Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zaterdag 28 augustus 2010 om 00:31
Nu al in love met de lemony flutter, heerlijk die geur... om op te eten!
Ik heb via de engelse site besteld en heb gevraagd om bepaalde proefjes en advies voor acnehuid. Heb ook wel veel besteld (ik weet niet of het daar mee te maken heeft).
Al het andere gaan we uitproberen, ik vind toch dat je producten eerst een aantal weken moet proberen om te weten of het 'werkt'.
Ik heb via de engelse site besteld en heb gevraagd om bepaalde proefjes en advies voor acnehuid. Heb ook wel veel besteld (ik weet niet of het daar mee te maken heeft).
Al het andere gaan we uitproberen, ik vind toch dat je producten eerst een aantal weken moet proberen om te weten of het 'werkt'.
zondag 29 augustus 2010 om 18:24
quote:tijgermeisje schreef op 26 augustus 2010 @ 15:51:
Ben in de winkel ook ingesmeerd met die Mange Tout massagebar, ik vond het wat vettig, kreeg er toen wat Vanilla poeder overheen, wow ik had n babyhuidje en het rook yummy!
Aha, dat kun je er dus mee doen. Vroeg het me al af...
De vanillegeur van Lush is erg lekker. Eén van mijn favoriete geuren.
Ben in de winkel ook ingesmeerd met die Mange Tout massagebar, ik vond het wat vettig, kreeg er toen wat Vanilla poeder overheen, wow ik had n babyhuidje en het rook yummy!
Aha, dat kun je er dus mee doen. Vroeg het me al af...
De vanillegeur van Lush is erg lekker. Eén van mijn favoriete geuren.
zondag 29 augustus 2010 om 22:17
zondag 29 augustus 2010 om 22:40
quote:Very Cherry schreef op 29 augustus 2010 @ 22:20:
Welke van de twee heb je El?
Ik heb Saving Face, voor de probleemhuid/vettige huid.
Ik ga 'm straks proberen...beloofd............ cross my heart, hope to die
Welke van de twee heb je El?
Ik heb Saving Face, voor de probleemhuid/vettige huid.
Ik ga 'm straks proberen...beloofd............ cross my heart, hope to die
anoniem_68635 wijzigde dit bericht op 08-09-2010 09:00
Reden: Zie nu pas een enorme spelfout :-$
Reden: Zie nu pas een enorme spelfout :-$
% gewijzigd
maandag 30 augustus 2010 om 07:14
quote:Very Cherry schreef op 29 augustus 2010 @ 22:51:
Okee hoe kun je nou iets van Lush thuis hebben liggen en vergeten te proberen??quote:jas schreef op 29 augustus 2010 @ 23:03:
Ehm... als je heel veel hebt staan?
Wat Jas zegt dus
Maar goed, ik heb het gisteravond gebruikt.
Na het douchen op mijn gezicht gedaan i.p.v. nachtcreme.
Best vettig maar niet vervelend, en vanmorgen voelde mijn huid lekker zacht.
Voor de werking zal ik het wel even langer moeten gebruiken, maar ben dus van plan het elke avond op mijn gezicht te smeren.
Okee hoe kun je nou iets van Lush thuis hebben liggen en vergeten te proberen??quote:jas schreef op 29 augustus 2010 @ 23:03:
Ehm... als je heel veel hebt staan?
Wat Jas zegt dus
Maar goed, ik heb het gisteravond gebruikt.
Na het douchen op mijn gezicht gedaan i.p.v. nachtcreme.
Best vettig maar niet vervelend, en vanmorgen voelde mijn huid lekker zacht.
Voor de werking zal ik het wel even langer moeten gebruiken, maar ben dus van plan het elke avond op mijn gezicht te smeren.
maandag 30 augustus 2010 om 19:30
dinsdag 31 augustus 2010 om 07:00
quote:Very Cherry schreef op 31 augustus 2010 @ 03:49:
Thanks ladies. Hij is vnl geschikt voor 's nachts begrijp ik.
Ik heb 'm gisteravond weer opgedaan en tot nu toe bevalt ie wel
Ik heb dit even van de Lushsite gehaald!
Dit heeft betrekking op Saving Face.
Dit fantastische serum bevat essentiele olien die je talg-productie reguleren, een infusie van tijm verzacht vervelende plekjes in je gezicht. De grapefruit- en lime-olien werken verfrissend en een ietsje verstrakkend. De murumuru en cupuacu boters voeden je huid intensief. Omdat het een vast product is kunnen we het verpakkingsmateriaal weglaten en zitten er geen conservingsmiddelen in. Wil je je huid echt eens goed verwennen? Laat de bar een ietsje smelten tussen je (schone!) handen en masseer de olie zachtjes in op je schone huid. Laat het tien minuten intrekken en breng dan een van onze verse maskers aan. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon inmasseren voor je gaat slapen, zodat je huid de hele nacht de werkstoffen op kan nemen.
Thanks ladies. Hij is vnl geschikt voor 's nachts begrijp ik.
Ik heb 'm gisteravond weer opgedaan en tot nu toe bevalt ie wel
Ik heb dit even van de Lushsite gehaald!
Dit heeft betrekking op Saving Face.
Dit fantastische serum bevat essentiele olien die je talg-productie reguleren, een infusie van tijm verzacht vervelende plekjes in je gezicht. De grapefruit- en lime-olien werken verfrissend en een ietsje verstrakkend. De murumuru en cupuacu boters voeden je huid intensief. Omdat het een vast product is kunnen we het verpakkingsmateriaal weglaten en zitten er geen conservingsmiddelen in. Wil je je huid echt eens goed verwennen? Laat de bar een ietsje smelten tussen je (schone!) handen en masseer de olie zachtjes in op je schone huid. Laat het tien minuten intrekken en breng dan een van onze verse maskers aan. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon inmasseren voor je gaat slapen, zodat je huid de hele nacht de werkstoffen op kan nemen.
dinsdag 31 augustus 2010 om 22:23
quote:elleinspe schreef op 29 augustus 2010 @ 22:17:
[...]
Nope, ik heb 'm wel in huis maar vergeet steeds 'm te gebruiken.
Wordt dus tijd dat ik dat ga doen
Ikbenanoniem heeft 'm ook besteld.
Wat vind jij ervan IBA?
Ik heb die andere bar voor de vermoeidere huid, met paddenstoelen (off all things).
Ik vind het op zich wel lekker spul. Je huid wordt er erg zacht van. Ik gebruik hem als extraatje, 's avonds voor het slapen gaan. Ik vind hem een beetje fris-lavendel-achtig ruiken, dus dat is om te slapen ook wel oké.
Eens met Naomii dat je er wel een glimhoofd van krijgt maar daar heb je dus als je slaapt geen last van.
[...]
Nope, ik heb 'm wel in huis maar vergeet steeds 'm te gebruiken.
Wordt dus tijd dat ik dat ga doen
Ikbenanoniem heeft 'm ook besteld.
Wat vind jij ervan IBA?
Ik heb die andere bar voor de vermoeidere huid, met paddenstoelen (off all things).
Ik vind het op zich wel lekker spul. Je huid wordt er erg zacht van. Ik gebruik hem als extraatje, 's avonds voor het slapen gaan. Ik vind hem een beetje fris-lavendel-achtig ruiken, dus dat is om te slapen ook wel oké.
Eens met Naomii dat je er wel een glimhoofd van krijgt maar daar heb je dus als je slaapt geen last van.
woensdag 8 september 2010 om 08:57
Als ik mijn salaris weer heb gekregen dan ga ik voor het eerst sinds lange tijd weer naar de Lush. Mijn voorraad is geslonken naar een bijna- nulpunt dus nu mag het weer.
Op het verlanglijstje staan in ieder geval:
Ocean Salt
Buffy (groot) 2 stuks
Jungle
Tea Tree Toner
En even snuffelen aan alle nieuwe spullen.
Op het verlanglijstje staan in ieder geval:
Ocean Salt
Buffy (groot) 2 stuks
Jungle
Tea Tree Toner
En even snuffelen aan alle nieuwe spullen.
donderdag 16 september 2010 om 08:12
vrijdag 17 september 2010 om 22:50