Gezondheid alle pijlers

2 x ongesteld geweest, toch zwanger?

22-09-2010 14:49 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat alleen een test de uitslag kan geven, thnx mensen
Je kan best zwanger zijn...

maar niet van 9 weken geleden als je al 2 keer ongesteld bent geweest

ik snap dit soort vragen nooit zo goed, als het zo dringend is, waarom haal je dan geen test?
Stressed is just desserts spelled backwards
Lijkt me onwaarschijnlijk, ook na een MAP, maar volgens mij heb je altijd uitzonderingen die de regel bevestigen toch? Haal inderdaad gewoon een test...
Iemand nog een glazen bol?
Ga ik zo gelijk doen!! Dacht, ik wacht het nog even af, maar ik maak mij teveel zorgen..
quote:sponsje84 schreef op 22 september 2010 @ 14:55:

Ga ik zo gelijk doen!! Dacht, ik wacht het nog even af, maar ik maak mij teveel zorgen..Wacht dan effe tot morgenochtend, testen zijn echt betrouwbaarder met ochtendurine, zeker als je veel drinkt. Dan is je urine minder geconcentreerd. En anders moet je over een maand weer een topic openen omdat je negatief getest hebt maar wel een buikje begint te krijgen....
Thanks Flowerboem:

Ik denk dat ik een dubbele test ga halen.. 1 voor straks, en 1 voor morgenochtend.. Ik weet dat de test minder betrouwbaar is als je veel gedronken hebt enzo, maar ik word gek van deze onzekerheid!

Ik ben nog niet klaar voor een kindje
Er zijn uitzonderingen, maar in de meeste gevallen ben je niet zwanger als je daarna 2 keer ongesteld bent geweest.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik snap dat je gek wordt van onzekerheid, maar als je nu negatief test, ben je nog niet van die onzekerheid af omdat het niets hoeft te zeggen. Ik dacht ook dat ik wel overdag kon testen, die test was negatief. Ik geloofde het niet, 's ochtends weer getest, en tadáááá... zwanger. Dus bespaar je het geld, zoek afleiding en probeer het morgenochtend.

Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, sterkte meid.
Laat je wel nog even weten wat de uitslag is van de test?

Succes
Och, als je 9 weken zwanger bent, test je zo heus wel positief.
Das waar, het zou al 9 weken zijn... Maar dan nog zou ik het met ochtendurine doen, just in case...
Ik ga wel voor de dubbele test ,1 vandaag en 1 morgen vroeg. Na negen weken zou dat ding toch indd bijna op tilt moeten slaan! Het zou echt TE bizar zijn als ik zwanger blijk te zijn. Ik hoop zooo dat ik Geen uitzondering op de regel ben! Maar begrijp niet zo goed hoe het kan dat ik ineens niet meer ongesteld wordt!

Ik stop nu met drinken...

Ik laat jullie weten wat de uitkomst is.
Oke fijn, heel veel succes!!
hier een uitzondering.. 2 keer ongesteld.. bleek ik toch al 21 weken zwanger te zijn.. mijn jongste is nu 8 ..
Poldervrouw; jij dacht waar komen die kilo's toch vandaan?
oke.... dit maakt de onzekerheid gelukkig niet nog groter :s
en en en? al getest
Wat ik wil vragen... Zij die het hebben over twee keer ongesteld en toch zwanger zijn... Bedoelen jullie dat jullie twee keer vlak na mekaar ongesteld waren of kregen julle je maandstonden wanneer jullie moesten?
ik werd gewoon ongesteld precies wanneer ik ongesteld moest worden... Daarom vind ik dit ook te vaag!

En nee, nog geen test gedaan
quote:Poeszie schreef op 22 september 2010 @ 15:53:

Poldervrouw; jij dacht waar komen die kilo's toch vandaan?

nee dat was juist het stomme.. ik was helemaal niet aangekomen. Heb zelfs foto's van die periode (was in de zomervakantie).. Achteraf vielen er wel kwartjes zeg maar.. ik lustte sommige dingen niet meer, was vreselijk moe.die rare darmen..

Maar was ook gewoon ongesteld dus heb ik daar niet over nagedacht.. Toen ik dus niet ongesteld werd heb ik dus getest en mega roze stip .. wij dachten oeps.. vakantiefoutje (want ik gebruikte geen pil ivm de borstvoeding maar wel condooms).. misschien verrekend ofzo.. en bij de echo bleek het 21 weken en 5 dagen te zijn woehaha.. nou die schok was nog groter dan het zwanger zijn ansich.. En de weken daarna ontplofte ik gewoon..

Dus het kan wel.. zwanger zijn zonder het te weten.. Het was bij ons niet gepland overigens.. onze 2e was pas 9 maanden.. en toen polderminiman geboren was, dus 18 maanden..

I
quote:Tessagirl schreef op 22 september 2010 @ 16:06:

Wat ik wil vragen... Zij die het hebben over twee keer ongesteld en toch zwanger zijn... Bedoelen jullie dat jullie twee keer vlak na mekaar ongesteld waren of kregen julle je maandstonden wanneer jullie moesten?nee gewoon keurig op tijd.. lekkere regelmatige cyclus had ik (en heb ik nog).. het waren ook normale bloedingen zeg maar.. dus geen oud bloed/bruinig.. maar gewoon.. . Ik had op wat vage dingen (achteraf pas bedacht) geen zwangerschapskwaaltjes.. Volgens de VK komt het vaker voor.. soort van pseudomenstruatie.. kon geen kwaad overigens.. Polderminiman is gezond ter wereld gekomen na een geweldige zwangerschap en dito bevalling!
al getest?
2x getest, beide keren NEGATIEF!!! Ik ben dus geen uitzondering, gelukkig!!! Al ben ik nu wel bijna een week overtijd... Wat dus vreemd is....
Fijn voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven