Mode & Beauty alle pijlers

Workerbroeken

25-09-2010 13:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe broek. Maar het model wat ik in mijn hoofd heb kan ik nergens vinden.

Ik zoek een workermodel. Dwz een broek van katoen, wat wijdere pasvorm met wat zakken hier en daar. En dan het liefste een zwarte. Nergens te vinden! Voorheen kocht ik deze broeken bij H&M maar daar vind ik nu ook niets. Ik zie bijna alleen maar rechte broeken (spijkerbroek model) en dan ook heel veel in lelijke stoffen met veel stretch. Iemand een idee waar ik moet zoeken?

Ik heb gisteren de hele stad afgelopen en niets gevonden.
quote:summer73 schreef op 25 september 2010 @ 13:51:

Ik heb er gewoon eentje van de h&m hoor. Dit seizoen gekocht, van l.o.g.g. Geen stretch, geen 5-pocket model. Bij mij valt 'ie redelijk baggy.

[afbeelding]Ik vind deze stoer, sexy en heel mooi!
America today?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:summer73 schreef op 25 september 2010 @ 13:51:

Ik heb er gewoon eentje van de h&m hoor. Dit seizoen gekocht, van l.o.g.g. Geen stretch, geen 5-pocket model. Bij mij valt 'ie redelijk baggy.

[afbeelding]die bedoel ik (zie mijn eerdere post), die is er ook in het zwart. Sorry, plaatjes plakken lukt nog steeds niet.
America today
Vicky is me voor
Die van H&M vind ik er niet zo leuk uitzien en hij valt ook wat laag denk ik. Gister ook zoiets gezien maar was van hele dunne stof dus niet geschikt voor de winter.

Ik weet niet wat het is maar broeken bij Miss Etam passen mij nooit. Vind ze daar ook wat tuttig.

American today zit hier niet.

Die buitensportwinkel is misschien wel een goed idee! Daar ga ik eens kijken. Bedankt voor de tip.
Kom ik ook nog een keer: America Today idd, hele stapels workers daar, goeie modellen, niet duur.
Nothing happens for a reason
Oh heb even bij outdoorwinkels gekeken maar daar heb je echt van workers waarmee je het oerwoud in kan, zeg maar.

Alleen functioneel in een schutkleur zonder fratsen. Dat is het toch niet dus.
Dat is dan ook het enige wat ik met workers doe, er in het oerwoud mee werken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven