T-huis

17-06-2010 22:21 2561 berichten
Alle reacties Link kopieren

Ben net weer paar keer keihard afgewezen. WW is nu afgelopen.

Jurk is gaaf!!! Heb je er wel al laarzen bij?
Ja, laarzen heb ik er vorige week ook al bij gekocht. Antraciet met fikse hak.

Jeetje, geen WW meer. Ik had toch echt niet gedacht dat het zover zou komen... Vind het ontzettend kl*te voor je! Een tijdje geleden dacht je erover om voor jezelf te beginnen. Is dat nu nog een optie?
Travis, pfffff.... ik vind het echt bizar dat het gewoon alsmaar niet lukt. Je probeert zóveel... bah!

vanwege laarzen
Jammer, kan geen plaatje van de laarzen vinden.
Whahaha heel goed van de laarzen.

Heb je er wel al een leuk truitje/jasje/bolerootje/sjaal op?

Heb wel gekeken om voor mezelf te beginnen maar dat is nu eigenlijk ook niet echt te doen.

Wel raar hoor, inkomen per maand 0,00.
Ik vind het eigenlijk zó oneerlijk! Er zijn mensen die heerlijk relaxen en niksdoen en dan maandelijks toch een fijn bedrag mogen ontvangen. En er zijn Travjes, die zich het leplazarus zoeken naar een baan en uiteindelijk niets krijgen en van hun spaarcenten moeten leven. Zo krom!
Ach ik vind het op zich wel fijn, nu ben ik écht van niemand afhankelijk. Bijstand lijkt me echt vreselijk en hoef nu aan niemand mijn bankpapieren te laten zien etc.

Ben blij dat ik het geld heb om een tijdje zo te leven, hopelijk is het alleen niet zo lang nodig.
Je hebt het natuurlijk heel goed voor elkaar, dat je van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Daar mag je met recht trots op zijn, hoor! Maar het is inderdaad wel eindig, ooit, je spaargeld. Ik hoop echt dat je héél snel een baan vindt en dat je dan je spaargeld aan leukere dingen kunt besteden.
Amen zuster
Trav, naar. Hoop dat je nu echt snel iets leuks gaat vinden

Heb je wel recht op bijstand indien nodig?

Kezz, hele mooie jurk!! En om t wachten.

Miertje aangestoken door Ier en nu ook aan de KK. Ik hoop dat de digitale boomerang niet in rond gaat vliegen hier. Wel zielig voor Mier, die nu elk uur in zijn eigen shit zit
*sluit ramen en deuren voor digitale boemerang-KK-stok*
Och arm Miertje! Stok heeft me wel aangetikt want ik klink alsof ik een weekend enorm gezopen, gefeest en geschreeuwd heb maar verder nergens last van .

Nee geen recht op bijstand Inad. Als spaargeld onder bepaald bedrag komt dan weer wel.
Naar, Trav, beterschap

Oh dus je moet eerst al je spaargeld er doorheen jagen. Lullig zeg.
Kezz, even voor morgen

Beterschap voor Mier en Travis, stok wel graag daar houden
quote:Kezz schreef op 25 september 2010 @ 20:59:

Je hebt het natuurlijk heel goed voor elkaar, dat je van niemand afhankelijk hoeft te zijn. Daar mag je met recht trots op zijn, hoor! Maar het is inderdaad wel eindig, ooit, je spaargeld. Ik hoop echt dat je héél snel een baan vindt en dat je dan je spaargeld aan leukere dingen kunt besteden. Wijze, wijze woorden. Lief ook enzo
Ik laat de stok ook even aan me voorbij gaan, geloof ik. Beterschap!
Ik ben echt een kutwijf vandaag. Iedereen vlucht voor me weg. En ze hebben nog groot gelijk ook.
Kezzz, en

Ik had vandaag een uitje naar de tandartsenpost vanwege enórme kiespijn
voor het kutwijf

Iiieeks voor Erwt, moet je nog een keer terug of in 1x verholpen?

Star moet jij geen ban hebben ofzo?

Hoest met Miertje?
Er zit nu een noodvulling in die mijn eigen tandarts dan een keer moet vervangen voor een gewone. Verder ben ik van alle commotie en ellende vergeten of er verder nog iets moet

De tandarts bleek Heel Knap te zijn, dus ik ging heel stoer doen natuurlijk
Doen ze volgens mij expres, van die knappe tandartsen die eigenlijk acteurs zijn en die lelijke uit hun bek stinkende echte tandartsen fluisteren dan via oortje in wat ze moeten doen.
Dussss deze heeft helemaal geen tandartsendiploma?!

No dzjust for de sjoow hannie.
En morgen zit je in één of ander slecht verborgencameraprogramma!

Maar ai, de tandartsenpost nodig hebben is niet fijn! Nu wel van de pijn af?
Oh ik ben wel laatst opgenomen maar ik trapte er niet in! Sukkels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven