Hebben, hebben, hebben!
donderdag 30 september 2010 om 21:12
Ik struin elke dag alle sites af waarop je gratis producten kan aanvragen. De postbode zal wel denken! regelmatig wordt er weer iets in mijn brievenbus gepropt, pakjes kaugom, senseopads, proefmonsters, blauwe voetballen, theezakjes, vitaminepreparaten, condooms, spaarlampen enz enz.
Ben benieuwd of ik de enige! Of dat jullie ook lekker op zijn Hollands alles aanvragen!
En wat hebben jullie zoal mogen ontvangen?
Ben benieuwd of ik de enige! Of dat jullie ook lekker op zijn Hollands alles aanvragen!
En wat hebben jullie zoal mogen ontvangen?
donderdag 30 september 2010 om 21:29
donderdag 30 september 2010 om 21:30
quote:malibeba schreef op 30 september 2010 @ 21:25:
spam valt wel mee, ik heb er gewoon een emailadres voor aangemaakt. En per post komt er alleen wat binnen als ze het product meesturen... en daar hebben we een papierbak voor!
Maar je vult je adres toch in? Wie weet waar dat allemaal terecht komt?
spam valt wel mee, ik heb er gewoon een emailadres voor aangemaakt. En per post komt er alleen wat binnen als ze het product meesturen... en daar hebben we een papierbak voor!
Maar je vult je adres toch in? Wie weet waar dat allemaal terecht komt?
donderdag 30 september 2010 om 21:34
donderdag 30 september 2010 om 21:39
ik doe het ook, maar dan wel met dingen die ik ook echt gebruik en waarvan ik ook wel enigszins vertrouw dat het qua spam goed komt.
Vind het ook wel handig, die monstertjes creme of shampoo. Ik neem ze altijd mee op kamp of korte tripjes, hoef ik geen hele fles shampoo mee te nemen.
Heb eigenlijk nooit spam in mn brievenbus en heb een extra email voor semi-te-vertrouwen dingen.
Vind het ook wel handig, die monstertjes creme of shampoo. Ik neem ze altijd mee op kamp of korte tripjes, hoef ik geen hele fles shampoo mee te nemen.
Heb eigenlijk nooit spam in mn brievenbus en heb een extra email voor semi-te-vertrouwen dingen.
vrijdag 1 oktober 2010 om 06:42
Quote elninjoo, 9 uur geleden
Voor mij geen gratis promozooi. Wat moet je met die meuk? Wil ook wel alles hebben, hebben, hebben, maar dan meer op 't gebied van leuke dingen voor in huis en stapels tv series op dvd
Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast
Voor mij geen gratis promozooi. Wat moet je met die meuk? Wil ook wel alles hebben, hebben, hebben, maar dan meer op 't gebied van leuke dingen voor in huis en stapels tv series op dvd
Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast
vrijdag 1 oktober 2010 om 07:08
quote:Lizzl schreef op 01 oktober 2010 @ 06:42:
Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast Ik kijk die rustig vaker. En series die ik na 1 keer zat ben gooi ik op marktplaats. Zou ik met mn boeken ook ns moeten gaan doen eigenlijk.
Dat valt bij mij ook onder meuk... Wat moet je ermee? Een keer gezien en het staat stof te vangen in de kast Ik kijk die rustig vaker. En series die ik na 1 keer zat ben gooi ik op marktplaats. Zou ik met mn boeken ook ns moeten gaan doen eigenlijk.
vrijdag 1 oktober 2010 om 07:17
vrijdag 1 oktober 2010 om 07:21
Hihi, die heb ik zelf illegaal via MP aangeschaft als kopieversie en die wil ik nog niet kwijt. Heb wel inmiddels via die weg 'n adresje gevonden, waar 5 seizoenen (van series naar keuze) voor 40 euro te koop zijn. Als je je mailadres ff neerzet, dan mail ik je dat mailadres van de verkoper wel door.