Good Luck!

29-08-2010 20:35 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk drama is dat ja Mamax, echt vreselijk. Maar die man, wat een eikel zeg.

Fijn dat het brilletje zo ondeugend staat! Wil hij hem ook op houden? Is het zo´n onbreekbare kinderbril?

Leuk middagdagje alleen met oudste!

Oudste heeft vanmiddag nog een kinderfeestje van Nederlands vriendje. Stuk weg dus ik ga mee. ook leuk!
Wat is dat nou voor zin: stuk weg .
Hahaha stuk weg... Snapte hem wel hoor!

Mamax: ben zo benieuwd naar foto's van Maxi, leuk!

Jin: veel plezier vanmiddag en morgen! Leuk, spontaan een date!

Zo schattig... T. is bij een vriendinnetje aan het spelen. Heeft hij nog nooit gedaan! Ik vind het zoooo lief (en hoop maar dat hij de boel daar niet afbreekt )
Woar komme gij weg dan, Jin? Leuke afspraakjes allemaal, Nederlandse verjaardag en spontane date met collega-moeder (nieuwe potentiele vriendin? )! Na, ik dan, kind is weer uit spelen, zit gewoon allienig thuis... Wat een luilebal zeg, die kerel. Onverwerkte frustraties ws, mocht vroeger nooit met de Barbie van z'n zus ofzo.

Compu, ook van mij nog condoleances. "Gelukkig" dat jij zelf niet zo heel verdrietig bent ervan.

Amalia,ah, dat is natuurlijk ook zo, dat de jongens er vaak niet zijn als je D voedt. Maar dan nog zou ik denk ik niet verder komen dan de tv. Ik vind het maar knap.

Mamax, aaaah, ook heel benieuwd naar foto met brilletje!

Mal, dat is een mooie uitslag van de combitest, gefeliciteerd! Ha, en lucky you, ik paste met 8 wk al nergens meer in (en het is niet meer goed gekomen ook. Nou ja, ben alweer 3 kg kwijt, nog 3 te gaan tot pre-zwangerschaps-gewicht - zou het dan toch ooit nog eens lukken.... ).
Haha, wat grappig Bridge. Maatje is vandaag voor het eerst bij een jongetje spelen!
Hello,

Ja echt, ik ben er ook nog.

Ik heb s avonds niet zo'n zin in internet, er zijn ineens leuke programma's op tv en ik moet de seizoen 6 van Grey's nog kijken. Dus sorry, ik ga nu eens snel een beetje bijlezen.

Jinny, wat een domme man zeg! Maar echt super cool gereageerd!

Kokos, gefeliciteerd met Tim! Heeft hij een leuke verjaardag?

Mamax, leuk dat de bril van Maxi zo goed staat! Ben benieuwd.

Bridges, hier ook huisbezoeken van de juf! Mijn juf kwam vroeger ook bij mij thuis, dus dat is echt oud

Latoya

Compu, gecondoleerd met je oma.

Hier verder wel alles oké. Ik was vanmorgen helaas niet afgevallen, maar we gaan gewoon stug door.

Het poepen van T gaat ook nog niet veel beter. Ik heb besloten als het over 2 maanden nog niet beter gaat, dan ga ik weg bij die homepaat en ga ik naar de poeppoli. Zucht...
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 29-09-2010 14:17
Reden: foutje
% gewijzigd
He haai Naatie! He vervelend dat het poepen nog zo moeizaam gaat. Wel een beetje verbetering? Sneu voor T (en voor jou ook).

Zo, ik heb net geld verdiend. Na grondige analyse van mijn telefoonrekeningen m'n abonnement overgezet naar een goeikoope sim only met meer belminuten dan ik nu verbruik. Ga ik ipv 20,00 maar 5,95 per maand betalen. Waar zo'n vrije middag al niet goed voor is.
Oja dat zijn nuttige dingen Hel om uit te zoeken. Je zou het -nu je je toch verveelt ;-)- ook met je verzekeringen kunnen doen. Vaak ben je dubbelverzekerd.

Of de stroom omzetten naar een andere aanbieder, of je tv bellen en internet omzetten naar 1 aanbieder ipv 3. Heb je zo weer een KL jurkje verdiend

Naat balen niets eraf. Maar ook niets erbij dus!

Leuk al die speelafspraakjes.L speelt ook graag met meisjes. Vind ik ook wel leuk want die zijn toch rustiger qua spelen.

Ben heel benieuwd naar De Bril mamax!
Haaaai,

Nog een paar uur en dan lekker een dagje extra vrij! Ga met zus en mams naar de Woonbeurs, even kijken en ideetjes jatten. vanavond al gezellig naar mijn zus en dan morgen daar de hele dag rondsjouwen

Gisteren ha T voor het eerst een meisje mee naar huis om mee te spelen, is het ineens weer een fase?

Mamax, hoe vindt Maxi het brilletje?

Compu, gecondoleerd!

Naatie, wat vervelend dat het nog steeds niet goed gaat met T. Kan je niet eerde bij de poeppoli terecht. Een vriendin van mij loopt met 2 kinderen daar, en bij hun heeft het echt geholpen.

Hel, dat doe je goed zo snel verdienen

Jinny, geweldige reactie op die vent , ik was pas na 2 uur op zo'n weerwoord gekomen.

Nou ik ga nog even wat doen

zwaai zwaai
Oh hier nog een lekker recept voor alle appelplukkers.

Ik had hem met de, nog iets te zure, appels uit eigen tuin gemaakt. Hij was, volgens mijn collegae erg lekker.

Bijna Dudok appeltaart

Bodem:

300 gram bloem

250 gram boter

150 gram basterdsuiker

halve theelepel zout

Vulling:

1,5 kilo Jonagold of andere appels in dikke brokken/schijven

klein potje appelcompote

flinke eetlepel kaneel

twee kopjes rozijnen/boerenjongens

evt beetje suiker

Kruimeldeeg:

180 gram bloem

80 gram bruine basterdsuiker

2 zakjes vanillesuiker

80 gram boter

én, een springvorm van 26 cm doorsnee

1 Voor de bodem:

Voeg alle ingrediënten voor de bodem samen, kneed het deeg en laat het een halfuur koel en ingepakt rusten. Verdeel het deeg over de bodem en druk het goed aan. Zorg voor een opstaande rand ter hoogte van de bakvorm. Verwarm de oven voor op 190 C graden.

2 Voor de vulling:

Doe de compote in een zeef en laat deze wat uitlekken. Doe de appelparten in een koekenpan en bak ze even (hierdoor worden de appels zachter en gaat het vocht eruit waardoor de bodem lekkerder blijft). Voeg een beetje water toe zodat ze niet aanbakken. Meng de appels met de compote, de kaneel, de rozijnen/boerenjongens en eventueel suiker. Doe dit in de vorm en druk het goed aan.

3 Voor de kruimels:

Kneed de bloem, vanillesuiker en boter met de hand snel tot een kruimelig deeg, voeg daarna de basterdsuiker toe en meng dit goed maar kneed niet meer. Verdeel het gelijkmatig over de appeltaart.

4 Bakken:

Bak de taart op een rooster in het midden van de oven in ongeveer 50 minuten gaar. Zorg dat de kruimels mooi gekleurd zijn.
Mijn appelboom is niet happy: voor het 2e jaar op rij geen appels. Komt volgens mij door het snoeien. Ik heb alleen na B's geboorte onwijs staan bakken. Jammer. Maar scheelt wel een hoop troep in de tuin

Elk nadeel heb z'n voordeel toch?
Geen onbreekbare bril, wilde hem op school ook goed ophouden. Appeltaartrecept opgeslagen! voor iedereen.

Foto staat op Hyves, ik ga eten!
haaa daar is sterretje weerrrrrrr
Latoya gaat weer even op stal
Sterretje!!! Welkom terug!
Tjonge, dacht op Overig eindelijk wel een reactie van Naomi te kunnen lezen, maar niet.
Leuk al die speelafspraakjes! Gezellig.

Haha Hel, potentiele uit-de-brand-helpmoeder denk ik. Ik ken haar helemaal niet (ja van gezicht), dus ben blij met deze date. Gaan naar legoland dus is ook leuk.

Enka, lekkere appeltaart! Heb veel te zure appels gekocht (enorme zak voor weinig, nooit doen). Ze zijn zelfs te zuur voor het konijn;-) .

Bridges, leuk bij een meisje spelen! Is het een potentiele-huwelijkskandidaat ?

Naatie, klote van het poepen zeg. Echt naar. .

Star, heb je gemist .

Amalia, jammer van de appels, maar lekker van de troep.

Oudste heeft de tent afgebroken op het feestje. Ben blij dat ie op bed ligt. Morgen hopelijk beter.
Ojee Jin. Hopelijk slaapt hij in elk geval wel rustig na die inspanning () dan.

Haha Enka, een gemengde-speeldate-fase ja, wie weet! Veel plezier op de woonbeurs morgen (is vlak bij m'n werk - ik zal dus wel dubbelop in de file staan, vaste prik als er iets in de Rai is - zal naar je zwaaien ). Appeltaartrecept ook opgeslagen, ziet er heerlijk uit!

Amalia, we hebben ik heb met het samenwonen anderhalf jaar geleden alles uitgeplozen, en op verzekeringen, vaste telefoon, inet en tv valt denk ik geen winst te halen. Maar energie moetl ik inderdaad eens gaan uitzoeken, goeie!

Star, haaaai! Viel zeker niet mee, zo 48 uur zonder forum?
Even snel spieken naar de foto van brillie!

O, en speeldate met jongetje goed verlopen: dochter voor het eerst in haar leven een scheur in haar broek!
Een echte date met een jongen dus Hel
Zo hee, dat klinkt goed die speeldates!

CG is een beetje verliefd denk ik. Ze heeft een tekening gegeven aan een jongetje! Uit de klas van vorig jaar, een boefie.

Amalia, andere oma. 100-Jarige is mijn vriendin!

Naatie, heeft ie zo'n last? Wat naar zeg. Hoop dat het niet nodig is, de poli.

Haha, Jin, die Barbie -sneer! Helemaal goed.

Mal, 'Shandy', leuke naam!

Ah...daaag Latoya!!!

Vandaag na-zwangerschaps-yoga gehad, leuk! Lekker met de dames bijkletsen en babietjes vergelijken..
van die scheur in haar broek Hel . Welkom in de wondere wereld van jongetjes . Die zijn fysiek echt wilder hoorde ik van de kitajuf.

Compu, leuk naar de afterparty . Jij had zeker de leukste baby?
Zeg, wie kan er even meedenken met mij?

Zwager en zus 10 jaar getrouwd en ik heb geen kado-idee
Stressed is just desserts spelled backwards
* Een kadobon om samen te dineren ergens.

* Hotelovernachting

* Fotolijstje met daarin een foto van toen en een foto van nu.

* Herrineringsdoos maken met daarin in allemaal herinneringen uit hun 10 jarig huwelijk.

* Een grote mand met lekker ontbijt voor de deur zetten.

* Een fotosuite geven van hun samen cq met hele gezin.

of gewoon heel simpel: Gefeliciteerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven