Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel!
Haha, dat is positieve indoctrinatie, Hel!

Was echt bang dat vriend weer met Maatje de stad in was geweest..

CG kan fietsen!!! Het kwartje is gevallen, de beentjes draaien rond.
Zo. Heb het overleefd. Ze is net weg en was wel gezellig. Geen specifieke info gekregen meer gewoon sfeer proeven en zien wat het thuis van de kinderen is. Nou ja prima. Speciale menu: kokosbrood en krentenbollen en andere witte bolletjes. Werd goed ontvangen. Geen poeha gedaan, ook weer zo opvallend dan hè... Goed. Was leuk.

Hel: geweldig van jou Maatje over die LK!

Compu: goed van CG zeg!
Was T. lekker zichzelf? En lief voor elkaar? En nog veel over 'het werk' gehad?
T. was voorbeeldig! Ze vindt hem op school ook heel lief dus dat is fijn. (Is hier namelijk wel anders, hij leeft zich thuis duidelijk uit..., maar goed. Dat is oké, hoort erbij. Ben allang blij dat hij zich daar gedraagt.)

Verder wel nover school gesproken natuurlijk, maar dat is logisch met het gedeelde vak denk ik. Al met al prima hoor!
Voorbeeldig zelfs! Jufs ogen dwongen blijkbaar.

Je bent al begonnen met de opleiding he? Hoe vind je het tot nu toe?
Opleiding tot nog toe erg leuk. Dwingt je tot nadenken en soms dus ook confronterend (in de positieve zin, dat wel) Moet erg wennen aan het lezen van literatuur, maar alles bij elkaar absoluut de moeite waard! A.s. donderdag heb ik 2-daagse. nachtje in hotel erbij. Ben erg benieuwd hoe dat is. Zal wel erg leuk en intensief zijn.
quote:Helenita2 schreef op 30 september 2010 @ 11:35:

[...]

Ha, nee! Mijn anti-LK-campagne heeft effect gehad, want elke keer als die reclame nu is (de wintercollectie is uit, horror..), kijkt ze me samenzweerderig aan en zegt ze: "Die zijn eeeeecht lelijk he mama, die wil ik niet hoor!". Keep up da good work
quote:Suze2hier schreef op 30 september 2010 @ 11:47:

Volgende wk zo Star. Ik doe nooit ervoor, altijd erna. Bijgelovig op dit vlak geloof ik Je lijkt mijn tante en vader wel, die feliciteren zelfs niet als het niet op de dag zelf is
O ja, kokosbrood en krentebollen, dat had je geschreven! Lekker hoor! Wel handig bekeken van juf, die gaat gewoon elke dag ergens anders lunchen.

Oe, ja, na een dag werk/huishouden/kinderen ook nog studieliteratuur lezen lijkt me pittig! Confronterend in de zin van enge rollenspellen enzo (vind ik altijd zo erg...)?

voor CG op de fiets! Vindt ze het leuk (meestal als ze iets nieuws kunnen, willen ze er de eerste week ook niet meer mee ophouden )? Vriend en Maatje nog wel wezen shoppen van de week, maar de schade is beperkt gebleven tot een radiografisch bestuurbare chihuahua.
Je lijkt mijn oma wel Suze, die las ook altijd eerst het einde van een boek voor geval dat...

Hel geweldig gebrainwahsed!

Compu knappe Cg!!!
quote:Star schreef op 30 september 2010 @ 13:47:

[...]

Keep up da good work Smaak is een kwestie van opvoeden.
Rollenspellen, brrrrrrrr.
Vooral om jezelf achteraf op video de mist in te zien gaan ja....
Rollenspelen inderdaad brrr.... Laatst hadden we dag met een acteur. Vreselijk, maar tegelijk wel enorm leerzaam. Video opnames daarvan gelukkig nog niet gehad...

Ik gebruik nu de slaapjes om te lezen. Ging vandeweek 's avonds lezen, maar viel in slaap. Werkte dus niet 's Avonds gewoon mijn eigen boek en literatuur maar voor overdag bewaren. Gelukkig is niet alle literatuur even zwaar, maar man o man wat zit er een taaie korst tussen zeg!
Taaie korst?
Hoera voor CG! Knap Compu!

Hoera voor Hel, goeie campagne!

Hoera voor Suze, goed zeg, die scheuren in leggings, die telle ook hoor!

Hoera voor Bridges, knap van de cursus!

Hoera voor Sadie .

Hoera voor tien jaar samen Mal, ik zou met Bam meegnaan in de cadeauideeen. Naambordje vind ik ook erg leuk.

Hoera voor Jinny, ik leef nog na een aantal uur Legoland!
hallo ooo oooo wat een rust hier.

Zo ik heb de Woonbeurs weer overleefd. Ik vond hem wat tegen vallen had meer verwacht, was een aantal jaar niet geweest en ik vind het nu vooral een grijpgraag festival geworden, voorheen waren er veel meer nieuwe ideeën en meer inspiratie mogelijkheden voor in huis. Beetje jammer dus. maar het was wel gezellig dus dat was dan wel weer leuk.
Jammer Enka, het doel gemist dus. Wel fijn dat het gezellig was, een schrale troost!
Ja en ik heb toch wel weer een paar leuke "beter goed gejat dan slecht verzonnen" ideetjes, alleen te weinig

Jinny, hoe ging het vandaag met Oudste? Zijn jullie al bij de school geweest en gaat dat bij jullie echt vanaf 5 jaar of ook gewoon na de zomervakantie?

Bridges, fijn zeg dat T zo lief was en het bezoekje zo geslaagd. Ik moet zeggen dat ik het wel vreemd vind maar ik kan me de achterliggende gedachten wel goed voorstellen. Zo kunnen ze toch ook zien hoe het kind in een thuissituatie functioneert. En voor je studie, vind het knap hoor omdat er maar even naast te doen.

Bam, gaan jullie met de hele school fietsen? Lijkt me een hele onderneming. En Juul pas 1 kapotte broek? Ik had vorig jaar een abonnement op nieuwe broeken.

Hel, jou brainwash actie heeft wel heeeeeel goed geholpen. En een op afstand bestuurbaar beest?

Hier ook trouwens het letterplankje bij de hema gescoord, is kijkken of ik het een beetje kan stimuleren haha.

Oh en voor T nog een nieuwe winterjas gekocht, ik dacht dat hij nog paste van vorig jaar maar de mouwen hielden ongeveer op bij zijn ellebogen.

Mal had ik jou al gefeliciteerd met de fantastische uitslag??? Gefeliciteerd!!! Gaan jullie het nu van de daken schreeuwen?

Compu, altijd leuk zo'n babymeet. En jullie dochter op de fiets, leuk zeg!
Star, nu trouwens even braaf blijven hoor. Anders moeten we straks overal en nergens zoeken.

Suze, volgende week dan groot feest? En hoe gaat het met de bouwplannen?

Amalia, Is jullie zolder project al een beetje aan het vorderen? En hoe gaat het met project bakfiets?
Bakfiets okee. Monteur komt maandag. Zou dinsdag hier al zijn maar vw ziekte ging dat niet. Maar hij rijdt goed hoor. Ik wil m gewoon wel helemaal nagekeken hebben.

Zolder wordt mooi! Als het af is doe ik wat voor en na foto's op Hyves.

Jammer van de beurs.

Jin legoland? Leuk!

Trusten!
Hee, ook een LL in J-stad? Ben 2 keer in DK geweest, was tof. Jongens genoten?

Gute nacht.
Even een Laatste verjaardagstress voor mams. Gaan morgen weg, dus ben er maandag weer, fijn weekend!
Veel plezier Mamax!

En voor jou terug Jin, haha! Gezellig met potentiele-uit-de-brand-help-vriendin/kennis?

Jammer dat 't niet zo inspirerend was als je verwachtte Enka. Ik zag wel weer heeeel veel auto's die kant op gaan vanochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven