Het grote zwarte gat
zondag 26 september 2010 om 13:38
Sinds mijn dochter kan lopen (nu een half jaar ongeveer) ben ik twee paar autosleutels, een horloge en sinds vanochtend mijn bankpas kwijt. Echt Kwijt met een hoofdletter. Ik heb in mijn zoektocht naar (vooral een van de autosleutels) echt het hele huis op zijn kop gezet. Alle jassen doorzocht, al het speelgoed uitgezocht, bank van de muur, kasten van de muur. Nergens te vinden. Ik verdenk mijn dochter omdat ik in alle gevallen zeker weet dat ik de spullen in huis ben kwijtgeraakt, en Het Grote Verdwijnen pas begonnen is toen zij begon te lopen. Ik heb ook nog twee zoons (en een man ), dus wie weet is er wel een andere schuldige.
Dus ik dacht, ik open er eens een topic over. Misschien zijn er nog meer huishoudens met zwarte gaten, en misschien zijn er zelfs al wel zwarte gaten gelocaliseerd, op plekken die ik nog niet verzonnen heb.
Iemand een goed idee waar ik nog kan zoeken?
Dus ik dacht, ik open er eens een topic over. Misschien zijn er nog meer huishoudens met zwarte gaten, en misschien zijn er zelfs al wel zwarte gaten gelocaliseerd, op plekken die ik nog niet verzonnen heb.
Iemand een goed idee waar ik nog kan zoeken?
zondag 26 september 2010 om 13:42
zondag 26 september 2010 om 13:45
Nope, geen box, en ook geen loopautootje met klep.
Uit wanhoop heb ik nu op dezelfde plek als waar ik mijn bankpas voor het laatst gezien heb een bonuskaart neergelegd. In de hoop dat ze die bij de bankpas gaat leggen. Tot nu toe is ie van de kast naar de bank naar de leuning van de bank verplaatst, volledig in het zicht, dus ook dit lijkt niet te werken.
Uit wanhoop heb ik nu op dezelfde plek als waar ik mijn bankpas voor het laatst gezien heb een bonuskaart neergelegd. In de hoop dat ze die bij de bankpas gaat leggen. Tot nu toe is ie van de kast naar de bank naar de leuning van de bank verplaatst, volledig in het zicht, dus ook dit lijkt niet te werken.
zondag 26 september 2010 om 13:46
Ze kan al (een beetje) praten en als ik het aan haar vraag zegt ze of niks of 'wag!' met haar armpjes in de lucht. Vandaar de verdenkingen...
Wasmachine kan ze niet bij, bed heb ik gecheckt. En haar favoriete tasje ga ik nu zoeken, das nog wel een idee voor de bankpas (maar niet voor de sleutels en het horloge).
Wasmachine kan ze niet bij, bed heb ik gecheckt. En haar favoriete tasje ga ik nu zoeken, das nog wel een idee voor de bankpas (maar niet voor de sleutels en het horloge).
zondag 26 september 2010 om 13:52
Tja, flauw en achteraf enzo.
Maar mijn zoon kan niet bij mijn sleutels en bankpas (die in mijn portemonnee zit). Ik laat dat in mijn tas zitten die weer in een kast ligt.
Hij verstopt zijn eigen speelgoed maar.
En de kranten/tijdschriftenbak?
Of een boekenkast waar ze het achter een stel boeken kan hebben gelegd?
Horloge zou nog wel kunnen trouwens.
Maar mijn zoon kan niet bij mijn sleutels en bankpas (die in mijn portemonnee zit). Ik laat dat in mijn tas zitten die weer in een kast ligt.
Hij verstopt zijn eigen speelgoed maar.
En de kranten/tijdschriftenbak?
Of een boekenkast waar ze het achter een stel boeken kan hebben gelegd?
Horloge zou nog wel kunnen trouwens.
zondag 26 september 2010 om 13:57
Ja, dat is precies wat mijn man ook gaat zeggen. En hij heeft ook gelijk maar ik ben er gewoon niet netjes genoeg voor.
Kinderwagen heb ik al gekeken en luiertas heb ik niet. Maar kan in dit geval ook niet, want heb vanochtend iets overgemaakt, apparaat met pas laten liggen (stupid, I know) en nu is de pas weg en apparaat lag er nog.
Kinderwagen heb ik al gekeken en luiertas heb ik niet. Maar kan in dit geval ook niet, want heb vanochtend iets overgemaakt, apparaat met pas laten liggen (stupid, I know) en nu is de pas weg en apparaat lag er nog.
zondag 26 september 2010 om 14:08
quote:Kezz schreef op 26 september 2010 @ 13:43:
Hou vol! Over een tijdje kan ze praten en met een beetje geluk vertelt ze je dan waar de autosleutels, het horloges en je bankpas liggen.
En dan kun je naar school om daar te horen dat je sleutels 'gewoon' op de kliko liggen
Heb je al geprobeerd om aan dochter te vragen waar 'wag' is? Mss is dat in plaats van wat je nu aanneemt 'weg' wel een echt bestaande plek. 'Wil je even met me meelopen naar 'wag'?
Hou vol! Over een tijdje kan ze praten en met een beetje geluk vertelt ze je dan waar de autosleutels, het horloges en je bankpas liggen.
En dan kun je naar school om daar te horen dat je sleutels 'gewoon' op de kliko liggen
Heb je al geprobeerd om aan dochter te vragen waar 'wag' is? Mss is dat in plaats van wat je nu aanneemt 'weg' wel een echt bestaande plek. 'Wil je even met me meelopen naar 'wag'?
zondag 26 september 2010 om 14:10
zondag 26 september 2010 om 14:56
Vragen waar 'wag' is heb ik zojuist gedaan, en werd naar 'onder de bank' en 'achter de verwarming' geleid. Wat vreemd is want daar ligt het niet. Maar misschien heeft ze me al te vaak op mijn buik voor de bank zien liggen .Overigens gebruikt ze 'wag' verder wel in de juiste betekenis. Pappa wag, toetje wag, dus ze snapt wel wat het betekent. Vrees ik.
Koelkast gasfornuis en schoenenrek (ook op gladde vloer) ga ik nu checken. En cd-rom zit ie niet in (maar wel een goeie!).
Koelkast gasfornuis en schoenenrek (ook op gladde vloer) ga ik nu checken. En cd-rom zit ie niet in (maar wel een goeie!).