Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
Pipo, heeeel veel plezier! En natuurlijk heel veel geluk als getrouwd stel!

Met ruim 32 weken heb ik trouwens helemaal een gevoel dat ik een tientonner ben

Frutje, wat leuk dat ze echt iets speciaals maken van je afscheid. En laat maar lopen, die waterlanders. Geeft niets, toch?

Wat leuk, he Orchid? Eerst nog even genieten van deze bijzondere momenten met z'n tweeën en daarna als gezinnetje. Ik kijk er echt naar uit!
@Pipo: geen idee of je het nog leest, maar geniet ervan! En we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's!

@Janine: dat gaat ineens wel heel snel dan he! Wat een heerlijk gevoel om de kindjes te voelen, lijkt me. En dan nog wel twee! Al die voetjes in je buik die lekker kunnen trappelen...

@Frutje: kan het me helemaal voorstellen! Zeker als ze ook nog hun best doen om je te verrassen. Dan denk je vast: ooo, waarom ga ik nou weg, die moet ik allemaal gaan missen! Ik vond het ook wel erg om afscheid te nemen, en dan had ik er maar 3 jaar gewerkt. Goed dat je er een weekje vakantie tussen hebt zitten. Dan kun je een beetje losweken, en vooruit blikken naar je nieuwe baan.

@nukje: jeeej, een buikje! Wat gaat dat toch rap he... Zo zitten we nog te miepen dat de kerels niet willen, zo is de helft hier al zwanger!

O, en wat betreft die foto's: hoera voor fotoshop

@women2333: het is een rare gewaarwording. het ene moment denk je nog niet aan kinderen en zie je alleen de nadelen, het andere moment ben je jaloers op elke dikke buik, word je emotioneel van elk kinderspeeltje/zitje/kledingsstuk en elke jonge vader/moeder en baby die je tegen komt, en zijn de nadelen ineens helemaal zo erg niet meer. Oftewel: niets rationeels aan, maar je wil gewoon een kind. EN WEL NU.

Zo toch ongeveer, dames?
Orchis, ik vraag me wel eens af of ik dat heb ik vindt kinderen enig leuk en schattig en de spullen eromheen ook

Maar heb dan niet dat ik er NU 1 wil

Wel denk ik dat ik snel kinderen wil omdat ik ouder wordt en steeds meer de nadelen zie van langer wachten.

Vraag me dus steeds af zijn dit nou rammelende eierstokken?
@pauley.. ik heb je verhaal gelezen op de mail.. heftig...

en wat zie je er mooi uit!!

@VK: zo jij bent al verder dan ik waarschijnlijk zou komen.. haha..! Alhoewel ik denk dat ik met 31 weken enorm ben.. voel me nu al enorm.. ben nu 5 kilo aangekomen. Gaat nu sneller. (heb ook meer honger)

Ik wil slapen!! Ben moe vandaag... 40 uur werken hakt er toch in merk ik. En ik heb het nadeel dat ik toch redelijk veel tijd kwijt ben aan reizen.. (auto-trein-bus (of lopen) = 50 min. Ben nu bezig met een andere auto.. en dan kan ik straks met de auto naar het werk.. sta dan wel vaak in de file maar dan hoef ik niet constant over te stappen, lopen etc.. ow, wat lui haha!
Lieve meiden

Ff een egoberichtje hoor (sorry). Ik zit ietwat gaar op de bank. Gelukkig was de gieter gisteren aan het eind van de middag redelijk leeg. Ik heb me weer op gekalefaterd voor de borrel. Die was erg gezellig! Baas speechte nog kort en toen hield ik het natuurlijk ook niet droog, maar niet zo erg als 's middags. Uiteindelijk nog met een klein groepje een beetje op stap geweest tot mijn lieve man me op kwam halen (hij zag me al only the lonely jankend in de trein zitten). We hebben samen nog mijn verrassing bekeken (en hij begreep heel goed dat ik moest janken haha). En toen ben ik gaan slapen.

Nu ben ik moe, gaar en een beetje katerig. Moet echt ff bijkomen. Ga dus zo richting sauna, daar knap ik vast van op. En gelukkig ben ik een weekje vrij, 1 okt begin ik bij mijn nieuwe werk.

Volgende keer reageer ik weer op jullie trouwens!
quote:Women2333 schreef op 24 september 2010 @ 08:55:

Orchis, ik vraag me wel eens af of ik dat heb ik vindt kinderen enig leuk en schattig en de spullen eromheen ook

Maar heb dan niet dat ik er NU 1 wil

Wel denk ik dat ik snel kinderen wil omdat ik ouder wordt en steeds meer de nadelen zie van langer wachten.

Vraag me dus steeds af zijn dit nou rammelende eierstokken?

Tja, ik denk dat het begrip 'rammelende eierstokken' erg breed interpreteerbaar is. De gevoelens die Orchis beschrijft heb ik bijvoorbeeld nooit gehad. Ik ben nooit jaloers geweest op dikke buiken of emotioneel geworden bij het zien van kinderen. Vond kinderen altijd wel heel schattig, maar vooral omdat ze van een ander waren. Zelf heb ik tot 3 jaar geleden nooit echt concreet over het moederschap nagedacht.

Ik denk dat ik erover ben gaan nadenken doordat er vanuit mijn familie wel eens vragen kwamen 'wanneer ik nu eens aan de beurt was'. Mijn moeder is de oudste van al haar broers en zussen, maar de enige die nog geen oma is. Dat kon me jarenlang weinig schelen, totdat ik ineens dacht "tja, ik ben nu de 30 gepasseerd, misschien moet ik er even over nadenken nu." En dat ben ik toen gaan doen. Een jaar lang had ik er wisselende gedachten over, totdat ik tot de conclusie kwam dat je maar 1 keuze moet maken: wel een kind, of helemaal nooit een kind. En dat laatste kon ik me ook niet echt voorstellen, dus vanaf dat moment zat het in m'n hoofd dat het er dan binnen een aantal jaren maar van moest gaan komen. Het is bij mij dus een heel rijpingsproces geweest . Daarom heb ik nu ook het gevoel dat het het juiste moment is (in mijn hoofd dan, praktisch gezien bestaat het juiste moment volgens mij niet ). Bij mij speelde mijn leeftijd ook wel een beetje op de achtergrond. Ik ben nu 34 als ik mijn eerste kind krijg en dat vind ik echt een mooi leeftijd.

Tot zover mijn 'rammel-verhaal', dat dus helemaal niet zo hard rammelt, maar wel voor een baby in mijn buik heeft gezorgd waar ik nu heeeel erg blij mee ben .
@ Janine: hm, ik vind dat helemaal niet zo lui klinken. Ik heb ook een tijdje in een andere stad gewerkt waar ik met trein en bus naartoe moest, en dat leverde mij vooral veel stress op. Nu woon en werk ik in dezelfde stad en dat geeft zoveel rust! Dus ik kan me voorstellen dat je van al dat reizen niet heel blij wordt. Zeker niet met twee van die kleintjes in je buik!

@ Frutje: och meid, het klinkt in ieder geval alsof je een hele fijne werkplek met allemaal lieve collega's hebt (gehad). Maar dat heeft vast ook te maken met het feit dat jij zelf ook een fijne collega voor hen bent (geweest), dus je gaat het op je nieuwe werkplek dan vast en zeker ook heel erg naar je zin krijgen .

@ Orchis: Ja, we willen zeker heel graag weten of het een jongetje of een meisje wordt. Of ik een voorkeur heb durf ik niet zo goed te zeggen. Als ik hardop uitspreek dat ik 'blijer' zou zijn met een meisje, lijkt het alsof ik dan teleurgesteld zou zijn als het een jongetje wordt. En dat is natuurlijk niet zo.

Ik denk dat ik zelf wel graag een meisje zou willen. Dat wat ik met mijn moeder heb, zou ik graag ook met mijn eigen kind willen delen. Maar ik heb het voorgevoel dat het een jongetje wordt (vraag me niet waarom) en dat levert dan vooral hele spannende gevoelens op, want: ik weet niet hoe het voelt om een jongetje te zijn . Binnenkort, met 17 weken, heb ik weer een controle. Ik hoop stiekem dat ze dan al kunnen zien wat het wordt, want ik ben zo nieuwsgierig!!
@ Frutje: voor jou! Hoop dat je inmiddels weer een beetje bijgekomen bent! Klinkt alsof t naast een zware dag toch ook wel een hele mooie dag geweest is! Nu ff lekker genieten van een weekje niets doen en dan helemaal opgeladen beginnen aan je nieuwe baan! Lekker dat je ff naar de sauna bent trouwens!

@ Nukje: Spannend!! Ik hoop dat jullie het te horen krijgen dan!!

@ Orchid: Fijn om te horen dat het goed gaat en goed dat je bewust nog even van de tijd met zn tweetjes geniet, dat komt niet meer terug inderdaad! Geniet nog maar even lekker en succes met de babykamer!

@ Pauley:

@ Janine: Ahw wat fijn dat je de meisjes zo goed voelt , lijkt me zo bijzonder! Hoop dat t snel geregeld is met die auto, niets lui, je hebt t al zwaar genoeg!

@ woman2333: Ik sluit me wel aan bij Orchis. Het ene moment denk je alleen nog aan de nadelen en denk je heel praktisch (in mijn geval: opleiding afmaken, financieel goed voor elkaar, goede relatie, ruimte in huis), het volgende moment wil je gewoon niets liever dan een kindje, ook al zal dat je in allerlei opzichten gaan beperken, het idee van een kindje van 'jullie' samen maakt dat dat allemaal niets uitmaakt en dat je niet kunt wachten tot het zover is! ook al heeft manlief wat meer tijd nodig om te wennen in veel gevallen hier...
Hoi Dames,

Ik lees al een tijdje mee op dit topic, en heb me nu eindelijk aangemeld om ook mee te gaan schrijven.

Ik ben Nadine, 26 jaar en getrouwd.

Op 10 augustus heb ik mijn laatste pil geslikt en op de 15e ben ik ongesteld geworden. Nu ben ik nog steeds aan het wachten op mijn eerste echte ongesteldheid, dus NOD weet ik nog niet.

Ik ben al begonnen mijn mannetje voor te bereiden mijn op naderende kinderwens toen die er nog niet echt was , dus nu het bij mij wel kriebelt, hoef ik die fase alvast niet meer door.

Manlief vindt het ideaal als toekomstig kind in de zomer geboren gaat worden, dus dat was een mooie reden om de pil de deur uit te doen, en in de herfst te beginnen zonder rubbers. Aangezien hij net als jullie mannen superzaad heeft, moet dat met die planning helemaal goedkomen

Is bij jullie trouwens ook echt íédereen in de omgeving zwanger? Bij mij wel.. bijna al mijn vrouwelijke collega's, mijn zus, mijn buurvrouw (quote buurvrouw: 'er zijn er nu 9 in de straat zwanger'), 2 vriendinnen zijn net bevallen..
@ Nadine: Welkom! Leuk dat jullie ervoor gaan! En wat je zegt, met al dat superzaad van die mannen van ons moet een kindje in de zomer geen probleem zijn toch! Spannend dat je nu ook gaat wachten op je cyclus! Zal ik je in de tabel zetten?

Bij mij niet heel veel zwangeren in de omgeving, alleen 2 vriendinnen! Maar ik zie ze genoeg hoor haha op straat, in de tram, in de supermarkt...
Romo, ik wil wel in de tabel! Zet er maar bij dat we in oktober gaan beginnen.

Om de een of andere reden vind ik dat al spannend, want dan wordt het ineens echt, haha!
Gut net op kraamvisite geweest meeeen ik smelt compleet

Maar ik heb dus veel praktische bezwaren, wil een opleiding doen bij mijn fulltime baan, huis is te klein.

Maar merk toch dat ik steeds meer overboord gooi aan bezwaren en denk waarom niet nu straks kan het niet meer of gebeurd er wat ziek ongeluk weet ik veel.

Ik woon ook nog niet samen, vriend heeft een koophuis waar we in de kredietscrisis niet vanaf komen, dat is toch ook wel een bezwaar.
Weeeekend!

Heerlijk zeg, ik merk dat ik er steeds meer naar uit kijk. Nog drie weken werken, 14 dagen en twee avonden (deze was ik alweer vergeten...). Ik heb jullie 3 foto's gestuurd van mijn walvisbuik. Be prepared! Nu maar hopen dat ik over een week of vier/vijf/evt. zes weer kan beginnen aan het herstellen van mijn figuur

Ik lees veel over hoe lang je zwanger bent en hoe het met de ontwikkeling van het kindje gaat. En bij 32 weken is de kans zo enorm groot dat het kindje er niets aan over houdt, Janine! Dus 32 weken is een mooi streven. Als je dat haalt, komt het vast helemaal goed. Mochten je meiden besluiten eerder te komen, tja, dan is nog steeds de kans heel groot, en zijn er in mijn (en vast ook in jouw) omgeving veel succesverhalen. Houd vooral vast aan al die hoop, maar volgens mij doe je dat ook wel.

Gek he, dat je eerder moe bent? Een 8-urige werkdag geldt voor een zwangere als 10 uur, dus gun jezelf een beetje luxe en luiheid

Heerlijk Frutje, een dagje sauna! Hopelijk heb je ervan genoten en ben je weer een beetje bijgekomen van gisteren. Ik denk dat als ik nu bij deze school weg zou gaan, ik daar ook wel veel moeite mee zou hebben. Zo'n eerste serieuze baan maakt gewoon wel veel indruk, zeker als je het er naar je zin hebt gehad. Gelukkig heb je even om weer om te schakelen.

Wel een heftig verhaal, Pauley. Ik begrijp dat je ouders het beste voor je willen, maar geluk heeft in mijn ogen veel meer te maken met innerlijk dan uiterlijk. Zal hier verder niets neerzetten, maar wel fijn dat je je verhaal gedaan hebt, dat verklaart weer wat meer.

Spannend Nadine, dat jullie eigenlijk meteen gaan beginnen! Dat ging/gaat bij de meeste van ons met wat meer moeite

Women 2333, hoe lang zijn jullie bij elkaar? En hoe oud ben je? Zijn er al plannen om samen te gaan wonen?
@ Verkademeisje: Spannend!! Het is echt aftellen nu!! Ben heeel benieuwd naar je foto's., maar heb ze niet gekregen via de mail??

@ de rest: fijn weekend!!!!!!
Wat gek, Romo! Je hebt 'm alsnog.

Hoe zal Pipo het hebben? Hopelijk schijnt de zon iedere keer als zij buiten zijn!
Thanks Verkademeisje!!

Ik zat ook al aan Pipo te denken.. gelukkig laat het zonnetje zich af en toe nog even goed zien!! Ik denk dat ze heerlijk aan t genieten is!!
Hi dames,

Ben even een paar dagen afwezig geweest.....even heel druk geweest met mijn werk en gisteren pas tegen middennacht thuis.

Allereerst: Pipo!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hopelijk is de dag helemaal naar wens verlopen en loop je de komende periode nog met een 'schandalige grijns' op je gezicht

Ben heel benieuwd naar de foto's!

Pauley: wat een verhaal zeg! Het is niet niets. Heel knap hoe jullie hiermee omgaan en ik zou het heel raar vinden om iemand daarvoor af te wijzen terwijl het op alle vlakken klikt. Op naar Pauley-kids.

Verkademeisje: ik heb de mail geopend en blijkbaar zijn de foto's heel groot Ik kreeg de bestanden niet geopend...haha.....blijft wel vaker hangen, dus doe nu poging 2.........mmmmm, heb nu nog maar 1 foto gezien, maar ziet er super uit! Lekker zwanger.

Nadine en Women: welkom!

Nukje: goed om te horen dat het zo goed met je gaat! Als ik zwanger zou zijn, zou ik ook graag willen weten of ik een jongetje of meisje zou krijgen. Blijft toch spannend!

Frutje: lekker genoten van de sauna??? Welverdiend na zo'n afscheid. Wel heel gaaf dat je ex-collega's zo'n gaaf afscheid hebben geregeld. En frut-man bewijst zich keer op keer als super lieverd Dat hij je 's avonds heeft opgehaald; super!

Janine; maak jij binnenkort weer een buikfoto? Ben benieuwd hoe je buik er inmiddels uitziet. 5 kilo vind ik trouwens erg weing, zeker voor een tweeling. Voor het einde van het jaar ben je moeder!!!! Hopelijk gaat alles nog steeds goed.

Hier verder weinig nieuwtjes. Ben nu aan het genieten van een rustig weekend.
Hallo lieve dames

@Verkademeisje

Ik ben nog steeds op zoek naar de walvis op die foto's, je ziet er prachtig uit! Wat een mooie, ronde buik! En op je armen en benen ben je niet dikker geworden, of wel?

@pipo

Volgens mij hebben jullie een superdag gehad gisteren (mits je tijdens de korte maar heftige buitjes kon schuilen of al binnen was). Ben benieuwd naar de foto's!

Welkom Nadine en Women!

@Pauley

Wat een verhaal zeg! Goed om te lezen dat liefde uiteindelijk het belangrijkste is.

@janine

Ja, een buikfoto!

Hier gaat het beter (maar ook iets minder vanwege een lichte kater haha). Vrijdag bleef nog een beetje een rare dag. Sporten en sauna was heerlijk, maar daarna zat het allemaal niet zo mee (boodschappen doen, vast in file etc). 's Avonds kwam een vriendinnetje eten en dat was wel gezellig. Maar om nou te zeggen dat ik in topvorm was...

Gisteren zijn Frutjeman en ik lekker in huis bezig geweest (de keuken blinkt weer en de tuin staat er mooi bij), daarna gegourmet bij de schoonouders en 's avonds ben ik nog wat gaan drinken met een goede vriendin (cm). Zij proberen nu 7 maanden om zwanger te worden, maar het wil niet echt lukken. Haar cyclus is heel onregelmatig. En haar moeder is heel vroeg in de overgang gegaan en heeft veel miskramen gehad. Ze vindt het nu dus erg spannend of het bij hen wel gaat lukken of niet. Dan mag ik toch in mijn handjes klappen met mijn nette, regelmatige cyclus. Lastig hoor...

Zo vandaag ga ik richting mijn ouders, blijf er twee nachtjes slapen. Zin in!

Fijn weekend nog!
Lieve dames,

ik meld me weer, later dan de beloofde donderdag, maar de dagen vliegen echt zo hard ineens!

Pipo Mevrouw Pipoman bedoel ik, ik hoop dat je een fantastiche dag achter de rug hebt. Ik heb voor de zon geduimd en dacht op veel momentjes even: Hé, hoe zou het met Pipo zijn. Grappig he, dat iemand die je irl niet kent, toch door je hoofd schiet op zo'n dag. Hopelijk zijn jij en Pipoman nu in de zevende hemel, in de wolken, in de gloria en stapelverliefd!

Frutje: haha, lieverd toch, wat heb jij een lekker emotioneel dagje achter de rug! Ik moest een beetje lachen om je verhaal: had mij ook kunnen overkomen. Zie jou (en daarmee dus mezelf) al staan, iedereen lieve dingen zeggen/geven/doen en jij staat daar met dikke tranen terwijl je denkt: niet-huilen-make-up-loopt-uit! fijn dat je zo geliefd bent daar, jou 'kennende' zal dat ik je nieuwe baan niet anders zijn! Nog stout geweest met frutjeman btw ?

Pauley: Goed dat je e.e.a. toelicht op de mail. Ik snap dat het voor beide partijen een lastig verhaal is en ik kan alleen maar zeggen dat ik het bijzonder knap vind van je dat je er op deze manier mee omgaat. En wat een mooie krullen heb je op de 1e foto, en jurk, en bloemen... Zucht! ik hoef niet zo nodig te trouwen, nee. echt niet hoor... echt!

VK-meisje: haha, wat een hipp aanstaande mama lachte me vanaf de foto toe! Leuk om te zien enne..je opmerkingen over opgepast en walvissen?! Je ziet er stralend uit! Lekker van genieten.

Janine: wat ben ik blij dat naar omstandigheden de meisjes daar binnen het goed doen. Kan je wel volop van je zwangerschap genieten ondanks de vermoeidheid? Voel je zeker niet lui of schuldig over het reizen naar je werk met de auto, ik geef je groot gelijk! (laatst natgeregend op de fiets aangezien mijn werk maar 10 minuten fietsen is...)

Nukje: wanneer vertrekt de Boefbus? He je de route al uitgevogeld? Wanneer gaan we? En Boef, wanneer zijn we welkom om te kibbelen over wie als eerste babyboef vast mag houden?

Assie: hoe gaat het met de plannen om Assieman een dui-de-lijk signaal af te geven? En vertel me eens: hoe lukt het je om er sinds juni niet over te praten? Ik laat ht hier met grote moeite 1x per 2 dagen aan bod komen, met hevig gezucht van Sprigstofman als gevolg.

Women: welkom! Rammelende eierstokken voelt denk ik voor iedereen anders, ik barst ook niet in huilen uit bij iedere zwangere uit mijn omgeving. Zijn er gelukkig ook niet heel veel nog, dus dat scheelt. Wat ik wel merkte toen het begon, is dat er diep van binnen een soort oerdrang is ontstaan voor het moederschap. Dat ik me er steeds meer van beuwst ben dat ik een kind kan dragen en baren en dat ik dat niets liever wil. In mijn buik en hoofd en hart is het alsof er een stemmetje steeds harder begint te roepen: baby..... baby........ baby... babybabybaby!!! Zo iets ongeveer...

Nadine: ook welkom. Jouw man hoef je in ieder geval niet meer over te halen, moet een fijn gevoel zijn!

Hopelijk heb ik niemand over geslagen, het gaat zo hard allemaal met berichten! Hier een rustig weekendje, ook wel eens lekker. Ik weet niet meer wie er suggereerde dat ik Springstofman ten huwelijk moet vragen, goed idee, doen we niet. Het punt is dat HIJ die vraag wil stellen, dus als ik het vraag, resoluut nee zeg. Heb dat al een keer gedaan, half serieus, half voor de grap na een wijntje te veel. Doen we dus maar niet, haha!

Ach, we zijn samen erg gelukkig en daar kan ik op de goede dagen ook wel weer van genieten. Merk alleen wel dat het onderwerp ook in mijn dromen terugkomt, dus ben er kennelijk wel mee bezig.

Zijn er trouwens nog meer meelezers die last hebben van rammelende eierstokken maar een vriend hebben die nog niet wil? Ik begin me een beetje eenzaam te voelen tussen alle zwangeren en vrouwen waar de man al van om is

!
@ Pipo: Heb ook aan je gedacht gisteren. En tussen de buien door was het steeds heel zonnig, gelukkig. Ik hoop dat jullie een superdag hebben gehad!

@ Nadine: welkom hier! Zo zie je maar weer: een goede voorbereiding is het halve werk . Heerlijk dat je je man niet meer over moet halen!

@ Springstof: Ha! Heel herkenbaar, dat 'ten-huwelijk-vragen'-verhaal. Ik heb het ook al eens zelf geprobeerd, maar kreeg precies hetzelfde antwoord van Nukkeman: HIJ moet het vragen, HIJ beslist het moment en IK heb daar niks over te zeggen . Nu vind ik het feit dat er een baby in m'n buik zit op dit moment een prachtige bezegeling van onze liefde ( :puke: ), maar dat neemt niet weg dat ik het diep vanbinnen wel leuk zou vinden als hij me toch een keer zou vragen. Ik zeg nu steeds dat ik geen feest hoef (want Nukkeman is niet zo'n feestjes-met-veel-mensen-type) en dat we het ook heeeel klein kunnen houden, en hoop dan dat hij daardoor wat minder drempels voelt om me (binnenkort? binnenkort?) alsnog een keertje te vragen. Maar ik reken er eerlijk gezegd niet op...

@ Verkademeisje: hm, ik heb de walvis-foto's helaas niet gehad. Wel foto's van een stralend zwangere blondine met een brede glimlach! Leuk hoor, ik had je volgens mij nog niet eerder gezien.

@ Frutje: fijn dat je het allemaal weer een beetje te boven bent .

Hier nog steeds alles goed.

Heb wel een vraag aan de zwangeren onder ons: zoals ik al schreef staat mijn eerstvolgende controle gepland met 17 weken. Als ik erover nadenk vind ik dat een beetje vreemd. Waarom niet meteen met 20 weken? Want op deze manier moet ik dan 3 weken later opnieuw op controle. Zit er nu over te denken om de afspraak gewoon naar 3 weken later te verzetten. Of is er een reden dat ik met 17 weken een controle krijg?

Ik ga vanavond trouwens lekker naar de sauna. Ben de 14 weken gepasseerd, dus nu mag ik officieel weer. Natuurlijk ga ik niet langer dan 10 minuten per keer, maar heb er toch wel weer zin in, hoor! (hoewel ik diep vanbinnen ook een beetje zenuwachtig ben, want tja, ik wil ook niks verkeerds doen... ... maar dat probeer ik in de loop van de dag een beetje van me af te zetten).

Fijne zondag nog iedereen!

Nukje, dat maakt dan 2 meisjes die hopen op een aanzoek! Ik hoop dus hard met je mee!

Trouwens... zat vanmorgen met mijn buskruidje te ontbijten en toen had hij het over een financiële planning voor langere termijn. Dat we een buffer moeten hebben en een spaargeld voor als we grotere dingen willen dan een kat en een schoonmaakster. Waarop ik ontzettend niet subtiel vroeg of hij een bruiloft bedoelde, waarop hij zij: ja, ook dat. En toen snel de vaatwasser in ging ruimen, hahaha!

Duidelijk nog niet echt er aan toe.
Oh trouwens, vergeet ik nog belangrijk nieuws:

De pil is hier de deur uit! Moest eigenlijk nog tot eind december, maar ik was het ineens gewoon ont-zet-tend zat. Dus nu weer vrijen met condoom. Haha vet grappig: springstofman vindt het prima, alleen zei hij: 'Ik vind het zo zakelijk, vrijen met condoom:

Dan is het net gezellig tussen de lakens en dan moet je dat onderbreken voor een erg niet-sexy handeling.'
quote:Springstof schreef op 26 september 2010 @ 14:25:

Oh trouwens, vergeet ik nog belangrijk nieuws:

De pil is hier de deur uit! Moest eigenlijk nog tot eind december, maar ik was het ineens gewoon ont-zet-tend zat. Dus nu weer vrijen met condoom. Haha vet grappig: springstofman vindt het prima, alleen zei hij: 'Ik vind het zo zakelijk, vrijen met condoom:

Dan is het net gezellig tussen de lakens en dan moet je dat onderbreken voor een erg niet-sexy handeling.'

Nou schat, daar zit dan maar één ding op

Goede stap, Springstof!! Dit is absoluut een begin, nu even kijken hoe je cyclus precies verloopt, daar heb je straks weer voordeel van!
Nukje, wat voor controle is het? Bij de gyn of gewoon bij de verloskundige? Een 20-wekenecho is een apart gebeuren, daar trek je zo 30-45 minuten voor uit. Het is een medisch onderzoek, gebeurt volgens mij meestal in het ziekenhuis, maar ook wel door aparte instelllingen. Misschien even een telefoontje aan wagen?

En bedankt voor jullie fotocommentaar! Voel me meteen iets minder walvis!
Zo wat een berichtjes ineens weer, gezellig!!

@ Verkademeisje: Ik sluit me aan bij de rest, ook al via de mail gezegd maar je ziet er gewoon heel mooi zwanger uit met een mooie buik!! Nog maar even en dan heb je gewoon je kindje al, spannend!!

@ Springstof: Ik doe nog altijd met je mee hoor... vriend wil dan wel graag kinderen, maar toch eigenlijk vooral nu nog niet. Ook wel logisch nu met die banencrisis en alles, maar toch... Hier is ook de pil er natuurlijk al uit en das dan wel stap 1, toch zie ik het niet zo heeeel snel gebeuren allemaal!! Mn neef heeft gister een kindje gehad en had al foto's gestuurd, aaahw zo'n lief poppetje.. dan smelt ik wel!!

Die opmerking van je buskruidje die maakt Romoman ook geregeld, maar ja hij kan kiezen... hihi

@ Nukje: Toch ook weer een extra kans om je kindje te zien? Ik zou ook ff bellen als je t wil weten!!

@ Frutje: Klinkt echt heerlijk jouw weekend!! Veel plezier bij je ouders!!!

@ Assie: Hopelijk ben je heerlijk ff aan t bijkomen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven