* * * Bar Too Much * * * 188 * * *

12-09-2010 01:26 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Amuseer je yette ,en tot een volgende keer he.
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Naaf!



Tjemig, zo is hier geen donder te beleven en zo moet je welgeteld 5 pagina's terug lezen!



Met dank aan Yette!



Hoefijzer, fijn dat we weer iets van je vernemen!

Dit takkewijf heeft je gemist!



Berbke, leuk jou in de Bar te ontmoeten, zou zeggen kom vaker langs!
Alle reacties Link kopieren
Geen dank Bloe, ging helemaal vanzelf



Gek weer hier, 28 graden en storm.



De kinderen zijn vroeg vrij vandaag, ik ga weer rennen.



Oooh...en Miniman was echt hartbrekend zielig vandaag.



Gisteren kwam hij heel blij uit school. Een jongetje heeft gevraagd of ze vrienden zullen zijn. Dus hij heeft officieel een vriend! Hij weet alleen niet hoe zijn vriend heet



Nu is er op school ook een groepje jongetjes dat steeds achter Miniman aan rent en dat vind hij niet leuk. Ze trekken aan zijn kleren en duwen hem om. Zelf kan hij nog niet duidelijk maken dat hij dat niet wil, dus heb ik er al een paar keer zelf wat van gezegd. Na school vergat Minimans vriend even dat ze vrienden waren en zette ook de achtervolging in, waarbij Miniman èn vriend lelijk vielen. Miniman was ontroostbaar en heeft de hele weg naar huis (met een natte lap op zijn hoofd) gehuild omdat hij geen vriend meer heeft
Alle reacties Link kopieren
Ah gossie, wat zielig Yette!

Ik zie het helemaal voor me, dat arme manneke!
Alle reacties Link kopieren
Hier is het echt hefrst aan het worden.....

Regen, vroeg donker, laat licht, verkleurende en vallende blaadjes aan de bomen....
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, ik kom even het licht uitdoen hoor!
I don\'t need an excuse for being what I am.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen/middag Barrers,



Kom even het licht aandoen.



Bakkie wrong....wat heb ik lekkah geslapen zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bloesie schreef op 24 september 2010 @ 19:11:

Hier is het echt hefrst aan het worden.....

Regen, vroeg donker, laat licht, verkleurende en vallende blaadjes aan de bomen....



Hoi Bloe

Ik hou van de herfst.
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn als 's nachts je ene slaapkamerraam eruit waait, een plank ervoor en weer verder slapen
Alle reacties Link kopieren
*denkt aan smeltende ijskappen en doet het licht weer uit*



Jee Hoef, is de Gamma bij jou 24/7 open of had je toevallig nog ergens een plank liggen?
Alle reacties Link kopieren
Toevallig een plank ja.
Alle reacties Link kopieren
Handig
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook 4 strijkijzers
Alle reacties Link kopieren
En die doen het allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Ja! Maar ik strijk amper en geef de plank gewoon de schuld.
Alle reacties Link kopieren
Uit de handel weetjewel
Alle reacties Link kopieren
Lisa says, on a night like this

it'd be so nice, if you gave me a great big kiss

And Lisa says, honey, for just one little smile

I'll sing and play for you for the longest while



Lisa says

Lisa says

Lisa says, oh, no

Lisa says



Lisa says, honey, you must think -

- I'm some kind of California fool

the way you treat me just like some kind of tool

Lisa says, hey baby, if you stick your tongue in my ear

then the scene around here will become very clear



Lisa says, oh no

Lisa says, hey, don't you be a little baby

Lisa says, oh, no

Lisa says



Hey, if you're looking for a good time Charlie

well, that's not really what I am

You know, some good time Charlie

always out, having his fun



But if you're looking for some good, good lovin'

then sit yourself right over here

You know that those good, those good times

they just seem to pass me by, just like pie in the sky



And Lisa says, on a night like this

it'd be so nice if you gave me a great big kiss

And Lisa says, hey baby, for just one little smile

I'll sing and play for you for the longest while

let me hear you now



Lisa says, oh, no, no

Lisa says, hey, don't you be a little baby

Lisa says, oh, no

Lisa says



Why am I so shy

Why am I so shy, Gee, you know those

good good times, they just seem to pass me by

Why am I so shy



First time I saw you I was talking to myself

I said, hey, you got such pretty, pretty eyes

(that pretty eyes)



Now that you're next to me I just get so upset

And Lisa, will you tell me, why am I so shy



Why am I so shy

Why am I so shy, well, you know that those

good, good times, they just seem to pass me by

Why am I so shy



And Lisa says, on a night like this

it'd be so nice if you gave me a great big kiss

And Lisa says, honey, for just one little smile

I'll sing and play for you for the longest while



Lisa says, oh, no, now

Lisa says, hey don't you be a little baby

Lisa says, oh, no

Lisa says



More lyrics: http://www.lyricsfreak.com/l/lou+reed/#share
Alle reacties Link kopieren
Ik haat strijken. Dus strijkijzers en strijkplanken ook.
Alle reacties Link kopieren
Het enige strijken dat ik leuk vind, is Elfjes strijkorkest.
Alle reacties Link kopieren
Heb je zeker een droger, die kan ik niet kwijt
Alle reacties Link kopieren
Oh, wel nog goed nieuws, beste vriend/ex is weer zoals ie was, al een jaar of vier.
Alle reacties Link kopieren
Mooi zo.

Maar als hij al 4 jaar zo was, is dat toch geen nieuws?
Alle reacties Link kopieren
Soms was ie anders Yet maar nu is ie weer normaal en Bibi houdt ook van hem, dat scheelt veel.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijk hoor.

Pfff. Zal ik de waterpijp bij de buren gaan lenen? Of wordt dat niks met appeltjestabak?
Alle reacties Link kopieren
Heb een waterpijp, ik wil appeltjesgebak wel proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven