Mode & Beauty alle pijlers

Workerbroeken

25-09-2010 13:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe broek. Maar het model wat ik in mijn hoofd heb kan ik nergens vinden.

Ik zoek een workermodel. Dwz een broek van katoen, wat wijdere pasvorm met wat zakken hier en daar. En dan het liefste een zwarte. Nergens te vinden! Voorheen kocht ik deze broeken bij H&M maar daar vind ik nu ook niets. Ik zie bijna alleen maar rechte broeken (spijkerbroek model) en dan ook heel veel in lelijke stoffen met veel stretch. Iemand een idee waar ik moet zoeken?

Ik heb gisteren de hele stad afgelopen en niets gevonden.
Volgens mij bij verkopen ze die wel bij de Sting of anders bij Esprit?
-
Zoiets?

Esprit dus. Ze hebben er nog meer.
Ik zag ze laatst bij c&a. ik vind ze zó niet sexy
quote:winkelfanaat schreef op 25 september 2010 @ 13:31:

Ik zag ze laatst bij c&a. ik vind ze zó niet sexyIk kom even van mijn handen af om je bij te staan
Mooie worker (broek) gezocht!
Wehkamp vast ook wel.
Ja Liv, zoiets. En nee ze zijn niet sexy, maar loop jij er dan de hele dag sexy bij? C&A gister gekeken maar daar hebben ze ze echt niet.
Prijs

29,95

Zwart, 69-3499

Deze staat nog bij HM op de online shop.
Ik vind ze best wel leuk hoor. Niet sexy nee, maar dat maakt toch niet uit? Maar volgens mij zijn ze inmiddels wel een beetje uit de mode zeg maar (ook lekker belangrijk verder)
quote:Star schreef op 25 september 2010 @ 13:32:

[...]

Ik kom even van mijn handen af om je bij te staan Mijn partner tovert ze steevast uit het rek, in een poging mij aan een 'stoere' broek te helpen. Hij houdt van 'stoer'

Zoiets?
Misschien in sport/outdoor winkels.
Ik heb er gewoon eentje van de h&m hoor. Dit seizoen gekocht, van l.o.g.g. Geen stretch, geen 5-pocket model. Bij mij valt 'ie redelijk baggy.

Computer says nooooo
ja ik ben ook al een tijdje op zoek naar zo'n broek!

Vind die broeken altijd wel fijn zitten met wandelen!

Dus ik lees aandachtig mee!
De zwarte worker hangt NU bij miss etam. 44,95.
heet dat niet gewoon cargo-broek?

heb er van de zomer nog gekocht bij Heine
Kijk eens bij een buitensportwinkel. Zijn ze misschien wel wat duurder, maar je hebt ook wel wat goedkopere merken.
Op de site van leballon heb ik er geloof ik een zwarte zien staan van Dept.
Via Wehkamp kan je ook die van Miss Etam bekijken. Er zijn weer nieuwe dingen bij gezet.
Bij New Yorker heb ik ze ook zien hangen.
toepasselijk liedje :)

Volgens mij zag ik ze vorige week nog bij V&D, ik weet alleen niet of ze ook zwarte hadden.
Een worker niet sexy? Tja, heb er nu een aan (gister gekocht) in legermotief. Zit strak om mijn bips (waar ik sinds kort - ben iets ronder geworden - blij mee ben) met hakje er onder en een witte bustier er op, bloesje er op... Wordt "hier" erg stoer-sexy gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven