hippe online mannen kleding?
woensdag 29 september 2010 om 16:41
Meiden, ik ben net bevallen en nu is mijn vriend op korte termijn jarig en jullie raden het al... ik kan de deur nog niet lang genoeg uit om voor hem een cadeau te kopen... en dus wil ik dit graag online doen!
ik dacht aan een leuke hippe longsleeve voor hem.. hij houdt van frisse, heldere kleuren en mag best leuk getailleerd zijn..
we hebben een keer bij exota in a´dam een heel leuk shirt gekocht maar er staat nauwelijks mannenkleding op hun website..
alle tips zijn welkom!!
of een andere leuke cadeau suggestie die ik online kan bestellen..
ik dacht aan een leuke hippe longsleeve voor hem.. hij houdt van frisse, heldere kleuren en mag best leuk getailleerd zijn..
we hebben een keer bij exota in a´dam een heel leuk shirt gekocht maar er staat nauwelijks mannenkleding op hun website..
alle tips zijn welkom!!
of een andere leuke cadeau suggestie die ik online kan bestellen..
woensdag 29 september 2010 om 16:49
woensdag 29 september 2010 om 16:51
www.threadless.com (Amerikaanse site)
Verschillende kunstenaars hebben shirts ontworpen met prints. Elke maand komen er nieuwe ontwerpen bij. Echt heel gaaf. (Maar kijk wel uit voor douanekosten.)
www.spreadshirt.nl (Nederlandse site)
Hier kan je zelf shirts laten bedrukken, maar ook shirts bestellen die door anderen zijn ontworpen. Zitten best geinige dingen tussen.
Verschillende kunstenaars hebben shirts ontworpen met prints. Elke maand komen er nieuwe ontwerpen bij. Echt heel gaaf. (Maar kijk wel uit voor douanekosten.)
www.spreadshirt.nl (Nederlandse site)
Hier kan je zelf shirts laten bedrukken, maar ook shirts bestellen die door anderen zijn ontworpen. Zitten best geinige dingen tussen.
woensdag 29 september 2010 om 16:53
T-shirts? Kijk dan ook eens op deze http://www.designbyhumans.com/
Bestellen, leveren en eventueel bijkomende kosten dat weet ik niet. Er staan wel leuke shirts op.
EDIT: alleen korte mouwen.
Bestellen, leveren en eventueel bijkomende kosten dat weet ik niet. Er staan wel leuke shirts op.
EDIT: alleen korte mouwen.