3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zondag 26 september 2010 om 21:22
Tsja. Wat zal ik daar op antwoorden?
Ik ben gestopt met roken, nog 20 dagen en dan gestopt met AD, begonnen aan yoga en zwemmen, moet op di en do naar activiteitencentrum zodat ik de deur uitga, ben bezig met trajectbureau om te kijken wat ik wil in de toekomst, slaap weer teveel overdag dus daar moet ik ook mee stoppen en het lukt me nog steeds niet om mn huishouden op orde te krijgen. En oja, ik zit nog steeds in de depressie, die was weg door mn euforische bruiloft en reisstemming maar is er nog steeds.
Dus wat is moeilijk. Ik vind het kut.
Ik ben gestopt met roken, nog 20 dagen en dan gestopt met AD, begonnen aan yoga en zwemmen, moet op di en do naar activiteitencentrum zodat ik de deur uitga, ben bezig met trajectbureau om te kijken wat ik wil in de toekomst, slaap weer teveel overdag dus daar moet ik ook mee stoppen en het lukt me nog steeds niet om mn huishouden op orde te krijgen. En oja, ik zit nog steeds in de depressie, die was weg door mn euforische bruiloft en reisstemming maar is er nog steeds.
Dus wat is moeilijk. Ik vind het kut.
zondag 26 september 2010 om 21:25
't Is ook wel heel erg veel waar je mee bezig bent Choco. Kan me goed voorstellen dat het erg moeilijk is. Maar als je kijk waar je nu staat en waar je een half jaar geleden stond, dan heb je toch een heleboel bereikt? En er moet nog een hoop gebeuren, maar kijk ook eens naar wat je al gedaan hebt en hoe je al veranderd bent! 't is niet niks allemaal
zondag 26 september 2010 om 21:31
Soms zit je zo in een dip dat je niet ziet wat je allemaal bereikt heb Choco. Daarom is het goed dat anderen (3000+) je af en toe weer even eraan helpt denken. Ik vond het toen ik in mijn burnout zat erg moeilijk om de stapjes vooruit te zien. Maar als iemand mij er dan aan herinnerde dat ik toch alweer dit of dat gedaan had, dacht ik oh ja.
zondag 26 september 2010 om 21:39
quote:josje37 schreef op 26 september 2010 @ 20:57:
Ow, ow, Pop. Mijn chinees valt voorlopig nog goed. Altijd spannend met de darmen, nietwaar? Spastische darm?Ja die heb ik, maar ben vooral erg misselijk, gelijk na het eten al bah, het gekke is ik had ineens enorme trek in zoetigheid, dus ik zit nu zo'n fondantkikker te eten, en nu gaat het beter!?
Ow, ow, Pop. Mijn chinees valt voorlopig nog goed. Altijd spannend met de darmen, nietwaar? Spastische darm?Ja die heb ik, maar ben vooral erg misselijk, gelijk na het eten al bah, het gekke is ik had ineens enorme trek in zoetigheid, dus ik zit nu zo'n fondantkikker te eten, en nu gaat het beter!?