Rood met witte stippen

woensdag 22 september 2010 om 21:22
woensdag 22 september 2010 om 21:26
Wij hebben hier een invasie van stinkzwammen in de tuin. We wonen hier pas een paar maanden en ik dacht eerst dat er een dood dier onder de struiken lag. Bij nader onderzoek bleken er wel 30 stinkzwammen te staan. Nou, dan ga je echt niet meer een middagje in de zon zitten. Je gaat over je nek!
Ik heb ze met een schep en een krokettentang in een grote plastic zak gedaan en toen met de vuilnisman mee. Die zal blij geweest zijn! En nu maar hopen dat ze volgend jaar wegblijven.
Geef mij maar vliegenzwammen, heel veel!
Ik heb ze met een schep en een krokettentang in een grote plastic zak gedaan en toen met de vuilnisman mee. Die zal blij geweest zijn! En nu maar hopen dat ze volgend jaar wegblijven.
Geef mij maar vliegenzwammen, heel veel!

woensdag 22 september 2010 om 21:53
Stond jij soms achter mijn heg te lachen?
Maar het klopt dat het waarschijnlijk niet afdoende is. Ik heb behoorlijk diep geschept en zag witte draden door de grond, dus ik vrees dat ik er nog niet vanaf ben.
En die krokettentang was echt nodig! Heb je zo'n ding wel eens van dichtbij gezien? De stinkzwam groeit uit een knol die gevuld is met een heleboel slijm, echt heel vies.
En dan ben ik een echte natuurliefhebber, maar dit was me echt te veel!
Maar het klopt dat het waarschijnlijk niet afdoende is. Ik heb behoorlijk diep geschept en zag witte draden door de grond, dus ik vrees dat ik er nog niet vanaf ben.
En die krokettentang was echt nodig! Heb je zo'n ding wel eens van dichtbij gezien? De stinkzwam groeit uit een knol die gevuld is met een heleboel slijm, echt heel vies.
En dan ben ik een echte natuurliefhebber, maar dit was me echt te veel!