sprookjes outfit
donderdag 23 september 2010 om 11:29
Hoi hoi
ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen avond als een sprookjesfiguur verkleed moet gaan.
nu gaat een vriendin als roodkapje en een andere als oma, ik heb hier de verhuur zaak al gebeld daar ga ik morgen kijken, maar de bekenste figuren zoals sneeuwwitje zijn al verhuurd.
Nu was ik benieuwd of jullie nog ideeën hebben en mij even een opheldering kunnen geven over welke sprookjesfiguren er ook allemaal weer waren..
ik ben zelf niet zo heel creatief dus hopelijk zijn hier nog creatievelingen!:)
ik kreeg gisteren te horen dat ik morgen avond als een sprookjesfiguur verkleed moet gaan.
nu gaat een vriendin als roodkapje en een andere als oma, ik heb hier de verhuur zaak al gebeld daar ga ik morgen kijken, maar de bekenste figuren zoals sneeuwwitje zijn al verhuurd.
Nu was ik benieuwd of jullie nog ideeën hebben en mij even een opheldering kunnen geven over welke sprookjesfiguren er ook allemaal weer waren..
ik ben zelf niet zo heel creatief dus hopelijk zijn hier nog creatievelingen!:)
donderdag 23 september 2010 om 13:34
quote:olgalawina schreef op 23 september 2010 @ 11:54:
[...]
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt.... Huidskleurig ondergoed kan ook
[...]
Een hoofdkussen leek me handzamer. Chocoladegeld is altijd een goed idee natuurlijk.
De Keizer is wel het allergemakkelijkst.
Je zou kunnen overwegen een boxershort en hemd van je man/vriend aan te trekken. En van goudpapier een kroon maken.
Maar als je een beetje lef hebt.... Huidskleurig ondergoed kan ook
donderdag 23 september 2010 om 14:21
Of als de zoon (dochter) van Wilhelm Tell. Even een appel op je hoofd vastbinden met een "pijl" erdoorheen...
En een beetje Oostenrijkse/boeren kleding aan doen, spijkerbroek (3/4 ribbroek is beter), bouwvakkersoverhemd (zo'n flanellen, geruit geval ofzo) en bretels. Lompe wandelschoenen eronder (Timberlands).
En een beetje Oostenrijkse/boeren kleding aan doen, spijkerbroek (3/4 ribbroek is beter), bouwvakkersoverhemd (zo'n flanellen, geruit geval ofzo) en bretels. Lompe wandelschoenen eronder (Timberlands).
donderdag 23 september 2010 om 18:49
quote:Fleuriefleur schreef op 23 september 2010 @ 13:55:
Hee Jenk, wat vind je van onze ideeen?
Weet je al wat het gaat worden?
de ideeën vind ik echt super! ben alleen nog aan het kijken wat haalbaar is, aangzien het zo kort dag is... had nu assepoester in gedachten een grijze jurk met zwarte vegen op het gezicht.. ben alleen alles overhoop aan het halen om te kijken of er nog een grijze jurk is haha
maar meer ideeën zijn altijd welkom! misschien komt er nog wel iets voorbij dat ik denk jah dat is snel te fixen en leuk!
wel echt super bedankt allemaal!
Hee Jenk, wat vind je van onze ideeen?
Weet je al wat het gaat worden?
de ideeën vind ik echt super! ben alleen nog aan het kijken wat haalbaar is, aangzien het zo kort dag is... had nu assepoester in gedachten een grijze jurk met zwarte vegen op het gezicht.. ben alleen alles overhoop aan het halen om te kijken of er nog een grijze jurk is haha
maar meer ideeën zijn altijd welkom! misschien komt er nog wel iets voorbij dat ik denk jah dat is snel te fixen en leuk!
wel echt super bedankt allemaal!
donderdag 23 september 2010 om 18:52
quote:pimpelmeesje67 schreef op 23 september 2010 @ 13:48:
Moet het echt een sprookjesfiguur zijn. Heb hier nog een piratenjurk liggen, maat 42, mag je zo lenen.
t moet helaas wel een sprookjesfiguur zijn
haha keizer is het de tijd van het jaar niet voor, maar als het hoog zomer was had ik dat natuurlijk gedaan
Moet het echt een sprookjesfiguur zijn. Heb hier nog een piratenjurk liggen, maat 42, mag je zo lenen.
t moet helaas wel een sprookjesfiguur zijn
haha keizer is het de tijd van het jaar niet voor, maar als het hoog zomer was had ik dat natuurlijk gedaan