Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!

27-08-2010 13:11 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.

Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!

NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?

Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!

Deel 2
@ Springstof: Hahaha jammer dat hij niet zo heel positief was om je overigens toch heel goede voorstel ! Hoe is t vandaag? Als ik aan bevallen denk pas ik ongeveer dezelfde fantasie toe als jij; ach na 9 maanden moet dat kindje er toch eens uit en dat gaat vast allemaal zo van t een op t andere moment en heeeeel soepeltjes, toch??

@ Assie en Pauley: Misschien heb ik Romoman iets te erg neergezet dan dat hij is... Hij snapt namelijk wel dat we er op zouden gaan inleveren en op zich vindt hij dat niet erg, het is meer dat hij bang is dat een kindje zoveel kost dat we gewoon niet veel overhouden om ook nog ons leuke leventje te leiden zoals we dat nu doen... Daarnaast wil hij gewoon het liefst eerst een huis 'voor de toekomst', wat wel logisch is (we wonen nu in appartement met 1 extra slaapkamer, maar dat is echt een computer/opbergkamer...hoewel ik stiekem vind dat het best zou passen) en zeker in de nabije toekomst wel gaat gebeuren, maar hij wil dus eigenlijk pas beginnen met proberen als we daar al wonen...

Maar wat al gezegd werd, we hebben genoeg goede voorbeelden in de omgeving waarbij het (vooral financieel gezien) wel prima gaat: kindje komt niets te kort, papa werkt, mama ook een paar dagen en er zijn nog genoeg leuke uitstapjes. Wel draait veel tijd en energie toch om het kindje (logisch!) en vriend hier vond dat wel pittig om te zien, dus 'ik wil heeeeel graag, maar nu nog even niet'... Tja, dat noemen ze toch koudwatervrees? Volgens die vriendin had haar vriend dat ook en heeft hij echt 9 maanden nodig gehad om te wennen, meneer is nu helemaal verliefd op zn zoontje dus...

Toch wil ik wel eerst nog een leuke/goede baan vinden en om dan meteen na een paar weken te moeten aankondigen dat ik zwanger ben... het zal dus nog wel eventjes duren! Vriendlief is misschien wel erg verstandig als ik dit zo eens doorlees, maar ik heb meer zoiets van ' we hebben het goed (hij heeft een meer dan prima salaris, ik ben hard op zoek maar denk wel dat ik snel iets ga vinden binnen of desnoods buiten mijn opleiding...), we hebben een goede relatie, op zich nu al voldoende ruimte, we zijn jong en gezond, waarom gaan we er nu niet voor?' Maar goed, ik dring niet aan en wacht rustig af... Ik weet in elk geval wel dat hij graag wil en voor nu houd ik me daar aan vast en geniet ik van de kleintjes van vrienden!

Zoo, lang verhaal, maar dan weten jullie ook iets beter hoe het hier zit hoop ik!
@ Pauley: Wat leuk trouwens dat jullie gaan kamperen!!! Het weer is volgens mij zo slecht nog niet in Frankrijk en wat Assie al zegt, lekker warm dekbed mee, misschien wat drank en er zijn genoeg andere manieren om t warm te houden! Veel plezier alvast! Als ik je verhaal zo lees dan gaat het wel snel goedkomen hoor!

Ik denk trouwens ook altijd maar (en dat houd ik vriend ook voor) dat het best een tijd kan duren voordat het raak is... In mijn familie is het bij niemand echt snel gegaan (om over mijn ouders maar te zwijgen...) dus dat zorgt er ook wel voor dat ik graag wil beginnen... (ben daar stiekem best bang voor soms..)
@Romo: klinkt wel allemaal heel verstandig hoor, en ik had ook heus niet zo'n slecht beeld van je vriend. En misschien vind je wel heel snel een nieuwe baan, dan kun je ook gaan kijken voor een ander huisje, zo eentje waar je vooral niet te veel hoeft te verbouwen (kost tijd!!!). Ik hoop het in elk geval voor je... En dat het dan maar snel raak mag zijn!

Bij mijn ouders heeft het ook 3 jaar geduurd voordat het de eerste keer raak was, en de tweede keer ook weer 3 jaar. Maar aan de kant van Pauley-man is het bij iedereen heel snel gegaan, dus denk hij dat het bij ons ook heel snel gaat...

Wij hebben momenteel ook een huisje met maar 2 slaapkamers, waarvan 1 zo'n computer/rotzooikamer is. Daarom moeten we eerst verbouwen (hoewel ik dus ook vond dat het best zou passen in dat kamertje, maarja, verbouwen is ook slecht voor een pasgeboren kindje).

Hmm, is het te merken dat ik vandaag niet zo veel zin heb in de dingen die ik moet doen? Oke, nu braaf werken...
@ Pauley: Haha valt helemaal niet op! Dankjewel, het is inderdaad allemaal erg verstandig en we zijn sowieso geen klussers dus het zal vast een zo-goed-als- kant-en-klaar huisje worden hier! Ik hou het nog wel even vol hoor! Ergens ben ik ook wel heel blij dat ik hier een heel verstandig exemplaar heb zitten natuurlijk!!

Ben benieuwd en hoop dat de vergunningen snel rond zijn bij jullie! Een monumentaal huisje, zal vast heel mooi zijn!
was ik weer even.. geen zin in werk!

@pauley/romo: Je weet inderdaad maar nooit of het snel lukt of niet. Ik was er vanuit gegaan (gezien mijn geschiedenis pcos) dat het bij mij ook lang zou duren. Al wist ik dat mijn moeder heel snel zwanger was en ik hoorde laatst van mijn schoonmoeder dat het bij hun ook bij ronde 1-2 raak was. En bij mij was het ook in ronde 2 raak.

Nu raak ik soms weleens in de stress.. het gaat allemaal zo snel. Eerst zwanger.. hartstikke leuk, tijd vliegt want huis kwam ook nog tussendoor.. verven, inrichten, werken, nieuwe auto pfff.. en ook nog een hoop ziekenhuis bezoeken.. Moet zeggen ben kapot.. Mijn tip: zorg dat je huis af is haha.

Nu geniet ik wel hoor.. De baby's zijn flink aan het bewegen en dat is zo fijn. En ik delegeer maar flink! Mijn schoonvader is nu mijn nieuwe auto aan het ophalen en over laten schrijven en in de verzekering aan het doen.. das echt lief! Gisteren heeft hij samen met mijn vriend de commode opgehaald. Vrijdag gaat mijn schoonmoeder misschien de babykamer verven dan kan ik andere huishoudelijke klusjes doen, zoals strijken, wassen, boodschappen en tussendoor even rusten!

Alles moet toch binnen een afzienbare tijd af zijn.. aangezien de meisjes 2 maanden eerder komen dan afgesproken.. haha!

Maar ik geloof dat het helemaal goed gaat komen!
Ja het blijft altijd spannend of en hoe snel we zwanger kunnen worden! Kan me voorstellen dat je er toch mee bezig bent Pauley; geldt ook voor mij Ondanks dat aan beide kanten van de familie de gedachte vaak al genoeg was om direct de eerste maand zwanger te worden; zowel bij onze ouders als zus/broer.

Maar ja....dat geeft absoluut geen garantie hoe het bij ons zou gaan.

Vandaag ben ik weer ongesteld geworden; net als de vorige maand na 25 dagen. Prima

Janine: fijn dat je hier en daar hulp krijgt. Ook nadat de meiden thuis zijn gekomen, zul je dat goed kunnen gebruiken. Tweeling is toch wel erg heftig wat dat betreft. Even een veeeel te voorbarige vraag; zouden jullie na de tweeling nog een kind willen hebben, of weten jullie nu al dat dit de laatste zwangerschap zal zijn?

Doeg!!
@ Janine: Fijn dat je een nieuwe auto hebt! En wat heerlijk om je babytjes te zien bewegen!

@ Pauley: Balen van die autosleutel.. gelukkig dat je man de reservesleutel kon brengen. Van dat haaruitval herken ik heel erg! Ik ben sinds augustus met de pil gestopt, en na iedere wasbeurt haal ik een enorme pluk haar uit het doucheputje (ieew) en daarna met borstelen dagelijks ook nog zo'n zelfde pluk. Zo'n grote pluk daar deed ik normaal een week over om dat bij elkaar te verzamelen in mijn haarborstel . Misschien een idee om aan de vitamine B complex te gaan? Het schijnt te helpen tegen haaruitval.. Wel heel fijn dat jullie nu een startmoment hebben! Ik zie me al helemaal voor me hoe je vanaf nu keeeiiihard gaat meewerken aan de verbouwing en allemaal lijstjes met tijdinschattingen gaat maken hihi.

En naar de camping? nu nog? Hoop dat het mooi weer wordt van het weekend!

@ verkademeisje: Ben blij dat je bevallen niet meer zo eng vindt, want het zit er toch echt aan te komen . Verder: verhalen over inknippen en uitscheuren.. Brrrrr

@ Romorantin & Pauley: Vinden jullie het zelf ook niet eng dan, dat straks alles om het kindje draait? Ik wil zelf ook graag een kindje, maar dat je zo 'vast' zit, vind ik ook doodeng.. Gelukkig heb je inderdaad op zijn minst 9 maanden om te wennen. Romo, hebben jullie al een ander huis op het oog? Of moet de zoektocht nog beginnen?

En heb je die angst voor dat het lang duurt al met Romoman besproken? Ben wel benieuwd hoe hij daar tegenaan kijkt.

@ Springstof: Over dat springstof niet vanaf de onderkant mag meekijken, dat is wel een goeie! Kan ie daar in ieder geval geen trauma aan overhouden. Volgens horen zeggen is de bevalling ook iets waar je tegen het einde van de zwangerschap naar uitkijkt.. dat vind ik ook wel een goeie om de angst voor de bevalling wat te verminderen

@ Assie: Misschien is het wel juist de tegenaanval van assieman haha! Jou zoveel mogelijk artikelen over pijn/bevallen laten lezen, zodat je geneest

Wel fijn dat je al zo'n regelmatige cyclus hebt!

Verder ben ik afgelopen maandag eindelijk ook voor het eerst ongesteld geworden na een cyclus van 43 dagen. Ben echt heel erg benieuwd of mijn mannetje het aandurft zonder condooms straks. Tot nu toe zegt hij wel steeds: ja jij wil graag een kind! En dan zeg ik; jamaar.. jij wil het toch ook? En dan zegt hij dat hij het ook wel gezellig zou vinden enzo.. Maar ik wil graag dat hij het ook heeeel graag wil. Of ben ik nu te veeleisend?

Ik ben gewoon een beetje bang dat het straks een rotkind/huilbaby wordt en dat hij dan mij de schuld geeft omdat ik zo graag kinderen wou..
@assie; nou, ik denk dat dit weleens de laatste zwangerschap zou kunnen zijn.. we wilden 2 kinderen. (ook al zei ik altijd: bij een tweeling wil ik er 3). Maar je weet maar nooit!
Hoehoe! Hier ook even werkontwijkend gedrag (hoewel, ik zie net dat ik gewoon zodadelijk naar huis kan, yeeaaah!!!)

@ Pauley: ik ben na het verwijderen van de Mirena ook een tijdje moe geweest. M'n haren vielen er gelukkig niet van uit (want ik heb er al zo weinig ), maar ik kreeg wel heel veel puistjes. En nu dus weer, lang leve de hormonen!

@ Assie: Aha, nu reikt hij je ook al een artikel aan, dat gaat de goede kant op!

@ Springstof: Alles goed? Haha, ik heb hetzelfde met het onderwerp "bevallen en aanwezigheid van Nukkeman". Ik wil niet dat hij de rest van z'n leven aan een tafereel wordt herinnerd waar ie nachtmerries van kan krijgen... .

Zo, nu nog even de laatste loodjes en dan lekker naar huis, fijne avond iedereen!
@ Nadine: Jaa tuurlijk, het lijkt me best eng allemaal, maar aan de andere kant lijkt het me ook gewoon echt helemaal geweldig! Ben echt dol op kinderen en het lijkt me niets mooier om een kindje te hebben met iemand van wie je zoveel houdt! We hebben zeker al een paar huizen op het oog, maar we willen eerst ons appartement verkopen dus tegen die tijd weet ik niet of die huisjes er nog zijn... Ik heb mn angst dat het lang duurt zeker met m besproken en hij vindt het heel goed (gezien ook mijn ouders) dat ik erover nadenk, maar hij is toch ergens wel 'bang' dat het wel snel raak zal zijn en daarom wil hij eerst alles helemaal in orde hebben voor we beginnen... Ik ga gewoon van het positieve uit dat dit niet heeeel lang meer gaat duren!

@ Janine: Wat fijn dat je je meisjes zo goed voelt! Goed bezig met dat delegeren trouwens haha! Laat ze maar goed voor je werken allemaal, je hebt het al zwaar genoeg! En wie weet, ooit nog eens een 3e... nu eerst deze 2 maar eens om te beginnen!! Komen er trouwens veel tweelingen voor in de families of is het echt puur toeval? Hier zitten heel veel tweelingen in de familie daar heeft vriend wel een beetje schrik voor haha!

@ Assie: Das mooi regelmatig! Hoop dat het bij jullie gewoon net zo snel gaat als in de rest van de familie!!
Hoi allemaal en aangenaam kennis te maken!

Ik heb niet alle voorgaande delen en pagina's gelezen, of nou ja, in de loop der afgelopen jaren wel stukjes, dus ik weet waar alles ongeveer om gaat

Ik heb zelf ook al een paar jaar enorm last van rammelende eierstokken, maar het aloude probleem: mijn vriend 'is er nog niet aan toe'. Ik ben al een paar jaar (jemig de tijd gaat snel) bezig hem voorzichtig (en af en toe wat minder voorzichtig) te porren, maar het schiet niet zo op. De afgelopen maanden resulteert dit regelmatig in onvoorspelbare huilbuien, chagrijnigheid en het aan weinig anders meer kunnen denken. :(

Ik ben een half jaar geleden ongeveer gestopt met de pil, deels omdat ik dacht dat alvast ontpillen geen kwaad kan en deels omdat ik wel heel veel last had van migraine elke maand. Sindsdien gebruiken we condooms.

Al een poos er mee bezig in mijn hoofd dus, en regelmatig komt het ter sprake (naar zijn mening soms iets te vaak). Nu toch maar geregistreerd hier op het forum, er over lezen is niet meer genoeg en ik wil ook wel eens mijn hart luchten

ik ben nu 25 en mijn vriend is 28. In de ogen van sommigen is dit jong (ik krijg regelmatig te horen dat ik 'nog tijd genoeg heb') maar voor mijzelf is dit al 2 jaar ouder dan dat ik had willen zijn ten tijde van de eerste. Maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he Ik ben altijd erg ongerust dat we te lang zullen wachten en het dan niet meer lukt, of niet goed gaat, of (...vul hier een ander horrorscenario in...).

De laatste tijd lijkt mijn vriend er wat meer voor open te staan, ik denk dat hij ook wel kan zien dat ik het er erg moeilijk mee heb. Hij zei laatst dat hij heel hard probeert om er ook zo snel mogelijk aan toe te zijn, iets wat ik dan wel weer heel lief vond. Maar aan de andere kant doet dit mijn hoop alleen maar oplaaien, terwijl hij voor hetzelfde geld bedoelt dat hij er over een jaar of 2 wel aan toe is (ik zelf denk liever in termen van dagen,weken of maanden;))

Nou ja, dat is mijn situatie dus een beetje, ik hoop dat ik hier mijn ervaringen kan delen met die van jullie
@Janine: lekker dat je goed aan het delegeren bent, zoals Assie ook al zei kun je die hulp nu, maar ook straks, goed gebruiken. En fijn zeg, dat je de meiden zo goed kunt voelen!

@Nadine: Nee, ik heb niet echt moeite met het idee dat je straks "vast" zit. Maar ja, ik geloof dan ook echt dat mensen wel denken dat je met een kind niets meer kan, maar dat je meer kunt dan je denkt. En daarbij, we hebben nu een hond die ziek is (epilepsie), die ik dus niet dagenlang bij iemand anders kan laten, en die twee keer per dag op een vast tijdstip medicijnen moet hebben. Anders gezegd: we kunnen al oefenen met de verantwoordelijkheden

Enne, ik ben al aan de multivitamientjes gegaan, mede omdat ik de laatste weken zo moe ben... Hopen dat dat ook helpt tegen de haaruitval...

@Magz: Welkom! Leuk dat je ook hier je hart komt luchten. Ja, misschien heb je nog tijd zat als je 25 bent (je weet nooit hoe het gaat), maar als je het zo graag wilt maakt het niet uit hoe oud je bent, dan wil je het het allerliefst gewoon NU! Wonen jullie samen? Het lijkt me wel hoopvol dat je nu tot je vriend bent doorgedrongen met hoe graag je dit nu wilt... Hopen maar dat hij er snel aan toe is!

Zo, nog 3 uurtjes werken, en dan op naar Frankrijk!
Veel plezier in Frankrijk Pauley!

Alles goed Springstof?

@Janine

Het is ook zo snel gegaan ineens, helemaal omdat ze straks eerder komen dan 9 maanden en je waarschijnlijk een tijdje in het ziekenhuis moet liggen (toch?).

@Romo

Ik had geen duivels beeld bij je man hoor haha.

@Assie

Ik snap het heel goed hoor, dat je toch eerst die baan op orde wilt hebben. Dat lijkt me heel verstandig.

@Magz en Nadine

Welkom!

Mijn moeder was trouwens alle drie de keren in no time zwanger. En mijn schoonmoeder weer helemaal niet, zij waren zelfs bang om onvruchtbaar te zijn. Zus was bij poging 6 zwanger. Ik hoop dus op een half jaar .

Hier gaat verder alles goed. Ik ben deze dagen vrij en morgen begin ik bij mijn nieuwe baan. Spannend! Het huis is ondertussen omgetoverd tot partypalace (zaterdag vieren we hier ons bruiloftsfeest nog) en de garage tot bier en wijnvoorraadkast. En in de studeerkamer hangt mijn jurk weer. Jippie!

Nu ga ik maar eens de nieuwe parkeervergunning voor de auto regelen. Probeer deze week allerlei van dat soort fijne klusjes te doen, het kan maar gedaan zijn.
@ Magz: Welkom!! Zoals je misschien gezien hebt in de tabel ben ik ook nog 'jong', 24 dus zo gek vind ik het helemaal niet haha! Kom lekker meekletsen!

@ Pauley: Veel plezier!!!

@ Frutje: Haha nee dat dacht ik ook wel niet, maar ik dacht laat ik het iets genuanceerder neerzetten... nu leek het voor mij meer of hij echt niets wilde inleveren voor een kindje en dat is natuurlijk niet zo! Wat leuk dat jullie nog een feestje gaan vieren, veel plezier alvast!! Geniet nog even van je laatste vrije dagje (handig idd om even allemaal van die dingetjes te regelen!) en veel succes alvast voor morgen!
Hoi allemaal!

Ik zou me graag voegen bij dit topic. Mijn eierstokken rammelen pas een 2 jaar en daarvoor wilde ik echt geeeeen kinderen. Hoe dit in 1x zo is verandert....? Denk dat de geboorte van mijn nichtje er ook mee te maken heeft :P . Maar hoe dan ook de hormonen en mijn hoofd zeggen soms 2 verschillende dingen. Ik merk dat mijn hoofd zegt: wees verstandig, het is nog niet de tijd ervoor. En dan komen de hormonen tussendoor met: NU!!!! en geen sec later.

Ik ben 25 en heb nog niet lang een relatie, al is het wel serieus, maar dat maakt de omstandigheden dus niet optimaal (daar neemt mijn hoofd t weer ff over van mijn hormonen ;) )

Maar sinds de relatie is begonnen, zo kort als t is, zijn die eierstokken van me niet meer te houden lijkt t!! boooohh.......

Groetjes Isa
Hoi lieve meisjes!!!

Wat schrijven jullie veel!!!! Ik heb er even doorheen gescand dus ben niet van alles op de hoogte.....

VK: wat heb je een prachtige buik! En de kraamhulp maakt het bedje inderdaad goed voor je op! Als je maar een bedzeiltje, molton, hoeslaken, dekentje en gewoon lakentje hebt komt alles goed!

Pipo!!! Gefeliciteerd met je huwelijk!!! Ben benieuwd naar de foto's.

Frutje: Ik ben ook altijd een dweil met afscheid nemen. Zelfs toen mijn zwangerschafsverlof in ging moest ik janken bij het 'afscheid' van mijn collega's. Ben je al begonnen met je nieuwe baan? En ik las ff snel dat je nu toch voor het echie ging qua babies maken En veel plezier op jullie bruiloftsfeest!!!

Nukje: Wat gaat het bij jou ook snel zeg.....binnenkort weet je of je een meisje of een jongen in je buik hebt. Spannend hoor.....enneh.....ik dacht altijd dat ik een meisje zou krijgen maar geloof me....het maakt niks uit. Ik ben zoooooo verliefd op babyboef!

Janine: Nog maar 10 weken.....dat is ook megasnel!!! Spannend hoor...ik hoop dat je meisjes het goed blijven doen in je buikie!

Assie: Heb ik goed gelezen dat jullie het zonder condooms gaan doen???? Dat is een vette stap...dan kun je dus ook in no time zwanger zijn???

Pfffff.....ik weet ff niet meer op wie ik allemaal moet reageren.

Update: Met babyboef gaat het super! Hij eet en groeit goed...hij weegt nu na 4 weken al 3480gram! Jippie!!! En vannacht heeft hij 4 uur achter elkaar geslapen...walhalla!

Ik heb weinig puf om veel op het forum rond te hangen omdat ik nog steeds heel veel kraamvisite heb waar ik zo langzamerhand gek van word!!! Heel lief hoor al die aandacht maar 3/4 keer in de week visite en de hele dag telefoon en berichtjes is een beetje veel van het goede.... Misschien dat we voor iedereen die nu nog niet is geweest een kraamborrel doen ergens in oktober. Wel zo makkelijk....hebben we alles in één keer gehad!

Babyboefje heeft honger!!!! Tot laters!
Hi dames,

Isa en Magz; van harte welkom!! Leeftijd zegt idd niet zo heel veel over de wens om moeder te worden. Wel denk ik dat de ouderen onder ons sneller voor andere vraagstukken (de leeftijdsfactoren, afnemende vruchtbaarheid) komen te staan. Uiteraard komen twijfels bij iedereen voor, maar zou bij jullie nog iets verder weg kunnen staan. (hopelijk)

Vandaag weer een interessante dag gehad op mijn werk. Bij thuiskomst een lange mail van mijn broertje gelezen, over zijn huwelijksreis en de zwangerschap van zijn 'vrouw'. Toch nog even een traantje gelaten....wanneer zou het mijn tijd zijn?? Ik blijf het af en toe toch lastig vinden dat iets wat ik zo graag wil, af en toe nog zo ver weg lijkt te zijn, in de wetenschap dat ik elke dag ouder word. pfftt. snappen jullie het nog? Hopelijk hebben we niet te maken met vruchtbaarheidsproblemen en blijf ik nog lang vruchtbaar, zodat meerdere kinderen krijgen er ook nog in zit....

Net begonnen met mijn 'huiswerk' voor Spaans. Wel leuk, maar ook wel lastig om een taal te leren en vooral voordat je op het punt komt dat je er ook echt wat mee kan; gesprekken voeren e.d. (jaja, en dat zeg ik al na 1 les spaans ....haha).

Boef goed om te horen dat babyboef het goed doet en jullie af en toe 4 uur laat slapen

Ons neefje was na 1 maand al bijna 5 kilo.....net een andere orde van grote
hoi meiden

ik zit nu in de trein op weg naar mijn nieuwe baan. Spannend! Zenuwachtig! Ik hoop zo dat het leuk is!

@boefje

wat groeit babyboef al goed zeg. En euhm heerlijk 4 uur slaap. Ahum... die aanhoudende kraamvisite lijkt mij ook heel vermoeiend, zeker als t beleefdheidbezoekjes zijn.

@Assie

wat leuk dat Spaans! En geduld he, t duurt wel even tot je echt gesprekken kunt voeren.

Enne we begrijpen je.

Adem in en uit. Pfft. Ik haat zenuwen.
@ Frutje: Wat spannennndd!!!! Je berichtje is al van even geleden dus hoop dat je je inmiddels al wat meer ontspannen kunt voelen en dat het helemaal leuk is!! Go Frutje!! Ik ben zelf ook altijd suuuperzenuwachtig voor dat soort dingen dus kan me voorstellen dat je helemaal gek werd in die trein, inderdaad adem innn adem uuuit! Fijne dag nog en we horen wel hoe t was!!

@ Assie: Wat leuk, echt helemaal 'huiswerk' maken!! Kan me voorstellen dat je graag zou willen dat je snel gesprekjes kunt voeren (das helemaal logisch als je een taal leert, je doet t niet om losse woordjes te leren ), maar dat gaat vast en zeker komen!! Succes!!

Oh en kan me helemaal voorstellen dat die mail van je broer je wat deed, maar ik weet zeker dat jouw tijd heel snel gaat komen!!

@ Boefje: Wat leuk om een update van jou te lezen!! Ahw je klinkt echt zooo verliefd, zo leuk!! Gelukkig doet Babyboefje het heel goed!! Nu nog iets langer doorslapen... haha! Denk dat je er goed aan doet om misschien nu even wat rust te nemen mbt bezoek, kan me voorstellen dat je daar zo onderhand helemaal gek van wordt!

@ Isa: Welkom!! Denk dat het op onze leeftijd niet gek is dat die wens er eerst nog niet was en wel ineens komt... En wat Assie al zegt: de wens is er niet minder om dan bij iemand die wat ouder is, er spelen misschien alleen wat minder 'dwingende aspecten' mee, ik bedoel je weet nooit hoe t loopt, maar we hebben nog wel even normaal gezien.. Hoe is je situatie verder? Woon je samen? Werken jij en je vriend? Ben je aan de pil? Hoe denkt je vriend over kinderen? Tja, gevoel vs. verstand blijft gewoon lastig!
Oh Frut!!!! Spannend zeg. Hopelijk heb je een super introductie en voel je je snel thuis op je nieuwe werk. In het begin is het vooral 'overladen' worden met nieuwe informatie en dat vreet toch wel energie. Maar als het goed is, positieve energie!

Wel lekker trouwens om vandaag 1 dagje mee te draaien en dan weer even bij te komen in het weekend.

Verder weinig nieuws. Gisteravond in bed even een dipje, maar dat ben ik weer teboven Assieman vroeg wel even wat er was. Heb ik eigenlijk alleen gezegd dat ik even een momentje heb dat ik mezelf zielig vind en dat dat deels komt doordat ik ongesteld ben. (Dan voel ik me toch altijd wat extra emo en is het confronterend dat je zo'n "leeg gevoel" hebt.....en nog steeds niet zwanger bent, etc.).

Maar het komt vast (hopelijk snel)!
Allemaal een fijn weekend gewenst!!!

Ik ga zo lekker richting huis. Helaas met een stapeltje werk voor in het weekend, maar dat vind ik nooit zo heel erg
@Assie: Bedankt voor je welkom! Ik hoop idd dat die vraagstukken ver van me af staan. Ergens heb ik altijd een gevoel gehad dat ik onvruchtbaar zou zijn, of dat er iets is, maar wat weet ik officieel niet. T was een gevoel, geen angst op het moment dat ik t voelde, maar gewoon een gevoel.

Ik heb ook wat spaans gehad op de HEAO, maar maar voor een 0,5 studiepunt dus maar 20uur les... heeeeel weinig. Was wel erg leuk, maar leek veel op t Frans en dan raakte ik in de war. Sterkte met je emo... :(

@Frutje: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Altijd spannend!

@Romorantin: Ik woon nog niet samen en ik heb 2 jaar gewerkt na mijn studie, maar ben dus net met een nieuwe studie begonnen van 4 jr.... Mijn vriend heeft een vaste baan. Ik zit idd aan de pil, want ja de omstandigheden zijn er gewoon niet naar (hoezeer ik t ook wil). Mijn vriend wil ook graag een kindje op een gegeven moment. Hij is 6 jaar ouder dan mij :P, daar kan t ook aan liggen hahahaha. Wel beter voor mij, want ik zie een 25jarige man nog niet echt snel enthousiast papa willen worden... iig niet degene in mijn omgeving. Dat zijn veelal nog jongens.... hahahaha.
@ Assie: Even extra knuffel voor jou kan me goed voorstellen dat je het af en toe even niet ziet zitten, maar echt ik geloof dat het snel goed gaat komen! Fijn weekend!

@ Isa: Ja dat is zeker wel fijn een iets oudere vriend! Het is in elk geval fijn dat jullie relatie nu al goed is, dat is een begin! Hebben jullie het al wel eens gehad over samenwonen? Het lijkt mij persoonlijk erg lastig om zwanger te zijn tijdens een opleiding/studie, is daar bij jou eventueel wel ruimte voor? Fijn dat je vriend in elk geval een vaste baan heeft. En het vooruitzicht dat hij wel graag kindjes wil is natuurlijk ook al goed hoewel k begrijp dat dat niet per se nu of heel snel betekent...

Dames, fijn weekend allemaal!! Hier gelukkig weer een lekker vol weekend, vind ik altijd wel gezellig!! En het schijnt ook nog eens lekker weer te worden dus das helemaal goed!! Kan ik lekker mn team aanmoedigen ook. Verder heb ik een aantal sollicitaties verstuurd van de week, duimen dus voor een reactie binnenkort! Van 1 functie is vandaag al de sluitingstermijn, dus wie weet hoor ik daar zeer snel al iets van!
thanks voor het aan me denken!

Ik zit nu moe en overladen in de trein na een volle, afwisselende eerste dag. Forummen kan er iig niet want iedereen kijkt op elkaars scherm. Ik ben blij dat ik lekker weekend heb. Even de boel laten bezinken...

@Isa

wat goed een ouwere vent, al biedt het geen garanties voor een acute kinderwens natuurlijk.

Maar in combi met je studie lijkt een kindje me pittig. Hoe denk je daar zelf over?

@Assie

alweer een beetje uit je dipje? Knuffel voor jou!

@rom

spannend dat solliciteren. Ik zal voor je duimen.

Maar voor nu: fijn weekend!
Hoi allemaal!

Eindelijk een weekend waarin ik weinig te doen heb! Even uitpuffen na een waanzinnig drukke maand.

Wat een hoop nieuwen hier! Ik ga mijn best doen jullie allemaal te leren kennen. Welkom in ieder geval!

@VKmeisje: wat een mooie buik!!! Ik vind juist dat je vooral veel buik hebt, maar voor de rest nog een mooi figuur hebt. Sommige mensen worden ook aan alle kanten bol, da's bij jou niet!

@springstof: weeeh, stress! Heb het even gemist bij het scannen van een volle week rammelberichtjes, maar ik neem aan dat het toch nog goed is gekomen?

Leuk trouwens, vader-to-be-foto's! Mijn vent vindt dat denk ik niet echt leuk, maar ik zal binnenkort lekker toch een fotootje doormailen. Alleen naar jullie, dat is niet zo erg, lijkt me...

@pipo: Gefeliciteerd met je huwelijk!!! We zijn zo benieuwd naar je verhalen!! Maar eerst lekker genieten van je vakantie.

@frutje: Spannend he, zo's eerste dag? Ook zo moe van alle nieuwe indrukken? Wat leuk dat jullie nog een feest doen trouwens! Nu voor meer verre vrienden of zo? Kun je in ieder geval nog een keer feesten, en nog een keer de jurk aan Veel plezier!

@romo: we duimen!!!

@assie: ja, soms kan het ineens zo inslaan he...

Ik ben alweer zo ver dat ik nu wel gewend ben in mijn nieuwe baan, en al aan het denken ben of we niet toch al zouden beginnen voor ik dat vaste contract heb. Ik weet dat het niet slim is, maar weten en voelen is zo anders he... Kan niet wachten! Soms is dat gevoel zo sterk! Tja, jullie kennen het wel he...

Net trouwens terug van brugklaskamp. Zooo lollig! Ze zijjn nog zo schattig en klein! (VKmeisje, voor jou natuurlijk al zo groot en stoer ) En dan die verkeringen! 'ik heb al 12 uur verkering juf!'. Zo'n mannetje van iets meer dan een meter, met een meisje van een kop groter. En de volgende dag was het helaas alweer uit: ze was er nog niet aan toe. Terwijl die hele verkering niets anders was dan dat ze het hadden afgesproken, en toen ging zij weer giechelen met haar vriendinnetjes, en hij ging weer stoer doen met zijn vriendjes, Maar wel zo schattig, dat ze dat dan ook allemaal komen vertellen . Dacht altijd dat ik meer van de oudere pubers was, maar deze zjin toch ook wel echt lief.

Zucht... Ik heb elke dag tientallen kinderen om me heen, maar ik wil er ook een (twee, drie) van onszelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven