Good Luck!
maandag 27 september 2010 om 21:08
Grappig, hier is de scheidslijn ook bij 1 januari. Oudste zit nu een klas hoger (school is ook nog niet verplicht), net als Jeetje. Hij komt erg goed mee, en we moeten (samen met de juf) gaan beslissen of hij volgend jaar naar "groep 3" gaat of zoals het hoort blijft in "groep 2". Het houdt me hier ook behoorlijk bezig. Ga woensdag kijken op een eventuele lagere school (school begint hier pas in jullie groep 3).
maandag 27 september 2010 om 21:11
maandag 27 september 2010 om 21:16
maandag 27 september 2010 om 21:16
quote:bridges6 schreef op 27 september 2010 @ 21:15:
Hier in november. En januari ook, maar dan wordt er ook Cito voor kleuters afgenomen. (klinkt erger dan het is, vinden die kinderen vaak leuke toetsjes en geven toch wel goed beeld over bepaalde zaken...)Ze gaan hier pas beginnen aan dossier voor ll-volgsysteem vanaf groep 2.
Hier in november. En januari ook, maar dan wordt er ook Cito voor kleuters afgenomen. (klinkt erger dan het is, vinden die kinderen vaak leuke toetsjes en geven toch wel goed beeld over bepaalde zaken...)Ze gaan hier pas beginnen aan dossier voor ll-volgsysteem vanaf groep 2.
maandag 27 september 2010 om 21:21
quote:latoya schreef op 27 september 2010 @ 21:16:
[...]
Ze gaan hier pas beginnen aan dossier voor ll-volgsysteem vanaf groep 2.
Oh ja idd, dat doen ze bij T. ook...
(en als jij tegen die tijd zwaarwegende redenen hebt om een breder beeld te krijgen, heb je het recht om dat te vragen hoor... Misschien geen cito, maar andere observatielijsten... Zegt meer dan alleen maar: ze doet leuk mee...)
[...]
Ze gaan hier pas beginnen aan dossier voor ll-volgsysteem vanaf groep 2.
Oh ja idd, dat doen ze bij T. ook...
(en als jij tegen die tijd zwaarwegende redenen hebt om een breder beeld te krijgen, heb je het recht om dat te vragen hoor... Misschien geen cito, maar andere observatielijsten... Zegt meer dan alleen maar: ze doet leuk mee...)
maandag 27 september 2010 om 21:32
maandag 27 september 2010 om 21:33
maandag 27 september 2010 om 21:39
quote:bridges6 schreef op 27 september 2010 @ 21:15:
Hier in november. En januari ook, maar dan wordt er ook Cito voor kleuters afgenomen. (klinkt erger dan het is, vinden die kinderen vaak leuke toetsjes en geven toch wel goed beeld over bepaalde zaken...)die van mij heeft er vorig schooljaar al een paar gehad, en hij vertikte het. Juul vond een boot een schoen etc
Hier in november. En januari ook, maar dan wordt er ook Cito voor kleuters afgenomen. (klinkt erger dan het is, vinden die kinderen vaak leuke toetsjes en geven toch wel goed beeld over bepaalde zaken...)die van mij heeft er vorig schooljaar al een paar gehad, en hij vertikte het. Juul vond een boot een schoen etc
maandag 27 september 2010 om 21:47
Kokosbrood, ook ouderwets Bridges! Past bij de stoofperen van Mamax haha. Toch leuk dat juf de moeite neemt om langs te komen (volgens mij wil ze gewoon interieurtips van iedereen haha, even gluren ).
Star, in januari een gesprek, duurt nog wel even ja, maar het is vroeg genoeg toch?
Mamax, prive info
Star, in januari een gesprek, duurt nog wel even ja, maar het is vroeg genoeg toch?
Mamax, prive info