Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
donderdag 23 september 2010 om 17:49
Zeggen jullie nou serieus dat jullie geen leuke kleurtjes nagellak hebben
Indigo, ben het helemaal met je eens dat ze best een tikkie overdreven is. Maar ik zou best haar talent voor koken willen hebben. Zij kan idd van niks nog iets heerlijks maken.
Ik zag net tot mijn grote verbazing dat het schip met geld toch deze maand is binnengekomen! Ik snap er werkelijk waar niks meer van. Ik heb zo'n hekel aan werkbriefjes inleveren als je per maand betaald wordt.
Indigo, ben het helemaal met je eens dat ze best een tikkie overdreven is. Maar ik zou best haar talent voor koken willen hebben. Zij kan idd van niks nog iets heerlijks maken.
Ik zag net tot mijn grote verbazing dat het schip met geld toch deze maand is binnengekomen! Ik snap er werkelijk waar niks meer van. Ik heb zo'n hekel aan werkbriefjes inleveren als je per maand betaald wordt.
donderdag 23 september 2010 om 18:30
Ohh Zwup die laatste wil ik, maar ik kan nog steeds niet bestellen bij Transd.
Ohh over mijn uitgave in mn studententijd in de kroeg ga je makkelijk heen. (Met 23 huisgenoten had je altijd wel iemand die ergens in een kroeg werkte en rondjes gaf)
Heb net 2 Marlies Dekkertjes gekregen van de buurman. Nu moet ik alleen mn andere buren ook blij maken met iets, volgens mij durft de postbode het niet meer op nr 15 af te geven. lol.
Ik weet ook nog niet wat er op mn nagels moet, maar ik moet eerst poetsen.
Ohh over mijn uitgave in mn studententijd in de kroeg ga je makkelijk heen. (Met 23 huisgenoten had je altijd wel iemand die ergens in een kroeg werkte en rondjes gaf)
Heb net 2 Marlies Dekkertjes gekregen van de buurman. Nu moet ik alleen mn andere buren ook blij maken met iets, volgens mij durft de postbode het niet meer op nr 15 af te geven. lol.
Ik weet ook nog niet wat er op mn nagels moet, maar ik moet eerst poetsen.
donderdag 23 september 2010 om 18:36
Wat raar! Ook niet op een andere computer?
Ik krijg tegenwoordig trouwens ook de melding dat de site "niet veilig" is als ik de bestelling wil bevestigen. Maar daar trek ik me vrij weinig van aan
Hahaha, heerlijk van die huisgenoten! Dan ga ik er inderdaad hard overheen.
Wat voor marliesjes heb je besteld? Plaatjes hè
Ik krijg tegenwoordig trouwens ook de melding dat de site "niet veilig" is als ik de bestelling wil bevestigen. Maar daar trek ik me vrij weinig van aan
Hahaha, heerlijk van die huisgenoten! Dan ga ik er inderdaad hard overheen.
Wat voor marliesjes heb je besteld? Plaatjes hè

donderdag 23 september 2010 om 19:37
Indigo hier nu ook onweer, dikke knuffel. (Ik vind het niet spannend, maar schijt in mn broek voor middelmatige spinnen) Was boven aan het stofzuigen, klaar deed het licht uit en dacht, fuck net was het nog licht. Ik ben toch niet zo lang aan het poetsen geweest en toen deed het kaboem en begon het te plenzen.
Haha owh lol, je zou nog harder lachen als je wist hoe mn buurman eruit ziet.
Haha owh lol, je zou nog harder lachen als je wist hoe mn buurman eruit ziet.
donderdag 23 september 2010 om 19:50