Hebben jullie dat ook?
woensdag 29 september 2010 om 11:30
De laatste tijd heb ik steeds zo'n onrustig gevoel. Ik voel me soms zo saai. Als ik om mij heen kijk lijkt het wel alsof iedereen een boeiender leven heeft als ik. Op Hyves zie ik alleen maar partyfoto's en WWW'tjes van mensen die weekendjes weggaan of een verre vakantie hebben geboekt. Ik heb het idee dat ik vanalles mis ofzo. Heel irritant.
Een jaar geleden maakt mijn ex het uit na 5 jaar en nu ben ik nog vrijgezel. Ik onderneem ook veel met vriendinnen maar al mijn vriendinnen hebben een vriend. Dus verre vakanties of weekendjes weg is vaak lastig te plannen.
En ook veel vrienden hebben het niet superbreed dus hier een concert en daar een dagje shoppen is niet heel gewoon.
Wie kent dit onrustige gevoel ook wel een beetje?
Een jaar geleden maakt mijn ex het uit na 5 jaar en nu ben ik nog vrijgezel. Ik onderneem ook veel met vriendinnen maar al mijn vriendinnen hebben een vriend. Dus verre vakanties of weekendjes weg is vaak lastig te plannen.
En ook veel vrienden hebben het niet superbreed dus hier een concert en daar een dagje shoppen is niet heel gewoon.
Wie kent dit onrustige gevoel ook wel een beetje?
woensdag 29 september 2010 om 12:28
Wat ik trouwens wel vind. Als mensen foto's online zetten van vakantie en weekendjes weg dan is dat natuurlijk ook echt gebeurt en niet om interssant te doen. Zo heb ik het idee dat eidereen overal komt en dat ik dat weer gemist heb. Eigenlijk heel stom want wat maakt het uit. Zou toch een soort van imago zijn wat je wilt hebben.
woensdag 29 september 2010 om 12:34
Iedereen zet alleen z'n mooiste of bijzonderste foto's online. Dat is gewoon zo. Ik maak elke vakantie wel 300 foto's (als het er niet meer zijn) en slechts 10 daarvan komen op Hyves. Ja, dan lijkt het al snel alsof het heel fantastisch is allemaal!
Tsja, en die mensen die naar Sri Lanka, Cambodja, Australië en/of China zijn geweest komen daar waarschijnlijk ook niet jaarlijks. Dan wordt het veel te duur. Zij gaan misschien met Kerst ook 'gewoon' een midweekje naar een bungalowpark in Appelscha omdat het zo gezellig is met de familie.
Niet teveel van aantrekken.
Tsja, en die mensen die naar Sri Lanka, Cambodja, Australië en/of China zijn geweest komen daar waarschijnlijk ook niet jaarlijks. Dan wordt het veel te duur. Zij gaan misschien met Kerst ook 'gewoon' een midweekje naar een bungalowpark in Appelscha omdat het zo gezellig is met de familie.
Niet teveel van aantrekken.
woensdag 29 september 2010 om 15:27
Ik vind mijn leven juist interessanter dan de meesten op hyves.
Bovendien zetten mensen er vaak dingen op die jij misschien als normaal beschouwd. Gewoon een "avontuur" die ze hebben meegemaakt toen ze naar de tandarts gingen; terwijl jij er misschien helemaal niet zo bij stil staat dat het "bijzonder" is.
Anyway, je moet goed bedenken wat jíj wil. Dingen doen omdat anderen dat misschien cool vinden is zonde van je tijd als je het zelf níet cool vindt.
Bovendien zetten mensen er vaak dingen op die jij misschien als normaal beschouwd. Gewoon een "avontuur" die ze hebben meegemaakt toen ze naar de tandarts gingen; terwijl jij er misschien helemaal niet zo bij stil staat dat het "bijzonder" is.
Anyway, je moet goed bedenken wat jíj wil. Dingen doen omdat anderen dat misschien cool vinden is zonde van je tijd als je het zelf níet cool vindt.