Uitgaanstips Nederland

25-09-2010 10:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn van plan om eind november een weekend met een man of 10 weg te gaan. Omdat we geen zin hebben uren te gaan rijden willen we eigenlijk in een straal van max 150 km rondom Roermond gaan.Heeft iemand misschien ideetjes waar we gezellig naar toe kunnen gaan?

We zijn met een clubje waarvan de jongste 1 jaar is en de oudste 60, we hebben een budget van max 1500 euro, we kunnen max 2 nachten weg ( vrijdag tot zondag ) We zijn op zoek naar een leuk hotel/appartement o.i.d. waar we ook kunnen eten en drinken, maar waar het in de avonduren ook nog gezellig is als de kinderen op bed liggen.

Heeft iemand leuke tips, of sites waar ik leuke tips kan vinden?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Is dat budget inclusief eten en drinken?
Liefst wel, maar indien nodig kan er uitgeweken worden naar max 1800.
Tien mensen, twee overnachtingen inclusief eten en drinken voor 150 per persoon... het zou mij niet lukken, ben ik bang.

Via weekendjeweg.nl kun je goedkope hoteltips vinden, misschien staat daar iets bij waar je blij van wordt?
Zitten wel 2 kids bij van 1 en 4 jaar. Voor de jongste betaal je over het algemeen niks en voor de 4-jarige meestal maar een klein bedrag. Als ik dan 1500 deel door 8 heb ik een kleine 200 pp. Ik vroeg me af of er niks a la preston palace of de brabander in het zuiden van het land is?
Het is helemaal niet mijn ding, preston palace en dergelijke all inclusive hotels en ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mij biedt Wunderland Kalkar over de grens bij Arnhem een dergelijk all inclusive pakket met pretpark, restaurants en uitgaansgelegenheden. Enige nadeel is dat ik net lees dat het pretpark maar tot en met oktober open is.

http://vrijuit.nl/algemee ... ccid=vu_adwpretparken&a=b
Een stay okay is misschien een optie. Die hebben met enige regelmaat leuke arrangementen. Ik ben zelf een keer naar de stay okay in Domburg geweest. Zit in een kasteel. Weet niet meer hoeveel het kosten (maar lees weinig) en het was inclusief 2 dagen fietsen, ontbijt, lunchpakket en avondeten. Het avondeten zou ik zelf overslaan. Was niet verkeerd hoor, ook niet bijzonder, maar vind het leuker in een stadje te gaan eten. Maar met het budget wat jij aangeeft zou ik kiezen voor eten in de stay okay.
Kijk eens bij de arrangementen op RPholidays. Allerlei mogelijkheden van ontbijtbuffet, gourmetfestijn in de bungalow, kinderactiviteit etc.

Succes!
Hed deze site voor je gegoogeld, er staan luxe huizen op, die binnen jullie budget vallen. http://www.huureenhuisje.nl/index.cgi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven