Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Joh ik vind het reuze gezellig als je bij mij langs komt, maar als jouw pc vastloopt dan heb je er weinig lol van toch?
Wat leuk, een FV-topic! Ik ben net een paar weken bezig, ben pas level 19 hoor, maar ik heb er veel plezier mee tot nu toe. Vooral dat je steeds andere dingen kunt gaan doen vind ik er erg leuk aan.

Ik was berichtjes aan het lezen hier, en lees net dat je 200 bijen moet hebben voor je een queen bee kunt krijgen? Damn... ik heb 1 bij in mijn giftbox zitten en dacht een queen bee te kunnen kopen met 10 FV cash! Dat heb ik dus mis?
Klopt Teigera; eerst 200 bijen anders kan je die queenbee niet in de bijenkorf zetten. En probeer het kopen van een queenbee met FV cash zo lang mogelijk uit te stellen, die queenbee komt wel aanvliegen, gratis. Je kan naar je bijenkorf gaan, look inside en ask for bee's aanklikken, en je buurtjes om meer bijen vragen. Ook de special delivery crates meepakken, daar zitten ook vaak bijen in.
Huh? Ik had echt 7 bijen ofzo, en toen ik de queen had (bij het oogsten van zonnebloemen btw) ben ik mijn bijenkorf in de loop der dagen vol gaan stoppen met bijen. Ik hoefde echt niet al 200 bijen in mijn giftbox te hebben.
Klopt minie ik heb er nu ook 6 of 7 maar wel een queen bee inderdaad Dus je hoeft echt niet al 200 bijen te hebben.
Echt? Jeetje dan was dat waarschijnlijk alleen de eerste week zo ofzo. Toen het net begon kon ik geen bijen plaatsen in de korf omdat ik nog geen Queen had.

Wat hebben die nieuwelingen het toch makkelijk, toen ik begon moest je elke boom die je wilde oogsten aanklikken, ja, oogsten klikken, en dan kan je per boom oogsten, pff. Mooi geen farmhands in die goede oude tijd, eh, Maart 2010 dus
Help!!!!Ik kan geen verbinding maken met farmville en facebook!!!
Oh, oke, bedankt. Dus ik moet om bijen vragen en dan langzamerhand hopen op een queen bee die aan komt vliegen bij de buren .

noorzz, mijn farmville loopt ook wat haperend, maar het loopt wel. Is het bij jou al opgelost?

Overigens, ik heb net een pigpen voltooid. Geinig hoor, met varkentjes die je op jacht kunt sturen. Moet nog een beetje uitvogelen hoe het precies werkt met slop en truffles, maar tot nu toe is het leuk .
Ik kom nu niet meer op facebook en farmville en eerder vanavond was het bij mij ook heel traag en veel foutmeldingen.
Hier ook al.
Hier hetzelfde... grrrr, ik wilde nog even zaaien zodat ik morgenochtend kon oogsten en weer zaaien! Ja, de verslaving heeft ernstig toegeslagen hier...
Ik had nog wel kunnen zaaien,hopelijk kan ik morgenvroeg voor ik naar mijn werk ga even oogsten.
Hey shit hier is ie ook helemaal dood.

En ik ga even a-sociaal mezelf nog es quoten van gistermorgen:

Ik wil weer graag uitbreiden maar het ontbreekt me nog aan een aantal buurtjes :(

Kan iemand d'r nog eentje gebruiken?
Grrrrr , ik kan ook niet meer bij mijn boerderie, gelukkig heb ik pink roses staan, die kunnen nog wel even....

AriMa, als we nog geen buurtjes zijn, kun je me toevoegen hoor, Festini Ijsje is de naam op FB. (andere nieuwe buurtjes zijn trouwens ook welkom! )
Je mag mij ook toevoegen maar ik zit op fv met mijn eigen naam maar ben te vinden bij festini oa.
Pssst hij doet het weer

Oh fijn Festini, ik had je al bij kippetje gespot, maar ik vraag het liever hier dan dat ik mensen zomaar toevoeg, ook weer lekker a-sociaal

Ik zal eens bij Kip vragen naar jou Dolfje.

Bedankt dames, ik kan weer uitbreiden en mijn hondje kopen \o/
Oh ik zit trouwens ook met mijn echte naam op FB, ik zal het wel effe melden wie ik ben haha.
quote:AriMa schreef op 23 september 2010 @ 23:15:

Pssst hij doet het weer

Oh fijn Festini, ik had je al bij kippetje gespot, maar ik vraag het liever hier dan dat ik mensen zomaar toevoeg, ook weer lekker a-sociaal

Bedankt dames, ik kan weer uitbreiden en mijn hondje kopen \o/Heb net je verzoek binnen!
Ik zag het, dank je wel voor het toevoegen

Ga strakjes weer farmen, moet nu aan een site werken :(
@AriMa: ik heb ook behoefte aan buurtjes Wil je er nog een?

(en hoe krijg ik dat voor elkaar dan?) Zit met mijn echte naam op facebook maar ik las al dat je voor sommige mensen dan delen kunt afschermen, dus dat vind ik wel oke.
quote:AriMa schreef op 23 september 2010 @ 23:15:

Mijn voorletter begint met een M en op mijn profielfoto sta ik voor de Brooklyn Bridge,zo moet je me wel kunnen vinden denk ik bij Festini en Kip:)
quote:Teigera schreef op 24 september 2010 @ 07:34:

@AriMa: ik heb ook behoefte aan buurtjes Wil je er nog een?

(en hoe krijg ik dat voor elkaar dan?) Zit met mijn echte naam op facebook maar ik las al dat je voor sommige mensen dan delen kunt afschermen, dus dat vind ik wel oke.

Heej ja leuk graag zelfs...anders blijven mijn varkentjes rennen naar mensen die nooit meer farmen :(

Erm ja hmm sta je bij iemand erop zodat ik je dan ook kan vinden?
quote:dolfje schreef op 24 september 2010 @ 08:44:

[...]

Mijn voorletter begint met een M en op mijn profielfoto sta ik voor de Brooklyn Bridge,zo moet je me wel kunnen vinden denk ik bij Festini en Kip:)Ik ga je gelijk zoeken!
quote:AriMa schreef op 24 september 2010 @ 13:41:

[...]

Ik ga je gelijk zoeken!Ik denk dat ik je heb gevonden...kon je geen berichtje sturen dat ik het was maar als het goed is heb je nu een friend request met initialen NK
quote:AriMa schreef op 24 september 2010 @ 13:40:

[...]

Heej ja leuk graag zelfs...anders blijven mijn varkentjes rennen naar mensen die nooit meer farmen :(

Erm ja hmm sta je bij iemand erop zodat ik je dan ook kan vinden?Nee, niemand... kun je me geen vriendjes maken hier op viva, zodat ik je mijn mailadres / echte naam kan sturen zodat je me kunt vinden? Dat zou toch moeten werken .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven