Zo, die moet eruit!

27-09-2010 18:40 27 berichten
Ik loop al de hele week met pijn. Pijn in mijn kaak, en angst.

Het was een goed geplande groepstreffer. Onder het motto: kill and attack. De Chinees, De Afghaan en de Israelier. Een vreemdere combinatie mensen kan je je niet voorstellen.

En toch moesten ze mij hebben. Ja, de afspraak was gepland. Nee, ik was niet op de hoogte van de consequenties.

De Chinees begon. Met een schamper lachje en een opmerking over mijn mooie mond begon hij te wroeten. Ik snapte hem niet, begreep niet wat er gebeurde, maar vertrouwde hem nog. Tot er foto's gemaakt werden. Dit was niet afgesproken. Het was pijnlijk. Maar het moest.

Daarna was de beurt aan de Afghaanse. Afkeurend keek ze me aan. Ik verzorgde mezelf niet goed, er lag vanalles open en bloot. Nee, dat moest anders. Ik moest weer puur worden. Lijdzaam onderging ik haar behandeling. Ik had immers weinig keus, liggend op een stoel.

En toen kwam de Israelier. Eerst kreeg ik een prik. Zo een waarvan je *woopsie* in de zevende hemel bent. Ik zag niks meer, er zat een doek voor mijn ogen. Ik voelde niks meer. Mijn verzet was gebroken. Verder dan vragen of ik alsjeblieft muziek mocht luisteren kwam ik niet. Gekraak, getrek en gewroet. Ik neuriede mee met de muziek, om mijn ademhaling onder controle te krijgen. Tot hij klaar was.

Mijn opluchting was voelbaar. Naar huis! Dat warme, veilige plekje.

En toch, ik weet dat ik terug moet. Ik moet terug naar de Chinees, omdat ik daar nou eenmaal elk halfjaar onder controle sta voor mijn gebit. Ik moet terug naar de Afghaanse, omdat haar mondhygienistische behandelingen nu eenmaal nodig zijn na mijn periode van medicatie. Ik moet terug naar de kaakchirurg, omdat er nog 3 verstandskiezen inzitten.

En nog snel ook, dankzij de aanpassingen in de verzekeringen. Den Haag, Bedankt!
Ik dacht je keutel....
quote:2Italy2 schreef op 27 september 2010 @ 18:44:

Ik dacht je keutel....Ghehe
Alle reacties Link kopieren
godallemachtig het klinkt alsof je verkracht wordt..
Jemig wat een toerisme in uw edel mondje!! Wat is er mis met 1 bijdehante tandarts? Wat een geleur van hot naar her. Heb je dan zo'n slecht gebit of is het toeval?
quote:Liezebetje schreef op 27 september 2010 @ 18:47:

godallemachtig het klinkt alsof je verkracht wordt..Oeps Dat was dan weer niet de bedoeling...
quote:2Italy2 schreef op 27 september 2010 @ 18:48:

Jemig wat een toerisme in uw edel mondje!! Wat is er mis met 1 bijdehante tandarts? Wat een geleur van hot naar her. Heb je dan zo'n slecht gebit of is het toeval?Ik zit bij een fabriek, alles in 1 gebouw...
quote:UCchick1990 schreef op 27 september 2010 @ 18:48:

[...]

Ik zit bij een fabriek, alles in 1 gebouw...Het gebouw van de Verenigde Naties, met al die nationaliteiten?
Ja, bij het trekken van 2 verstandskiezen hoorde ik ook kraken.

Verder helemaal geen pijn, de verdoving werkte nog lang na, dus van de zakjes morfine heb ik thuis maar 2 gebruikt i.p.v. 20.

(jammer, want het was best lekkere limonade).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
quote:Liezebetje schreef op 27 september 2010 @ 18:47:

godallemachtig het klinkt alsof je verkracht wordt..

Ik moest erg lachen om je OP UCchick! Hopelijk voel je je snel beter.

*is weer superdankbaar voor haar tot nu toe onverwoestbare gebit*
We ask ourselves, 'Who am I to be brilliant, gorgeous, talented, fabulous?' Actually,who are you not to be?
quote:haarklover schreef op 27 september 2010 @ 18:49:

Ja, bij het trekken van 2 verstandskiezen hoorde ik ook kraken.

Verder helemaal geen pijn, de verdoving werkte nog lang na, dus van de zakjes morfine heb ik thuis maar 2 gebruikt i.p.v. 20.

(jammer, want het was best lekkere limonade).2 van de 20? Man, dat klinkt als een overdosis!
quote:Clary schreef op 27 september 2010 @ 18:49:

[...]

Het gebouw van de Verenigde Naties, met al die nationaliteiten?Je zou het wel denken! Toen ik me bij deze tandarts inschreef waren het 2 tandartsen en 1 mondhygieniste, nu zijn het er veeeeeeel.
quote:vooroverdepasta schreef op 27 september 2010 @ 18:50:

[...]

Ik moest erg lachen om je OP UCchick! Hopelijk voel je je snel beter.

*is weer superdankbaar voor haar tot nu toe onverwoestbare gebit*Mooi, zo was t ook bedoeld! Ik heb altijd een goed gebit gehad, tot mijn verstandskiezen doorkwamen en ik medicijnen slikte die mn speeksel aantastten... Nog steeds geen gaatjes, meer aanslag en dergelijke, maar wel medelijden met hen die niet gezegend zijn met een goed gebit!

[...]

Ik zit bij een fabriek, alles in 1 gebouw...Ah, klinkt als flink wat werk voor de collega's creëren. Ik zou zeggen, hop naar een gewone tandarts.
quote:2Italy2 schreef op 27 september 2010 @ 18:52:

[...]

Ah, klinkt als flink wat werk voor de collega's creëren. Ik zou zeggen, hop naar een gewone tandarts.Zouden ze daarom mijn verstandskiezen eruit halen? Hmmmz, ik ruik een complot!
Lang leve de complottheorieën!!!
Hier nog meer gezellige complotjes.

Bizarre complot theorieën

[...]

Oeps Dat was dan weer niet de bedoeling...Maar wel op poëtisch wijze hoor
Ow, ik ben vandaag ook naar de tandarts geweest! Van het weekend geconfronteerd met een aantal slechte gebitjes (je weet wel, waar je de vullingen en ijzeren rekjes gewoon ziet zitten tussen de bruine stompies) en gelijk maar besloten tot vulling van alles en daarna een stevige bleekbeurt. Van de tandjes natuurlijk.

Ik zit ook bij een "fabriek" maar verder dan een Hollander en Surinaamse kom ik niet.
Vertrouw nooit een allochtoon?

Enne, ik sta niet in je motto. Hoe kan dat nou?
668, the neighbour of the Beast
Overigens ben heb ik een tandartsfobie, dus ik ben verder van weinig nut
quote:Marels schreef op 27 september 2010 @ 19:42:

Vertrouw nooit een allochtoon?

Enne, ik sta niet in je motto. Hoe kan dat nou? Uhmz, ik weet het niet. Foutje, bedankt? Zal het aanpassen
Lijkt me heel verstandig. Ik ben Erg Leuk namelijk

*kuch*
Volgens mij is het mislukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven