Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Haha, ik ga me even proberen aan te melden op de farmville vivafan facebookpagina, dan komen we elkaar vast tegen om buurtjes te worden;)
Vivafan farmville site

ik heb wat gemist zie ik
Nee, dat is gewoon via facebook. Maar dat gaat me niet lukken omdat ik de *hier* aanmeldlink niet kan klikken. Computertje gaat automatisch door naar mijn vaste emailprogramma, waar ik me niet op heb aangemeld dus ik kan geen mailtje sturen:(
oh, het lukt al:D
hmm ja ik probeerde dat ook net even maar ook hier werkt ie niet.

Anders kun je hier vriendjes worden en dan de facebook met mekaar uitwisselen, kan je altijd wel iemand in de groep gooien.
Als je rechtermuis op de link klikt en kopiert, dan kun je gewoon het emailadres in een mail plakken:) Maar ik zal inderdaad wel even vriendjes worden met je:)
Oh ja zo...blonT he :/
Haha, dan krijg je dat:p
quote:ambrozusje schreef op 27 september 2010 @ 23:12:

Haha, ik ga me even proberen aan te melden op de farmville vivafan site achtig iets, dan komen we elkaar vast tegen om buurtjes te worden;)Vivafan site?
Ohjee... ik heb het echt verkeerd gezegd... De facebook viva fan pagina:p Zie maar in het beginbericht, ondertussen pas ik mijn vorige berichtje even aan!
'T is ook een hele mond vol he
Best wel... Oh en bedankt nog voor die tip, wat een ruiiiimte ineens:D
Haha ja wel handig die knop hoor
Ik heb weer wat mensen toegoevoegd, nooit genoeg actieve buren! Nu ben ik alleen bij 1 iemand van hier vergeten een persoonlijk berichtje erbij te sturen... Sorry!!!
dubbel
Denk dat dat bij mij was,ik heb ten minste iemand toegevoegd vandaag.Zag dat diegene een hoop dezelfde vrienden heeft als ik dus dan accepteer ik altijd.
@patricia: je mag mij ook toevoegen als je wil . Ik ben ook ernstig op zoek naar nieuwe buren! Mijn profielfoto is een foto onder water genomen, en ik sta o.a. bij dolfje en AriMa.
oh je mag ook mij wel toevoegen Patricia
Zijn jullie ook nursery barns kwijt? Ik had er 6, waarvan 4 met 40 beestjes. Nu nog 1 met maar 30 beestjes en nog een stuk of wat in mijn giftbox. Als troost 100 FV-tjes.

Vind het niet leuk.
Ik heb er maar eentje, dus geen man overboord
@marsmellowww: ik had maar 1 nursery barn, dus bij mij niets veranderd. Maar ik begreep wel dat het niet de bedoeling was dat je meerdere nursery barns kon hebben en dat er sprake zou zijn geweest van een bug die nu is hersteld.
Ik had er 3 maar had er laatst al 2 weggedaan uit voorzorg en ik heb dus geen 100 cash:(
Dat is wel jammer, Dolfje.

Eigenlijk hadden we beestjes eruit moeten halen en de barns leeg laten staan. :-)
Wat zonde van die Nurserybarns zeg! Alhoewel, ik zou ook wel tekenen voor 100 FV cash! Ik heb (gelukkig) geen creditcard, anders had ik vast wel een keer gezwicht, erg he!

Hebben jullie dat met die marketstall al gezien? Ik vind het super! Alleen wel beetje lastig dat je voor bushels en goods bij de marketstall en de spa apart moet zijn, maar je kan niet alles hebben he:)

Ik ben druk aan het sparen voor de comcubine, lijkt mij ideaaL! Had net mijn mijn stomme hoofd eergister een dure klokkentoren gekocht

@ Dolfje: volgens mij was ik dat idd! Leuk dat je mij toegevoegd hebt!

@Teigera: ik ga je zoeken!

@ Arima: ik ga kijken of je ook makkelijk met je nick te herkennen bent, anders heet ik hetzelfde als mijn nick en sta ook bij veel mensen, oa Boro en Himalaya en Dolfje!

Farmze iedereen!
@ Dolfje: Nee ik was het niet! Ik moest even zoeken bij wie is wie op viva bij de boerderettes, maar je staat al best lang bij mijn buurvrouwen!

@ Teigera: Ik heb je gevonden (geloof ik ) Ik klikte per ongeluk weer meteen door, dus ik hoop dat je aan het aantal dezelfde vrienden ziet dat het goed is

@ Arima: heb je een hint?

En ik kom net tot de ontdekking dat ik bij lang niet iedereen sta, ik dacht er zijn zo'n 25 actieve mensen, niet dus!

Dus als jullie nog buren zoeken; ik heet hetzelfde en op de foto heb ik een klein kindje met een wit met rose blousje aan op mijn schoot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven