Menstruatie van ruim 2 weken...
woensdag 29 september 2010 om 21:00
Sinds ik gestopt ben met de pil (bijna 3 jaar geleden) is mijn menstruatie nooit regelmatig geweest. Het is altijd maar weer afvragen wanneer ik ongesteld moet worden.En als ik het ben,duurt het vaak ruim 2 weken. Het komt langzaam op gang, dan stopt het een paar dagen, en dan is het heel hevig. Dan mag ik hopen dat ik 2 weken niet ongesteld ben en dan begint het weer van voren af aan..
Is er iemand die ditverschijnsel kent? En is er een manier om er regelmaat in te brengen? Ik wil liever geen pil meer slikken.. Ik heb zo'n 15 jaar de pil geslikt en ben er wel een beetje klaar mee..
Of moet ik hier toch voor naar de huisarts..
Is er iemand die ditverschijnsel kent? En is er een manier om er regelmaat in te brengen? Ik wil liever geen pil meer slikken.. Ik heb zo'n 15 jaar de pil geslikt en ben er wel een beetje klaar mee..
Of moet ik hier toch voor naar de huisarts..
woensdag 29 september 2010 om 23:04
Ik heb precies hetzelfde als jou. Ik weet niet of je een kinderwens hebt, maar als je die wel hebt zou ik toch aar eens eventjes verder laten kijken. Bij mij zijn de eierstokreserves aan het opraken, waardoor ik dus bijna geen kans meer heb op een spontane zwangerschap. Het heeft allemaal met hormonen te maken. Mijn advies is dus ermee naar de dokter te gaan.