Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
quote:thee schreef op 28 september 2010 @ 00:55:

Is Mirlo's inloophuis nu weg ipv dat het een slotje heeft of kijk ik verkeerd?Ik gooi 'm maar even in de herhaling nu het algehele engelvakantie lijkt te zijn.
Evidenza, ik ben al begonnen met handmatig weggooien. Ik hoef nog maar bijna 5000 berichten, schiet zo heerlijk op...NOT!

Ik heb gewoon met Lindy te doen, die schreef véél meer dan ik.

Dus ik zou ook graag een effectieve verwijdermethode horen, Angels en Vivamod.
Ik ben ook begonnen Milo en ik begin uiteraard via het loepje.

De grootste problemen waar ik tegenaan loop zijn na het verwijderen van het bericht weer terug te keren naar de pagina waar je op bezig was. Hoe doe jij dat? Of je moet drie keer op de vorige pagina knop klikken ( of, als je meerdere berichten in 1 topic verwijderd hebt, wel 10 keer klikken of meer), of weer helemaal terug naar loepje, berichten van, juiste pagina etc.

En zoveel te verder je komt, zoveel te lastiger het wordt omdat de paginanummering oploopt. Als je op paginanummer 40 bezig bent, moet je elke keer eerst 15 keer klikken ofzo voor je op die pagina terecht komt omdat het per 4 oploopt. Ik kreeg de tip om op de plek van de puntjes(1,2,3,4...22,23,24,25,...50,51,52,53 etc) het getal waar ik ongeveer wil zijn in te vullen maar dat werkt bij mij niet. Hoe doe jij dat?
quote:thee schreef op 29 september 2010 @ 19:19:

[...]

Ik gooi 'm maar even in de herhaling nu het algehele engelvakantie lijkt te zijn.

En weer. Er is gevraagd om een slotje, niet om hem te verwijderen.

Verzoeke terug te zetten. Met slot.
quote:Evidenza schreef op 30 september 2010 @ 10:26:

Ik ben ook begonnen Milo en ik begin uiteraard via het loepje.

De grootste problemen waar ik tegenaan loop zijn na het verwijderen van het bericht weer terug te keren naar de pagina waar je op bezig was. Hoe doe jij dat? Of je moet drie keer op de vorige pagina knop klikken ( of, als je meerdere berichten in 1 topic verwijderd hebt, wel 10 keer klikken of meer), of weer helemaal terug naar loepje, berichten van, juiste pagina etc.

En zoveel te verder je komt, zoveel te lastiger het wordt omdat de paginanummering oploopt. Als je op paginanummer 40 bezig bent, moet je elke keer eerst 15 keer klikken ofzo voor je op die pagina terecht komt omdat het per 4 oploopt. Ik kreeg de tip om op de plek van de puntjes(1,2,3,4...22,23,24,25,...50,51,52,53 etc) het getal waar ik ongeveer wil zijn in te vullen maar dat werkt bij mij niet. Hoe doe jij dat?

Ik vind het een pokkeklus, dat voorop! En dat tussen die puntjes een cijfer intikken lukt hier ook al niet.

Ik heb wel verschillende vensters open zodat als je bijv. een topic opgeschoond hebt, veel rechtermuisknop: nieuw venster, nieuw venster. Als je dan een groot topic met 40 blz schoongemaakt hebt, kun je dat venster in zijn geheel sluiten omdat je in het andere venster nog op die goeie pagina zit. Pfff uitleggen lukt ook al niet.

In ieder geval heb ik véél vensters open, anders klik je je gek.

Sterkte Evidenza!
O en Evi: Eerst moet je in de balk Forum ------> Voorkeuren ------> Toon maximaal ...... berichten per pagina: als je daar bijv. 400 invult heb ik ineens nog maar 4 pagina's. Wel héle lange.....
Misschien ligt het wel niet eens uit je uitleg Milo, maar aan mijn snapvermogen, maar ik begrijp er inderdaad niets van Maar ik ben dan ook zo'n muts die nooit meer dan twee vensters open heeft staan en niet eens weet wat te doen met meer.

Maar ik zal het eens proberen met wat hulp vanavond.

Succes ermee Milo, het is idd een pokkeklus!
quote:milo schreef op 30 september 2010 @ 10:49:

O en Evi: Eerst moet je in de balk Forum ------> Voorkeuren ------> Toon maximaal ...... berichten per pagina: als je daar bijv. 400 invult heb ik ineens nog maar 4 pagina's. Wel héle lange.....Oh, oké, ik geloof dat ik dit snap. Dat ga ik ook proberen. Thanks!
"t Ligt vast aan mij hoor. Maar die voorkeuren kun je toch al wel veranderen? Scheelt al een hoop blz! Ik had er eerst 60, nu nog maar 4.....
quote:Evidenza schreef op 30 september 2010 @ 10:57:

[...]

Oh, oké, ik geloof dat ik dit snap. Dat ga ik ook proberen. Thanks! Enjoy....
Evidenza en Milo,loepje/dan rechts bekijk berichten door/onder je ava,loepje met rechtermuisknop de link met datum tijd in een nieuw venter openen.Zo gaat t nog wel.Hoef je niet steeds terug naar het zoekscherm.
quote:milo schreef op 30 september 2010 @ 10:59:

"t Ligt vast aan mij hoor. Maar die voorkeuren kun je toch al wel veranderen? Scheelt al een hoop blz! Ik had er eerst 60, nu nog maar 4.....Ja! Ik las het pas later, ik probeer te multitasken
quote:Biekkie schreef op 30 september 2010 @ 11:04:

Evidenza en Milo,loepje/dan rechts bekijk berichten door/onder je ava,loepje met rechtermuisknop de link met datum tijd in een nieuw venter openen.Zo gaat t nog wel.Hoef je niet steeds terug naar het zoekscherm.Biekkie! How Clever! Ik kan je wel zoenen. Dat werkt als een tierelier hoor, en daar was ik zelf never nooit niet opgekomen. Dank je wel! Dat bespaart zoveel tijd.
Jaaaaaaaaaa geweldig Biekkie!
(Evidenza en Milo, mag ik vragen waarom jullie alle postings verwijderen? Is dat vanwege privacy? Dan werkt account laten sluiten toch ook? Zijn er redenen om aan te nemen dat iets of iemand nare dingen kan doen met je postings?)
Hallo Angel 6, ik zou graag mijn account op non-actief willen laten zetten, ivm mijn topics waarvan ik niet meer wil dat die er zijn. Ben bang dat ik toch te herkenbaar ben.

Ik heb gezocht naar het topic met verzoek tot non-actief en dat wordt gemodereerd door Angel 5. Naar wat ik heb begrepen, heeft zij haar vleugels afgelegd, dus ik dacht dat het niet veel zin had om naar dat mailadres te mailen.

Graag hoor ik hier meer over, want ik weet niet of ik wel op de juiste plek zit om dit te vragen
Mail maar even.

Vivaengel6@googlemail.com

edit; ik heb even naar je topics gekeken. Zal ik die voor je verwijderen?
@Thee en Damaris,

Als Mirlo zelf verzoekt om terugplaatsing zal ik daaraan voldoen.
@Evidenza,

Zo te zien heb je mij niet meer nodig.
Hoi Zes!

Deze mag dicht!

Dankjewel!
Kunnen teiltje en vivakris een ip-check krijgen? En dan volgt neem ik aan een (ip-)ban voor alle bijbehorende nicks ivm laffe anonieme beschuldigingen.

Thanks!
En idem voor danwelsuus.

Dank u!
quote:pantalaimon schreef op 30 september 2010 @ 20:41:

Kunnen teiltje en vivakris een ip-check krijgen? En dan volgt neem ik aan een (ip-)ban voor alle bijbehorende nicks ivm laffe anonieme beschuldigingen.

Thanks!En wat nou als - hoe laf misschien ook - wel waar zijn?
quote:Christiane04 schreef op 30 september 2010 @ 22:18:

[...]

En wat nou als - hoe laf misschien ook - wel waar zijn?Dan hoor ik graag wie er achter de nicks zit.
quote:pantalaimon schreef op 30 september 2010 @ 20:41:

Thanks!Dit verzoek heeft te maken met het angel-topic en wordt derhalve vooralsnog niet ingewilligd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven