Stinkende pumps!
vrijdag 24 september 2010 om 22:06
Ik heb een paar fijne zwarte pumps die ik draag zonder kousjes/panty's. Met blote voeten er in dus. Na een paar maanden kom ik er achter dat dit niet zo handig was, want ze stinken echt verschrikkelijk! Is hier nog iets aan te doen? Ik las ergens de tip om ze in de vriezer te doen (om de bacteriën te doden), is dat wat? Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie en wou ze dan in de vriezer doen, of kan ik ze bij thuiskomt weggooien?
Hopelijk hebben jullie tips!
Hopelijk hebben jullie tips!
vrijdag 24 september 2010 om 22:11
quote:Doperwt schreef op 24 september 2010 @ 22:09:
Ik weet niet of 2 weken in de vriezer okay is voor het leer maar je kunt ze reinigen met een beetje soda (niet soppen) en daarna voetendeo erin sprayen?
Ze zijn trouwens niet van leer hoor... dus misschien daardoor minder kwetsbaar voor de vrieskou.
Soda ga ik proberen!
Ik weet niet of 2 weken in de vriezer okay is voor het leer maar je kunt ze reinigen met een beetje soda (niet soppen) en daarna voetendeo erin sprayen?
Ze zijn trouwens niet van leer hoor... dus misschien daardoor minder kwetsbaar voor de vrieskou.
Soda ga ik proberen!
vrijdag 24 september 2010 om 22:23
Boorzuur schijnt ook te werken. Kun je bij de apotheek bestellen als het goed is. Kennis van mij gebruikte dat, schijnt de bacteriën ook te doden.
Ik gebruik overigens syneo5 tegen zweetoksels en voeten.. 1x in de 4 a 5 dagen opspuiten en je stinkt niet meer.
Zelf vind ik stinkende schoenen in de vriezer niet zo'n fris idee eigenlijk.
Ik gebruik overigens syneo5 tegen zweetoksels en voeten.. 1x in de 4 a 5 dagen opspuiten en je stinkt niet meer.
vrijdag 24 september 2010 om 22:25
quote:stukje_cake schreef op 24 september 2010 @ 22:23:
Boorzuur schijnt ook te werken. Kun je bij de apotheek bestellen als het goed is. Kennis van mij gebruikte dat, schijnt de bacteriën ook te doden.
Kan je Syneo5 bij de drogist oid kopen?
Als ik ze in de vriezer doe gaat er een plastic zak omheen
Kan je Syneo5 bij de drogist oid kopen?
Als ik ze in de vriezer doe gaat er een plastic zak omheen
vrijdag 24 september 2010 om 22:31
zondag 26 september 2010 om 12:03