* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Sory, tabak, ik heb joppiesmaak...
Alle reacties Link kopieren
Welja, appelgebak roken getver.



Mijn schoonmoeder komt volgende week.



Moet ik ineens aan denken, bij appelgebak
Alle reacties Link kopieren
Of je rookt je schoonmoeder op
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ze zal vast wel lekkah borrelen
Alle reacties Link kopieren
O ja, en ze rookt als een schoorsteen
Alle reacties Link kopieren
Hahaha! Een borrelende schoorsteen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb kierewiet, lateX
Alle reacties Link kopieren
Eerst Kate Bush opzetten...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens ff buiten zitten. Eekhoorntjes tellen.
Alle reacties Link kopieren
Heb geen lijken meer gezien in onze krachtwijk, het is maar een saaie bedoening...
Alle reacties Link kopieren
*zet even een nougatine- en een italiaanse vlaai weg*
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, Italiaanse vlaai



Ik ga de wekelijkse boodschappen zoeken. Neem dit keer de gps mee om niet te verdwalen in de supermarkt.
Alle reacties Link kopieren
Koop je ook iets lekkers voor in de bar btw?
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk Berbke! Ik heb vanallles voor het ontbijt gekocht







Ga ff even een peuk met herbes de Provençe draaien, ben al 22 uur klaarwakker en wil slapen.
Alle reacties Link kopieren
Lekker!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk wil ik ook liever slapen........
Alle reacties Link kopieren
Duh.....ben ik een keer op Amerikaanse tijden online.

Is Yet er weer niet!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Wat ben ik vroeg!

Bakkie wrong



Sunday morning

praise the dawning

It's just a restless feeling by my side

Early dawning

Sunday morning

It's just the wasted years so close behind

Watch out the world's behind you

There's always someone around you who will call

It's nothing at all





Sunday morning

And I'm falling

I've got a feeling I don't want to know

Early dawning

Sunday morning

It's all the streets you crossed, not so long ago

Watch out the world's behind you

There's always someone around you who will call

It's nothing at all





Sunday morning

Sunday morning

Sunday morning
Alle reacties Link kopieren
(Verse)

Candy says I've come to hate my body

and all that it requires in this world

Candy says I'd like to know completely

what others so discreetly talk about



(Chorus)

I'm gonna watch the blue birds fly over my shoulder

I'm gonna watch them pass me by

Maybe when I'm older

What do you think I'd see

If I could walk away from me



(Verse)

Candy says I hate the quiet places

that cause the smallest taste of what will be

Candy says I hate the big decisions

that cause endless revisions in my mind



(Chorus)

I'm gonna watch the blue birds fly over my shoulder

I'm gonna watch them pass me by

Maybe when I'm older

What do you think I'd see

If I could walk away from me
Alle reacties Link kopieren
(Verse)

Candy says I've come to hate my body

and all that it requires in this world

Candy says I'd like to know completely

what others so discreetly talk about



(Chorus)

I'm gonna watch the blue birds fly over my shoulder

I'm gonna watch them pass me by

Maybe when I'm older

What do you think I'd see

If I could walk away from me



(Verse)

Candy says I hate the quiet places

that cause the smallest taste of what will be

Candy says I hate the big decisions

that cause endless revisions in my mind



(Chorus)

I'm gonna watch the blue birds fly over my shoulder

I'm gonna watch them pass me by

Maybe when I'm older

What do you think I'd see

If I could walk away from me
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik heb weer een stuiterdag, heb de keuken geclient, was gedraaid en ga zo schootbappen doen.

Ga lekkah roti maken.



En ik ga niet naar het grote feest, voel me wel schuldig maar sommige famileden wil ik niet tegenkomen, ik schitter wel door afwezigheid. (excuus, kan niet pinnen)



Wat ben ik toch een mietje.....
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 26 september 2010 @ 06:56:

Natuurlijk Berbke! Ik heb vanallles voor het ontbijt gekocht



[afbeelding]



Ga ff even een peuk met herbes de Provençe draaien, ben al 22 uur klaarwakker en wil slapen.Jij, felonist!
Alle reacties Link kopieren
Blijft en mooi nummer, en het slaat niet op mij!

Nou doe je jas uit en warm maar eerst je handen

Want kouwe jatten aan m'n lijf daar ril ik van

Het lijkt wel winter 'k heb de kachel laten branden

Die regen he, daar vind ik ook niks an

Zeg wees eens lief, wil je niet effe langer blijven

Dan leg je d'r gewoon een meier bij

Wees maar gerust, ik ben niet als die wijven

Die veel beloven en niks doen, da's niks voor mij



refr.:

Ik doe wat ik doe

En vraag niet waarom

Ik doe wat ik doe

En misschien is dat dom

Maar ik vraag toch ook niet aan jou

Waarom jij 't hier doet, en niet bij je vrouw

Ach kom nou

We doen wat we doen



'k Heb moeder laatst een reis cadeau gegeven

Anders had ze d'r eigen zuster nooit gezien

Die tien jaar terug naar Canada ging voor 't leven

Ik mag die ziel nou eenmaal graag gelukkig zien

En met m'n zussie ben ik kleren wezen kopen

Ze is pas twaalf, die kleine meid

Ik hoop niet dat zij, net zoals ik d'r in zal lopen

Want kerels, da's niks als rottigheid



refr.



Nee 't is niet druk, je bent vandaag de tweede

Ach het einde van de maand he, altijd stil

Nou ja, ik ben vandaag al weer tevreden

Vooral wanneer je nog wat extra's wil

Wat doen we, op z'n Frans of plaatjes kijken

Toe wees eens tof, of heb je al niets meer

Nou ja vooruit, wat kan het me ook schelen

Toe, kom maar hier, en geniet maar es een keer



refr.



Ach kom nou, we doen wat we doen
Alle reacties Link kopieren
De bakker bracht brood met een hondekar rond

Dat was zo de stijl in die tijd

Maar eens op een dag kwam hij zonder die hond

En onder de kar kroop een meid





Die meid bleek warempel z'n eigenste vrouw

Met lappen om iedere knie

Haar hoofd was bezweet en haar handen zo grauw

Zo trok ze de kar langs de Schie





refrain:

Ja, de bakker was blij met z'n vrouw Hillegond

Zo rond en zo blond en zo handig als hond





De veldwachter werd van ontsteltenis rood

"Zeg, bakker, hoe heb ik het nou!"

De bakker verklaarde: "M'n trekhond is dood

Dus wordt het de taak van m'n vrouw"





De man van de wet zei, nog altijd verstoord

"Dan koop je een andere hond"

Maar daar had de bakker de centen niet voor

Maar wel had hij zijn Hillegond





refrain





De veldwachter boog zich nu diep naar benee

Waar zij in het tuig hing als hond

Ze zuchtte: "Het moet maar, al valt het niet mee

Per slot ben ik flink en gezond"





De bakker zei trots: "Nou, hoe vind je me dat

Is dat niet een liefdevol woord"

Hij gaf haar goedmoedig een schop voor d'r gat

En zij trok de kar maar weer voort





refrain





refrain

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven