Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heet bam ja
Ik denk ik hou het een beetje anoniem is het weeeeer niet goed
hebbie honger?
Nog een nieuwtje happert op de group
Nieuwtje, Pee, ik ben nieuwsgierig!
Hmm ik had iets leuks verwacht .

Die 3e kan al lopen? Snel gedaan zeg.
Maxi is vandaag voor het eerst bij een ander kindje aan het spelen. Ben nog niet gebeld, dus het zal wel goed gaan, ga hem zo halen.
quote:mamax schreef op 24 september 2010 @ 14:08:

Maxi is vandaag voor het eerst bij een ander kindje aan het spelen. Ben nog niet gebeld, dus het zal wel goed gaan, ga hem zo halen.

Wat leuk mamax!

Als ze eenmaal die drempel over zijn
Leuk zeg. Vind je het zelf (ook) spannend?
Spannend Mamax, maar jij vindt het vast spannender dan Maxi

Het bed staat, maar ik mag hem niet inwijden zonder Malman, haha. Wat een gedonder zeg, verhuisraam zat vastgeschilderd, maar het is allemaal goed gelukt!
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij vond het erg leuk! In het begin nog wat verlegen zei vriendje's moeder, maar daarna kletste hij meer en meer

Spannend Mal! Ben benieuwd hoe hij slaapt!
Heerlijk een nieuw bed. wat een gedoe met dat raam, maar gelukkig gelukt.

Aah leuk Mamax alles goed gegaan
Wat een gedoe met het bed zeg Mal! Slaap lekker straks.

Compu, wat een vervelende klachten. Sterkte er mee, geen goede tips hier.

Mamax, spannend dat spelen. Leuk!
Goedeavond allemaal, wat is het weer snel donker! Maar wel lekker weertje vandaag.

Vorige week ben ik bij de ha geweest, geluisterd naar mijn longen. Klonk schoon, maar ze vermoedde dat het 'hoog' zat. Ik kreeg een andere inhalatie erbij, die onstekingsremmend zou werken. Dat heeft wel geholpen, maar..... de astma-aanvallen blijven (zo'n 3 per dag), dichtgeknepen luchtpijp en tot braken (alleen het geluid dan) toe benauwd. Ook keelpijn en hese stem, een bijwerking van de inhalatie. Fijn

Weer een afspraak gemaakt, weer geluisterd naar mijn longen maar geen ontsteking te horen. Dus haar conclusie: geen ontsteking te horen, geen AB.

Terug aan haar bureau opperde ze prednison. Ik dacht direct: Maar je denkt helemaal niet verder(en ik was al zo moe van het hoesten, het niet slapen en de aanvallen). Ik vroeg of ik niet naast mijn allergie voor de huisstofmijt een andere allergie heb ontwikkeld.

Dat was een goede vraag. Vandaag bloed geprikt op inhalie-allergie en voor onze valkparkiet. Over een week de uitslag.

Hopelijk komt er wat uit.
Kokos wijffie, dat klinkt echt helemaal niet lekker. Ik ga je maar eens een dikke geven want die heb je wel nodig geloof ik.
Lieve Kokos, wat een narigheid allemaal. Wat moet jij je beroerd voelen. . Ik duim dat er snel wat uit komt en je je weer beter voelt.
Star, (shame on me) nog van harte gefeliciteerd met Eetje . Ik ben het compleet vergeten.

Beterschap voor Ceetje.

Mal, we zijn nu 7 jaar getrouwd. Kinderen bij opa en oma gebracht en 's middags/'s avonds naar de sauna geweest, inclusief lopend buffet en massage. Dat ging prima. Heerlijk.

Há, je bent op kinderwagenjacht. Leuk! Ik heb een Quinny, ook een prima kinderwagen.

Inderdaad vaag van je zh-afspraak. Maar goed dat ze het gaan uitzoeken.

Mamax, nog gefeliciteerd met jullie 10-jarige verkering.

Jin, hé lekker voor jezelf geslaagd.

Naat, ach die T. Oei, schrikken van Naatieman. Hopelijk snel een lagere bloeddruk.

Wat leuk van vriendin!

Shrek nagellak??? Verklaar u nader

Hé Suus, wat wordt er allemaal verbouwd bij jullie? Hier is M. met de badkamer begonnen. Wel lachen. Het begon met een lekkende toilet die niet de repareren was. Toen bedachten we dat we een hangend toilet wilden mét inbouw. Maar daar moeten de tegels voor gesloopt worden. Dus.... nieuwe tegels uitgezocht en na een jaar zeuren van mijn kant ook een douchehoek ipv het vieze douchegordijn. Oké en dan ook nog maar een nieuwe designradiator :-D

Bridges, oh je krijgt een ruimte erbij met een dakkapel, ideaal! Wij zijn er heel blij mee.

Bam, jij met je vogelpakket. Maar... ik heb de eerste koolmeesjes al in de tuin dus je hebt wel gelijk

Leuk, appels plukken. Wat je ermee doet? Prijsvraag op je website met als prijs... tádááá: appels én een recept voor een taart.

Compu, wat lekker dat het zo goed gaat! En je oma al 100. Wauw.

Alles bij elkaar een beetje teveel voor CG? Naar school gaan, broertje erbij?

Jin, há há, nerdenhobby van man, ik kom niet meer bij. Maar wel een leuke dag gehad!

En een kitafeest, super!

Hi Enka, lief die nieuwe woordjes. Tim praat ook steeds meer, ook met drie woordjes bij elkaar.

Hel, hi! Hoe heeft je meisje het gehad?

Zo en nu kap ik ermee, voordat Star me een schop onder de kont geeft omdat ik uitgebreid reageer (ik kan het niet laten )
Ja die schop krijg je inderdaad lieve Kokos, even aan jezelf denken vrouw. Wat moet jij je k*t voelen. Hopelijk komt er iets uit de tests
Dank jullie. Ik ga nu. Lekker relaxen met vent.

Zondag vieren we de verjaardag van Tim. Hij is zo leuk met het praten. Zag een leren, zwarte stoel bij de bouwmarkt:"Opa stoel!" En meer van dat soort opmerkingen.

-xxx-
quote:amalia schreef op 23 september 2010 @ 19:32:

Ik heb een tweewieler Star die kiept niet.

Idd gemonteerd, not.Heb je de Babboe niet?
Ik vind het wel even lekker, hier te kletsen Star
quote:Kokos2 schreef op 24 september 2010 @ 20:52:

Dank jullie. Ik ga nu. Lekker relaxen met vent.

Zondag vieren we de verjaardag van Tim. Hij is zo leuk met het praten. Zag een leren, zwarte stoel bij de bouwmarkt:"Opa stoel!" En meer van dat soort opmerkingen.

-xxx-Kleine wijsneus van je, fijne dag zondag!
quote:Kokos2 schreef op 24 september 2010 @ 20:53:

Ik vind het wel even lekker, hier te kletsen Star

Ja dat kan ik me voorstellen.

Hoe is het met Lianne?
Kokos klinkt niet lekker

Sterkte meis.

Nee ik heb de babboe niet Star, deze (kan geen plaatje plakken met Ipad dus link)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven