Het verboden issues topic

22-09-2010 17:16 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor nieuwe en onwetende forummers is het handig te weten welke onderwerpen "not done" zijn op het Viva forum.

Meld hier deze onderwerpen.
extreme editing, Spijker
quote:Ainne schreef op 22 september 2010 @ 22:22:

extreme editing, Spijker

Echt?! Normaal zegt een engel dan toch [weggehaald door engelX wegens reden Y]

ja toch?

Nu posts wissen? Dus niemand mag 'hans' zeggen? (is hans eigenlijk nog op het forum?)
anoniem_67356 wijzigde dit bericht op 22-09-2010 22:30
Reden: typo
% gewijzigd
I only get one shot at life - so I shoot to kill
?

Stom forum.
hanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshans

U solliciteert?
quote:misspoez schreef op 22 september 2010 @ 22:48:

hanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshanshansOftewel: Hans Die Niet Genoemd Mag Worden
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Tja blijkbaar moet de hele Hans kwestie onder het grote Viva tapijt geschoven worden
Ik ben gewoon gedelete

Het was iets met waarschuwing, kut, kanker, engel, rel en dat soort zaken, Ainne.

Ben ik gewoon becensuurd, en dat met zo een topictitel.

Werkelijk, ik mis de jaren tachtig.

Waarin Molly Ringwald en Loesje heldinnen waren, iets scherps in de groep gegooid werd met eindresultaat iets scherpzinnigs vanuit de intervisie, kernenergie gevaarlijk was en het verboden was censuur te plegen omdat dat iets was wat de Russen deden, en vrijheid van meningsuiting geen door belediging afgedwongen fenomeen in de media bleef cirkelen.

Maar ja. Wie weet dat nog, hier op het forum dat bestaat uit nicks als Prudence1985?

~gaat rimpels tellen~
Doet mee.
Ik ben nog wel effe bezig.

Zo terug.
Het verhaal van H.B te VF die door zijn vinger in een dijk te steken een heel dorp redde is in Amerika bekender dan hier in Nederland. Veel mensen denken dat het een waargebeurd verhaal is, terwijl het gewoon een verhaaltje is dat verzonnen is door de Amerikaanse schrijfster XXXXXXXXXX. H.B te VF heeft doordat hij een soort van folkloristische held werd wel een beeld in Madurodam gekregen.
misspoez, wil je even mijn echte naam weghalen?
Als alles nu weggehaald wordt, hoe moeten we dan weten wat verboden was?
Ik heb gecensureerd Kjong.
quote:misspoez schreef op 22 september 2010 @ 23:40:

Ik heb gecensureerd Kjong.O, ik dacht juist dat Hansje Brinker hier schreef
Hansje is vrijgezel, dus dat kan niet.
Niet meer misspoez, pas getrouwd weet je.

Dus nogmaals, effe weghalen graag.

Dank!
Ik zie weer een cyberspacevacuum aankomen...
Topics met als titel:

Help

Wat nu?

Wat te doen?

Heb jij dit ook?

Wie herkent dit?

Get to the point!
Fleurtje heten.
quote:fleurtje schreef op 23 september 2010 @ 12:32:

Fleurtje heten.

Daarom heet ik geen Fleurtje.

Ik stalk je, merk je het?
You are enough. Seriously, no need for any more of you.
Week 24 van de Extremely Demotivational Calendar
Is ook verboden.
quote:kjong schreef op 23 september 2010 @ 15:45:

Is ook verboden.Tis echt een godswonder (ben even geïnspireerd door jouw motto) dat ik nog nooit een waarschuwing of ban heb gehad.
Dacht ik ook altijd, tot gisteren . Voel me haast vereerd, dat ik dat nog mag meemaken.
quote:Julus schreef op 23 september 2010 @ 16:09:

Dacht ik ook altijd, tot gisteren . Voel me haast vereerd, dat ik dat nog mag meemaken.Vertelllllllllllll!!!!!!!!!!!!!! Wat hebbie gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven