Mode & Beauty alle pijlers

Overknee laarzen

05-09-2010 23:07 126 berichten
Wie weet waar je leuke overknee laarzen kan kopen?

Ik heb wel wat gezien maar zoek leukere.

Wat vinden jullie van deze?

Zelfde laars alleen opgevouwen en een andere kleur.

Groeten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook prachtig, vooral in suede. Dat doet ze 'zachter' ogen en erg classy! Vooral met een omslag zeer mooi.

Ik ben ook klein, en daar moet je toch wel rekening mee houden, waar de schoen bij een ander tot over de knie komt, vallen ze bij mij misschien tot halverwege mijn bovenbeen, of nog hoger Toch niet helemaal de bedoeling. Dus even goed passen, de hoogtes zullen onderling ook nog wel verschillen.
quote:stacey168 schreef op 25 september 2010 @ 05:58:

hier kan je leuke laarzen vinden en niet te prijzigBen je hier nou ook al aan het spammen? Ik ga je toverstaffen.
Iemand ervaring met overknees voor de vollere kuit???

Ik vind ze zo leuk maar pas de meesten niet.....
quote:stacey168 schreef op 25 september 2010 @ 05:58:

hier kan je leuke laarzen vinden en niet te prijzig

Deze vind ik dus wél hoerig.
quote:flamingo35 schreef op 25 september 2010 @ 21:24:

Iemand ervaring met overknees voor de vollere kuit???

Ik vind ze zo leuk maar pas de meesten niet.....Ik heb hetzelfde probleem, maar ik ben het weekend in Duitsland geweest en heb een paar gekocht bij http://www.roland-schuhe.de/ ¤99,00 heel veel keuze.

Maar het is moeilijk met een dikkere kuit, heb je al bij Duoboots gekeken, hebben ze zowel palt als met hak.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat
MiertjeM, thanks! ga meteen kijken op die site.

Erg vervelend idd, mijn kuiten zijn niet echt mega dik ofzo maar pas er meestal nèt niet in......

*hebben mensen in Duitsland dikkere kuiten?*
quote:Superhuisvrouw schreef op 23 september 2010 @ 20:21:

Ja ik kon deze niet laten staan zwarte suede zo mooi,bij Manfield vandaan.

Jaaa die heb ik ook, die zwarte suede, veel te dure van de Manfield!

En ze zitten tenminste niet kut om je knie omdat het suede is en geen stug leer.
pluk de dag
Heb die van Manfield ook gepast, helaas helaas, ze zaten net te strak en dus niet mooi glad omhoog. Wel supermooi!!!

Maar, tatatataa toch geslaagd voor zwart suede, bij de Shoeline. Helemaal blij mee!
Ik heb ze dan eindelijk aangeschaft. Niet het model wat ik zo graag wou(toch echt te duur) maar een die er wel erg op lijkt. Ben helemaal heppie!
Overknees worden weer helemaal hip deze winter lijkt het. Vooral met wat stoerdere stompe neus en platte hak. Iemand was me voor, maar die van Hilfiger zijn super.
Ik zag laatst ook hele mooie. Gepast, helaas de schacht wat aan de brede kant. Heb net iets te dunne benen voor...

Ze waren maar 40,- !!!!
Bij Manfield zijn de hoge laarzen afgeprijsd (enkele ervan). De mooiste zijn online niet meer op voorraad.
De mooie overknees zijn zeker niet hoerig. Ik heb ongeveer deze maar dan in bruin suede en draag ze meestal met een legging en een lange trui of tuniek.

hier
dubbel
..
klik Met extra teenruimte.

Dan liever zulke: klik
*schraapt keel en staat op*

*zegt schoorvoetend*

Ik heb kniehoge laarzen gekocht....

Oké oké, ik weet wat ik eerder gezegd heb over kniehogelaarzen. Hoerig etc. Maar ben ondertussen van mening veranderd dat het afhangt wat voor een laars je hebt (dus geen lakleer en een naaldhak van 10 cm) en wat je erbij draagt (dus geen netpanty en een te kort rokje/jurkje).

Het is dus goed te doen!

Ik heb overigens de laars die lijkt op de eerste foto van de OP. Vrijwel dezelfde kleur en de "flap" kan ik ook omslaan. Heb wel een "grove" laars. Dwx wat bredere neus en brede, lage hak. Staat bij mij wat beter.

Had op dag 2 al een complimentje te pakken

Oh, over waar te kopen de knielaarzen.....Waar niet??!! Overal waar ik ben geweest lijken ze wel knielaarzen in het assortiment te hebben. Denk dat het in is!
Ik ben ook "om", sinds dit weekend. Erg getwijfeld en bedacht me eerst van alles: ordi, niet ordi, combi met dit, combi met dat, dit forum doorgelezen, weer gekeken in de winkel, etc. Maar heb de knoop doorgehakt en ben er vreselijk blij mee. Vind ze prachtig! (Bruinsuede, platte hak en echt over de knie (zelfs bij mij...ben 1.82))
Ik ben in de uitverkoop aan het rondkijken in de hoop nog een mooi paar te vinden.

Liefst wil ik ze wel eerst passen, kopen via internet vind ik riskant met schoenen.

Maar.... ik ben 1,78 m en de meeste laarzen komen net onder of op de knie... en dan missen ze juist hun charme.

Wie weet waar je echt lange knielaarzen hebt? Tante Poes, mocht je hier nog lezen, wat voor merk heb jij gekocht?
Ik heb afgelopen week deze gekocht:

Met naaldhak en plateau-zool
quote:Ava0208 schreef op 22 januari 2011 @ 22:51:

Ik heb afgelopen week deze gekocht:

[afbeelding]

Met naaldhak en plateau-zool Hier zou ik een hernia aan over houden.
@ava0208. Mooie laars! Ik heb nog een paar van vorig jaar die er op lijkt. Toen via internet gekocht. Dit jaar niet meer zo'n paar gevonden. Wil je me vertellen waar je ze hebt gekocht? Kan nog wel een paar gebruiken.
Ik ben ook gezwicht en heb supermooie overknee laarzen gekocht. Zwart met een rits aan de achterkant.

Je zou ze ook op de gelaarsde-kat-manier kunnen dragen.

Met een zwarte legging en een mooie jasje/truitje staan ze helemaal niet ordi maar juist elegant
@Charlotte: ze komen uit amerika (waar ik woon) en het merk

heet Bebe en het model heet Holbrook. Ze zijn er in het

zwart en donkerbruin suede (zoals op het plaatje) en ze zijn nu overal in de opruiming van 200 dollar voor rond 100/150 dollar.
@Ava dank je voor je reactie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven