Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Mooi lakje Elle!
Nou, inderdaad Elle. Zoveel lakejs en nog zit er niks tussen dat me aanstaat vandaag
anoniem_110887 wijzigde dit bericht op 23-09-2010 20:12
Reden: kut, dacht ik die smiley codes uit m'n hoofd te kennen...
% gewijzigd

Moeilijk hè, die smiley's
Gezakt voor forumkunde
Zo ik heb wel gelakt,

irritante is dat mn hele kleine potjes van essence na 1 keer openen bijna niet meer lakken. Tis niet dik ofzo, maar lakt voor geen meter.

Paars; rock it, baby met eroverheen de rainbow van goosh. Kweet nog niet wat ik er van vind. Morgen maar eens bij goed licht bekijken.
Het uiteindelijke effect lijkt hierop denk ik

Niet verkeerd Glits!
En toch heb ik nog niet zoiets van jeuhh Zwup, waarom weet ik ook niet precies.
Alstie daar ook maar een beetje op lijkt vind ik 'm wel mooi hoor Glitter

Mijn meest recentste, Catrice-Caught On The Red Carpet!

Dag erna nog wat overheen gestampt met Konad, maar daar heb ik geen foto's van :C

Heb vandaag China Glaze - Kicks op en met Konad 2way nailart pen witte polkadots erop gefabriceerd. Hier komt heel misschien wel een foto van, maar niet vandaag(het is al donker) en niet morgen(winkelen+ziekenhuisbezoek, BUHUHUH)... als het er overmorgen dus nog op zit dan komt de foto er, zo niet dan helaas pindakaas...
Mooi dat rood (bij anderen, ik geef het op ik match niet met rood)

Sterkte in het ziekenhuis morgen tijdens je bezoek.
Mooie nagels heb je Bluemymind. Succes in het ziekenhuis vandaag.

Glitterzzzz, mooi gelakt dat paars met rainbow. Wat is er met je Essence lakjes? Wel jammer na 1x openen.

Mijn nagels zijn nog altijd kaal. Weet niet of ik vandaag lak of niet. Toen ze zo kort waren vond ik de french supermooi, maar zo kort vind ik met een kleurtje minder mooi. Maar nu ze lang zijn vind ik een kleurtje mooier en de french weer niks.
Indigo, ik heb geen idee, ook niet alle kleine potjes hebben het, maar die paarse kan ik schudden wat ik wil, het lijkt dat de lak zich splitst in iets blauws en iets paars. Valt na 4 lagen niet meer op, maar de eerste 2 had ik zoiets van what the F. Smeert heel raar uit, t blauwe is dun t andere dik.

Ga de volgende keer er eerst maar eens verdunner in mikken. De groene die ik had, waar nog meer mensen gele nagels van kregen las ik hier, heb ik weggegooid, die was ook dik en ik zit niet zo te wachten op gele nagels.
Wel jammer van die lakken Glitterzzzz.

Ik heb vandaag het boekje van de Douglas binnen gehad met een briefje erin dat ik vandaag en morgen een hand- en nagelverzorgingsadvies kan krijgen. Daarna lakken ze gratis je nagels met een WIC kleurtje en mag je een gratis flejse WIC uitzoeken.

Dat flesje lijkt me wel wat, maar ik heb eigenlijk geen zin in het advies hahaha. En dan gaan ze je ook nog onder druk zetten om iets te kopen "ja, dat is echt heel prettig spul en heeeel erg belangrijk voor het verzorgen van je nagels" Voel je je weer schuldig als je niks koopt. Maar morgen kan ik toch niet en ga er vandaag niet meer speciaal voor naar de stad.
Whaha Indigo, tsja ff doorbijten maar dan heb je ook wat. Vind wel dat ze leuke WIC kleurtjes hebben.

Ik heb vandaag eindelijk de Lubu binnen gekregen die nageleverd zou worden. (Ik zag per ongeluk op de site dat die allang weer leverbaar was, maar had niets meer gehoord, mailtje ertegenaan, toen was het er zo)

En nu ga ik met mn wandelschoenen naar de schoenmaker. Naad is los en ik hoop dat het nog te maken is, zonde van mn lekker lopende ecco's. Het is de bedoeling dat ik tijdens mn vakantie een enorme wandelroute ga lopen. Schoenen moeten dus mee.
quote:indigoblue schreef op 24 september 2010 @ 09:55:

Mooie nagels heb je Bluemymind. Succes in het ziekenhuis vandaag.

Dank u zeer! Vandaag ben ik wezen winkelen(voor ziekenhuisbezoek) en ik heb mij flink in moeten houden, dus heb maar twee lakjes meegenomen, namelijk H&M Envy me en H&M Spending Cash with Carl: een hele mooie blauwe en groene nagellak! Ik ga deze asap swatchen, ben er zo enthousiast over.

En dan morgen TD bestelling! Ik kan het mij eigenlijk niet veroorloven, maar ik wil de lakjes ook niet mislopen. Hierna heb ik dus wel tijdelijk een nagellak no-buy :(
Hallo dames,

Ik heb mijn bestelling binnen en meteen uitgeprobeerd. Ik heb 2 lagen van de China Glaze opgedaan, daarna seche. Achteraf vind ik dat er eerst nog een laagje nagellak op had gemoeten, vind het na 2 lagen nog niet perfect dekken. Ik ben wel erg blij met de lak. De kleur is mooi, telkens weer anders als het licht erop valt. Soms is het net mijn huidskleur, maar er zit ook een glans in die wat meer oranje oogt vol in het licht. Een goede keuze! Seche, ik weet het nog niet. Ging net naar de wc en stootte een ringvinger tegen mijn rits, nu is het een beetje beschadigd. Mijn nagels voelen ook zwaarder dan normaal.

Morgen de stad in, dan wil ik nog op zoek naar een mooie grijze en wie weet wat ik nog meer tegenkom, groen heb ik ook nog niet!
Dat zware gevoel verdwijnt Vero! Daarvoor moet het even echt uiharden. En idd een rits is wel heavy om tegen te stoten. Fijn dat die andere kleur mooi id

Blue welke lakjes ga je bestellen bij TD *plaatje *

Indigo, leuke actie van douglas! Maar idd ik voel me ook schuldig als ik niks koop.

Glitter, jammer van de lak!

Ik heb nu roze holo van opi ds op. Heel snel en niet heel erg netjes. Had maar tijd voor 2 laagjes. Morgen maar weer iets anders erop.

Trouwens, de dollar zakt dus TD wordt goedkoper
Nou ik heb van dat cutile lemon oil gekocht. Ben zeer benieuwd. Zal morgen weer eens lekker mijn nagels lakken. Ben nog in dubio mat grijs of french......
Jaaaaaaaa, morgen de Burlesque bestellen bij TD
quote:Zwup schreef op 24 september 2010 @ 20:48:

Trouwens, de dollar zakt dus TD wordt goedkoper Jahaaa, de dollar is nu 0,742
De burlesques staan al online! Ik heb zojuist besteld

Het uiteindelijke lijstje:

OPI-Glimmer & Shimmer Dou #1 $10.48 $10.48

5-HLB08 OPI-Sparkle-icious $5.24 $5.24

DS021 OPI-DS Diamond * $6.95 $6.95

DS026 OPI-DS Extravagance $6.95 $6.95

6-177 MISA-A Sin Worth Committing $3.75 $3.75

6-235 MISA-Spinning Out of Control $3.75 $3.75

6-234 MISA-Quirkly Smile
quote:balletje schreef op 24 september 2010 @ 21:03:

Nou ik heb van dat cutile lemon oil gekocht. Ben zeer benieuwd. Zal morgen weer eens lekker mijn nagels lakken. Ben nog in dubio mat grijs of french......Bij wat voor outfit *trekt een Mari vd Ven gezicht*
Plaatjes!
Ja, plaatjes!!

Ik moet eerst geld op mijn paypal zetten en dan kan ik ook bestellen.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven