veluwe bij slecht weer
zaterdag 25 september 2010 om 22:44
Volgende week gaan we een weekje naar een bungalow park op de veluwe. De weersverwachtingen (voor zover ze langer vooruit kunnen voorspellen) zijn niet echt goed.
Wie heeft er leuke dingen om te doen met een dreumes van bijna 2 en een baby van 3 maanden bij regen.
Tuurlijk zullen we (meerdere keren) naar het zwembad van het bungalow park gaan. We wilden sowieso naar de apenheul en het park de veluwe, maar beide lijkt me weinig aan met slecht weer.
(kröller muller museum zijn we vorige keer tijdens slecht weer geweest).
Dus wie heeft er tips voor de omgeving veluwe met kleine kinderen, vooral in combi met slecht weer.
Wie heeft er leuke dingen om te doen met een dreumes van bijna 2 en een baby van 3 maanden bij regen.
Tuurlijk zullen we (meerdere keren) naar het zwembad van het bungalow park gaan. We wilden sowieso naar de apenheul en het park de veluwe, maar beide lijkt me weinig aan met slecht weer.
(kröller muller museum zijn we vorige keer tijdens slecht weer geweest).
Dus wie heeft er tips voor de omgeving veluwe met kleine kinderen, vooral in combi met slecht weer.
zondag 26 september 2010 om 11:17
quote:Anita1973 schreef op 26 september 2010 @ 09:34:
Wandelen naar de waterval van Hoederloo.
Regenlaarzen aan en er dan lekker in gaan staan stampen met je deumes!!!
Vond mijn dochter helemaal geweldig.
Van een beetje regen moet je je niet laten weerhouden een leuke vakantie te hebben.
Je kan er niks aan veranderen en als je gaat zitten mokken erover dan verpest je het helemaal zelf.
Ik ga ook niet zitten mokken. En er staat ook nergens dat regen voor mij een leuke vakantie weerhoud.
Maar ik ben wel van te voren naar opties bij regen aan het kijken. Bijkomend probleem is namelijk dat ik slecht ter been ben. Kleine stukjes kan ik wel lopen. Maar door de regen stampen zit er voor mij niet in. En dan kun je beter van te voren bekijken wat de verdere mogelijkheden zijn.
Wandelen naar de waterval van Hoederloo.
Regenlaarzen aan en er dan lekker in gaan staan stampen met je deumes!!!
Vond mijn dochter helemaal geweldig.
Van een beetje regen moet je je niet laten weerhouden een leuke vakantie te hebben.
Je kan er niks aan veranderen en als je gaat zitten mokken erover dan verpest je het helemaal zelf.
Ik ga ook niet zitten mokken. En er staat ook nergens dat regen voor mij een leuke vakantie weerhoud.
Maar ik ben wel van te voren naar opties bij regen aan het kijken. Bijkomend probleem is namelijk dat ik slecht ter been ben. Kleine stukjes kan ik wel lopen. Maar door de regen stampen zit er voor mij niet in. En dan kun je beter van te voren bekijken wat de verdere mogelijkheden zijn.
zondag 26 september 2010 om 11:35
zondag 26 september 2010 om 12:27
Deentje, ik kan natuurlijk niet weten dat jij slecht ter been bent zodat stampen in plassen voor jou niet mogelijk is.
Arrasje, wij hebben van de zomer op een camping in de achterhoek gezeten die deels onder water is gelopen tijdens noodweer.
Dus ik weet waar ik het over heb.
Hadden wij geluk dat we alleen natte voeten hadden en niet tot ons middel in het water stonden dat dan weer wel.
Maar ondanks dat een super vakantie gehad.
Ik blijf bij het feit ... het is wat je er zelf van maakt.
Maar dat is geheel mijn mening.
Arrasje, wij hebben van de zomer op een camping in de achterhoek gezeten die deels onder water is gelopen tijdens noodweer.
Dus ik weet waar ik het over heb.
Hadden wij geluk dat we alleen natte voeten hadden en niet tot ons middel in het water stonden dat dan weer wel.
Maar ondanks dat een super vakantie gehad.
Ik blijf bij het feit ... het is wat je er zelf van maakt.
Maar dat is geheel mijn mening.