M-06 Lopend de herfst tegemoet!!
woensdag 21 november 2007 om 22:08
Pips, tis 1 handje los en de andere zwaaiend voor evenwicht . Lena heeft fysio gehad toen ze een maand of 6 was. Omdat ze niet wilde rollen. Had toen nog niet in de gaten dat ze gewoon een eigenwijs ding was met andere prioriteiten . Ik moest oefenen met d'r, maar was er nooit zo trouw in. En toch iedere week zelfde vooruitgang. Toen dacht ik, hmmm. Heb na 4 keer fysio afgezegd. Was een enorm leuke vrouw en ik had wel wat leuke dingen geleerd om met Milena te doen (te spelen zeg maar), maar volgens mij had hwt verder niet zoveel nut. Was fysio met me eens. Zij zei ook dat kindjes zich op hun eigen tempo ontwikkelde en dat Milena haar een kindje leek wat zich heel goed met de dingen dichtbij kon vermaken. Zij verkende eerst de wereld dicht om haar heen voordat ze verder ging kijken. Zo gaat het steeds en er blijft vooruitgang in zitten. Langzaam maar zeker is ze nu aan het leren lopen. Ik heb zelf niet het idee dat fysiotherapie dit proces versneld zou hebben.
Ben mijn surprises aan het maken. Oeh zo op tijd. Wijntje erbij en meeeen wat ben ik grappig in mijn gedichten zeg
Aaah vent belde net. Hotel is verkeerd geboekt en hij dwaalt nu door Milaan. Zieltje
Ben mijn surprises aan het maken. Oeh zo op tijd. Wijntje erbij en meeeen wat ben ik grappig in mijn gedichten zeg
Aaah vent belde net. Hotel is verkeerd geboekt en hij dwaalt nu door Milaan. Zieltje
donderdag 22 november 2007 om 09:55
Dwalen door Milaan........ mwoh, ik kan me ook wel iets ergers voorstellen!
(Alhoewel.... op den duur een fijn slaapplekje krijgen is natuurlijk wel prettig....)
Heeeee, Merel! Welkom terug!!! Oeh, en balen dat je posting weg is. Zowel voor jou als voor ons....
Weinig tijd (file voor mijn bureau), dusseh.... toedeloe en tot gauw!!
(Alhoewel.... op den duur een fijn slaapplekje krijgen is natuurlijk wel prettig....)
Heeeee, Merel! Welkom terug!!! Oeh, en balen dat je posting weg is. Zowel voor jou als voor ons....
Weinig tijd (file voor mijn bureau), dusseh.... toedeloe en tot gauw!!
donderdag 22 november 2007 om 11:40
donderdag 22 november 2007 om 13:01
Hugs terug, Indian! Heb je het druk? Of voel je je beroerd.... Hoop van niet, maar je schreef al een paar keer dat het niet zo lekker liep met je darmen. Sterkte, meid!
Oh ja, nog even een bijzonder akkefietje....
Gisteravond, onder "etenskooktijd", trok Sophie aan de luier. "Ofie passuh", zei ze. Hm, ik haar de luier uitgedaan, op potje gezet en ja hoor......... 3 druppels. Haar de hemel ingeprezen, luier uitgelaten en vervolgens weer verder met koken. Komt Lieke zichtbaar geschokt al rennend bij me "Mamama, komen, Sophie plast voor het raam". ?Huh? Ik naar voren, en jaaaaaa hooorrr.... geloof het of niet, mevrouwtje is op de vensterbank geklommen en stond wijdbeens te plassen voor het raam. Nah jaaaaa.... nou vraag ik je??? Het is geen kopieergedrag, kan ik je verzekeren. Nog nooit is ze op de vensterbank geklommen, dus laat staan dat het gewoon is om daar te plassen.....
Maf kind.
Oh ja, nog even een bijzonder akkefietje....
Gisteravond, onder "etenskooktijd", trok Sophie aan de luier. "Ofie passuh", zei ze. Hm, ik haar de luier uitgedaan, op potje gezet en ja hoor......... 3 druppels. Haar de hemel ingeprezen, luier uitgelaten en vervolgens weer verder met koken. Komt Lieke zichtbaar geschokt al rennend bij me "Mamama, komen, Sophie plast voor het raam". ?Huh? Ik naar voren, en jaaaaaa hooorrr.... geloof het of niet, mevrouwtje is op de vensterbank geklommen en stond wijdbeens te plassen voor het raam. Nah jaaaaa.... nou vraag ik je??? Het is geen kopieergedrag, kan ik je verzekeren. Nog nooit is ze op de vensterbank geklommen, dus laat staan dat het gewoon is om daar te plassen.....
Maf kind.
donderdag 22 november 2007 om 15:09
Xop, ik heb geen idee wat er aan de hand is. Ze zegt nu ook weer regelmatig "zeer". Maar waar en hoe en of het echt zo is, daar kom ik niet achter. "Zeer" is ook interessant om aandacht te trekken. Ze klaagt sinds vandaag ook weer over "lewaai" (lawaai) en "toeters". Maar als ik vraag of ze de toeters hoort en waar ze zijn dan komt er niets (normaal wijst ze dan de bron van het lawaai aan). Ze slaapt nu voor de 4de keer vandaag, nu hopelijk langer dan een half uurtje. Ik moet vandaag een deel van mijn hobbyspul inpakken voor de interne verhuizing en daar komt dus niets van terecht.
Pfffftttt... ben wat hormonaal momenteel geloof ik, ik vind alles erg en zie overal moeilijkheden. Heb daarom vanmiddag voor volgende week voor mezelf een time out ingelast. Ga naar mijn beste vriendin in Amersfoort toe (voor het eerst sinds een half jaar) en volgende week vrijdagmiddag ga ik met een andere vriendin hightea-en in het duurste hotel van Noord Nederland
. We gaan daar heen om onze verjaardagen van afgelopen mei nog te vieren. LEUHEUK
.
Tja, ik sta met mijn mond vol tanden betreffende het verhaal van Sophie. Wat moet je daar nu van zeggen... LOL
Tot later Indian, hang in there!
Pips
Pfffftttt... ben wat hormonaal momenteel geloof ik, ik vind alles erg en zie overal moeilijkheden. Heb daarom vanmiddag voor volgende week voor mezelf een time out ingelast. Ga naar mijn beste vriendin in Amersfoort toe (voor het eerst sinds een half jaar) en volgende week vrijdagmiddag ga ik met een andere vriendin hightea-en in het duurste hotel van Noord Nederland

Tja, ik sta met mijn mond vol tanden betreffende het verhaal van Sophie. Wat moet je daar nu van zeggen... LOL
Tot later Indian, hang in there!
Pips
donderdag 22 november 2007 om 19:39
hahaha
Wat een mooi verhaal Xop, plassen voor het raam. Ja hoe verzinnen ze het. Echt geen idee. Wel soort van inventief. Misschien wordt ze wel heel snel zindelijk, knap hoor!
Pips, heerlijk lekker high tea-en Goed dat je even gas terug neemt, probeer ook te genieten van zwangerschap.
Hier alles druk druk. Heb ik zooooo n hekel aan. Vanmiddag vergadering gehad op min van buitenlandse zaken, was erg intressant, maar ik heb een verkoudheidje wat dwars zit dus wattig gevoel. Ga nu onder de douche en neem kop thee en dan slapen, want morgen ochtend dients.....
Tot laterssss
Merel
Wat een mooi verhaal Xop, plassen voor het raam. Ja hoe verzinnen ze het. Echt geen idee. Wel soort van inventief. Misschien wordt ze wel heel snel zindelijk, knap hoor!
Pips, heerlijk lekker high tea-en Goed dat je even gas terug neemt, probeer ook te genieten van zwangerschap.
Hier alles druk druk. Heb ik zooooo n hekel aan. Vanmiddag vergadering gehad op min van buitenlandse zaken, was erg intressant, maar ik heb een verkoudheidje wat dwars zit dus wattig gevoel. Ga nu onder de douche en neem kop thee en dan slapen, want morgen ochtend dients.....
Tot laterssss
Merel
donderdag 22 november 2007 om 20:31
Heeft je man nog een hotel gevonden, Frans?
Lekker gewerkt vandaag Xop?
Haha, geintje, was de file bij je bureau snel opgelost?
Wat een meid zeg, die Sophie, hoe komt ze erop?
Beterschap voor Pipsie, Pips!
En ook beterschap voor jou, Merel. Er heerst van alles volgens mij. Ik ben verkouden, Lynn is verkouden, man is verkouden.
Slaap lekker en werk ze morgen.
We hebben Lynn een tv-verbod gegeven. Ze is er iets te gek op en, ik geef toe, het is soms ook wel eens makkelijk, als zij lekker tv gaat kijken. Maar ze begin 's morgens om half 7 als we haar uit bed hadden gehaald al om Plop te roepen en dat ging ons toch echt te ver. Nu 2 dagen geen tv aan gehad en ze heeft er toch ook niet zo erg om gezeurd, valt weer mee dus. Vanavond waren we met zijn tweetjes, was erg gezellig. Lekker samen gespeeld, gegeten en ze is lekker in bad geweest.
Favoriet moment bij mij: als ik haar uit bad haal droog ik haar in de badkamer voor het grootste deel af, daarna wikkel ik haar in haar droogdoek en draag haar naar haar kamer. Ze slaat dan haar armpjes heel lief om mijn nek en zegt: aaaaaahh... zucht, zoooo lieieiefff Heerlij knuffelen!
Lekker gewerkt vandaag Xop?
Haha, geintje, was de file bij je bureau snel opgelost?
Wat een meid zeg, die Sophie, hoe komt ze erop?
Beterschap voor Pipsie, Pips!
En ook beterschap voor jou, Merel. Er heerst van alles volgens mij. Ik ben verkouden, Lynn is verkouden, man is verkouden.
Slaap lekker en werk ze morgen.
We hebben Lynn een tv-verbod gegeven. Ze is er iets te gek op en, ik geef toe, het is soms ook wel eens makkelijk, als zij lekker tv gaat kijken. Maar ze begin 's morgens om half 7 als we haar uit bed hadden gehaald al om Plop te roepen en dat ging ons toch echt te ver. Nu 2 dagen geen tv aan gehad en ze heeft er toch ook niet zo erg om gezeurd, valt weer mee dus. Vanavond waren we met zijn tweetjes, was erg gezellig. Lekker samen gespeeld, gegeten en ze is lekker in bad geweest.
Favoriet moment bij mij: als ik haar uit bad haal droog ik haar in de badkamer voor het grootste deel af, daarna wikkel ik haar in haar droogdoek en draag haar naar haar kamer. Ze slaat dan haar armpjes heel lief om mijn nek en zegt: aaaaaahh... zucht, zoooo lieieiefff Heerlij knuffelen!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 22 november 2007 om 20:47
Ik heb online bij Zeeman een hele berg speeltjes gekocht voor Lynn. Voor nu en voor als ze wat ouders is, autootjes, een stapeltorentje, knutselspul, klei, stickers en wat ze het allerleukste vindt zo'n tekenbordje dat je uit kunt wissen. Ze wilde het niet weg leggen toen ze moest gaan slapen. Hartstikke leuk spul en het kost bijna niks. Ze hebben het ook in de winkel geloof ik, maar dit was wel lekker makkelijk
donderdag 22 november 2007 om 21:26
Ik geef je de link: www.zeemanshop.com
Je moet online alleen wel voor minimaal 25 euro kopen, maar misschien hebben ze het in de winkel ook wel.
Je moet online alleen wel voor minimaal 25 euro kopen, maar misschien hebben ze het in de winkel ook wel.
donderdag 22 november 2007 om 21:28
Ik heb een hele stapel spul gekocht:
1 Kleiset in koker Euro: .99
1 Houten stapeltoren Euro: .99
2 Kleurboek Euro: 1.58
2 Knutseldoos Euro: 1.98
1 Sieradenset Euro: .99
2 Stickerboek Euro: 1.98
2 Zakje met versieringen Euro: 1.58
1 A4 tekenblok Euro: .99
1 Vouwblaadjes Euro: .69
1 Houten puzzel Euro: 1.99
1 Magic board Euro: 1.29
1 Vrachtwagen Euro: 1.99
1 Sjablonenset/Winnie the Pooh Euro: 1.99
1 Tractor met aanhanger Euro: 3.99
1 Vuilniswagen Euro: 3.99
Wel 5 euro bezorgkosten.
1 Kleiset in koker Euro: .99
1 Houten stapeltoren Euro: .99
2 Kleurboek Euro: 1.58
2 Knutseldoos Euro: 1.98
1 Sieradenset Euro: .99
2 Stickerboek Euro: 1.98
2 Zakje met versieringen Euro: 1.58
1 A4 tekenblok Euro: .99
1 Vouwblaadjes Euro: .69
1 Houten puzzel Euro: 1.99
1 Magic board Euro: 1.29
1 Vrachtwagen Euro: 1.99
1 Sjablonenset/Winnie the Pooh Euro: 1.99
1 Tractor met aanhanger Euro: 3.99
1 Vuilniswagen Euro: 3.99
Wel 5 euro bezorgkosten.
donderdag 22 november 2007 om 21:31
donderdag 22 november 2007 om 21:38
NOu moe.. daar heb je wat aan.... gesloten in DE piektijd van het jaar!
Maar wel bedankt voor de link!. Die vond ik via Google dus niet. Ik koop regelmatig kleertjes bij Zeeman (voornamelijk shirtjes, rokjes etc.). Vind hun jasjes er bijvoorbeeld belabberd uit zien (qua kwaliteit).
Als het lukt, morgen toch maar gauw even het dorp in, we hebben hier een mini Zeeman (aanvulling: Mini HEMA, mini Trekpleister etc.).
Pips met mini in de buik
Maar wel bedankt voor de link!. Die vond ik via Google dus niet. Ik koop regelmatig kleertjes bij Zeeman (voornamelijk shirtjes, rokjes etc.). Vind hun jasjes er bijvoorbeeld belabberd uit zien (qua kwaliteit).
Als het lukt, morgen toch maar gauw even het dorp in, we hebben hier een mini Zeeman (aanvulling: Mini HEMA, mini Trekpleister etc.).
Pips met mini in de buik
donderdag 22 november 2007 om 21:39
Juul, ik ben Lena juist aan het tv trainen. Zodat ze als we strax naar Slovenie rijden ze een beetje tv kan kijken. Ze zit nu op 3 minuutjes en dat terwijl ze over de bank stuitert . Zullen we even kindjes naast elkaar zetten en dat ze dan middelen? Lynn kijkt wat minder en Lena krijgt er interesse in
donderdag 22 november 2007 om 21:51
Haha, heb ik iedereen op een idee gebracht? Ik moest 'm echt uit Lynns vingertjes wringen, ze wilde 'm eigenlijk mee naar bed nemen. Er zitten ook stempeltjes bij voor op dat bord, ik heb 'm zelf net volgestempeld met hartjes
Kan het niet meer?? Dan was ik net op tijd. Misschien openen ze 'm straks wel weer voor kerst.
Ik koop ook regelmatig bij Zeeman, laatst nog een lekker warm truitje daar gekocht, superzacht en met een lekker warme col.
Ook altijd goed voor sokjes en shirtjes inderdaad.
3 minuutjes?? Lynn kan het als ze moe is wel een uur volhouden...
Wanneer gaan jullie naar Slovenie, Frans?
Ah, oke, met kerst dus, leuk!
Kan het niet meer?? Dan was ik net op tijd. Misschien openen ze 'm straks wel weer voor kerst.
Ik koop ook regelmatig bij Zeeman, laatst nog een lekker warm truitje daar gekocht, superzacht en met een lekker warme col.
Ook altijd goed voor sokjes en shirtjes inderdaad.
3 minuutjes?? Lynn kan het als ze moe is wel een uur volhouden...
Wanneer gaan jullie naar Slovenie, Frans?
Ah, oke, met kerst dus, leuk!
donderdag 22 november 2007 om 22:00
Inderdaad gezellie
Leuk Frans! Mijn hartsvriendin vroeger kwam uit voormalig Yougo. Ben daardoor een paar keer op vakantie geweest daar. Goede herinneringen! (beredeneerd buiten de oorlogen om natuurlijk).
Ga nu naar beneden, even tv kijken, beetje druk hoofd nu (opruimen en cijferen op avond, niet verstandig, maar..... alweer een verhuisdoos vol troep die weg kan!).
Alvast welterusten!

Leuk Frans! Mijn hartsvriendin vroeger kwam uit voormalig Yougo. Ben daardoor een paar keer op vakantie geweest daar. Goede herinneringen! (beredeneerd buiten de oorlogen om natuurlijk).
Ga nu naar beneden, even tv kijken, beetje druk hoofd nu (opruimen en cijferen op avond, niet verstandig, maar..... alweer een verhuisdoos vol troep die weg kan!).
Alvast welterusten!