Epileerapparaat lijmen?

28-09-2010 19:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat deze vraag hier het beste past vanwege het hoog gehalte 'klusdeskundigen' op deze pijler

2 maanden geleden heb ik een Braun Silk Epil gekocht, model met alle opzetstukjes wet&dry. Het ding was best duur, maar ik ben er heel erg blij mee! Nou laat ik hem net uit mijn handen glippen en viel hij op de tegelvloer in de badkamer. Viel niet echt van 'hoog' maar kwam denk ik ongelukkig terecht, want het opzetkapje schoot eraf en 1 van de 2 stukjes waar het epileerhoofd mee vastzit brak af

Als ik de garantiebepalingen op de website van Braun lees, denk ik dat dit niet onder hun garanties valt. Ik heb dus de keus om een nieuw epileerhoofd te kopen (geen idee wat dat kost) of hem zelf proberen te fixen. Maar hoe doe ik dat het best? Ik heb bisonkit in huis, maar misschien is er iets beters?

Ik baal onwijs, heb het ding pas een paar keer gebruikt...
Ik zou een nieuwe epileerhoofd kopen, zou je is op de site van Braun kunnen kijken, misschien zelfs wel online verkoop en kan je gelijk de prijs zien.

zelf gaan zitten knutselen, dat lukt toch niet, er komt bij gebruik waarschijnlijk te veel druk op te staan en gaat het weer kapot
Er staat alleen op de site dat het epileerhooofd 'Enkel beschikbaar bij een geauthoriseerd service partner' is. Mocht iemand weten hoeveel dat grapje gaat kosten, dan hoor ik het graag ;)
Hoe heb je 'm betaald? Visa geeft 100 dagen verzekering op alle aankopen namelijk...
Je zou ook gewoon het verhaal kunnen uitleggen in een brief aan Braun. Soms willen fabrikanten dan nog weleens aardig zijn. Ik heb zo een nieuwe tandenborstel gekregen. Die viel kapot na 3 weken.
Zal er eens een mailtje aan wagen ;)

Helaas niet met Visa betaald :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven