Tafeldek probleem
maandag 27 september 2010 om 02:15
quote:Celeone schreef op 24 september 2010 @ 07:16:
Ik heb bij een kerstdiner eens tafellopers gemaakt van chique uitziend inpakpapier. Gewoon aan de onderkant aan de tafel vastgeplakt. Met wat kaarsen was het toen gelijk al 'af'.
Dat is ook een leuk idee!
Ik heb ooit een boa aan stukken geknipt, hij paste zo leuk bij de kleuren op tafel, en aangezien het voor paasen was vond ik de veertjes zo leuk.
Eigenlijk kan alles bij het dekken van de tafel, als het maar in het thema (kleur of menu) past vind ik.
Ik heb bij een kerstdiner eens tafellopers gemaakt van chique uitziend inpakpapier. Gewoon aan de onderkant aan de tafel vastgeplakt. Met wat kaarsen was het toen gelijk al 'af'.
Dat is ook een leuk idee!
Ik heb ooit een boa aan stukken geknipt, hij paste zo leuk bij de kleuren op tafel, en aangezien het voor paasen was vond ik de veertjes zo leuk.
Eigenlijk kan alles bij het dekken van de tafel, als het maar in het thema (kleur of menu) past vind ik.
maandag 27 september 2010 om 11:34
Je kunt ook rollen behang gebruiken als "tafelloper". De meest sjieke kleuren kun je krijgen, en je kunt het op maat afsnijden. Voor zo'n witte tafel zou ik dan kiezen voor bijvoorbeeld hoogglans zwart met een paisleymotief. Echt, het is niet te zien dat het behang is. Helaas is het niet heel goedkoop, voor een beetje behang betaal je al gauw 30,- per rol, maar dan heb je ook 10 meter "kleur".
TO, het klinkt als één geheel wat je hebt uitgezocht. Veel plezier!
TO, het klinkt als één geheel wat je hebt uitgezocht. Veel plezier!