T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Had trouwens net een heel fijn moment even helemaal alleen met em, toen Ier ouders weggebracht had, alle bezoek weg was en Chica op bed gelegd was. Mijn grote man Ik zie em de hele dag zoals ie die eerste dagen was
Ah, dat klinkt heel lief Inad
Boehoeeee ik word er bijna emotioneel van

Nu zijn ze echt geen baby meer. Snel nieuwe maken maar
Ik doe mee

Bedankt voor jullie kaart trouwens, Star, kreeg em vanmiddag
Ach, lieve kleine, grote Mier! Wat gaat die babytijd toch snel voorbij, he? * zucht *

Heb even iets in het Putje gezet.
Inad, jullie willen toch echt op redelijk korte termijn nog een kindje? Of heb ik dat verkeerd begrepen?
ik ga in put kijken..

Ja, willen we echt, maar, ik heb geen cyclus zoland ik voed en ik voed nog deels. Ben wel al begonnen met afbouwen, tussen de middag is nu halfvolle warme melk in fles ipv BV en dat gaat goed
Ah. de eerste stap in de richting van een volgend kindje is dus al wel gezet! Moest Mier erg wennen aan de smaak van 'andere melk' of ging het gewoon meteen soepel? Hoeveel voedingen geef je nu zelf nog?
Putje.
Dank!

Ben lekker aan het troostshoppen, onder het mom van baadt het niet, dan schaadt het niet. Dus Star, als je dit leest, even naar KL-topic alsjeblieft. Jij weet vast het antwoord op mijn vraag!
Kezzzzje, ik lees net pas Putje.

Knuffel!

Hoop dat je heel mooi KL jurkje gevonden heb. Ik ga ook even in KLtopic kijken, want ook best een KL-expert.
Kezzzz krijgt nog een knuffel
Jullie zijn lief!

Erwt, ben je met Doperwtje Op Reis geweest? Helemaal alleen of was Xan ook mee? Ging het goed allemaal?
Ja, ik was met Doperwtje naar m'n ouders. Xan moest gewoon werken, dus die was niet mee. Ging heel goed! M'n moeder had een campingbedje geregeld en Doperwtje sliep prima, was lief en vrolijk en gezellig. Was heel leuk zo. Fijn om te merken dat dat soort dingen goed gaan

Heb je nog een KL-jurkje besteld?
Ja, ben ook benieuwd, Kess

Erwt, fijn dat het allemaal lekker ging, naar ouders toe.

Ier is flink ziek dus ik heb vandaag alles alleen gedaan met de kinderen. Was wel even zwaar. ben blij dat ik niet toen ik nog alleen met Chica was voor een tweede ben gegaan. Wel over nagedacht toen.
Leuk dat tripje naar het noorden zo goed ging! Je ouders hebben Doperwtje natuurlijk helemaal plat geknuffeld.

Beterschap voor iER!

KL-jurk komt als het goed is vandaag binnen.
Kezzje hoe gaat het?
Hé Trav! Wilde net komen melden dat nieuwe jurk als gegoten zit. Supermooie pasvorm en jurk is nog mooier dan plaatje op de site. Dat is dan weer een lichtpuntje.

Verder gaat het wel. Ene moment beter dan het andere. Er komt nog niets op gang, afwachten dus maar. En eigenlijk ben ik wel klaar met wachten.
Wachten sucks.

Doe es plaatje van je nieuwe jurruk?
Hoest met jou dan? Kunnen er al weer kaarsjes in de hens, of nog geen gesprekken staan?

In werkelijkheid is hij wat roder, echt knalrood.
Wauw! Mooi! Dat staat vast heel mooi!

En ja, Erwten-ouders heel lief en leuk met Doperwtje, zo leuk om te zien .

Travis inderdaad... hoest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven