Oeps!

01-10-2010 15:09 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest net heel hard hoesten. Zo hard dat er wat omhoog kwam. Laat ik nou net bij het raam staan en we wonen op 4 hoog. Mijn snelle reactie was: naar buiten! Ik heb dus uit het raam gekotst. Ik denk dat de ramen van de onderburen helemaal onderzitten.. ohnee schaam schaam! (hahahah.. eigenlijk is het ook heel grappig)

Moet ik naar de onderburen om sorry te zeggen? Het ligt ook op de stoep beneden.. maar ik durf niet naar buiten en ben ziek.

Dergelijke genante verhalen welkom, dan voel ik me hopelijk iets minder stom.. :-)
Eh... natuurlijk moet je naar de onderburen. Niet alleen om sorry te zeggen, maar ook om het schoon te maken. Ziek of niet, je kan het wat mij betreft niet maken om je onderburen met ondergekotste ramen te laten zitten.

Beterschap verder.
huh? Dus je hebt echt overgegeven?? Niet gewoon een fluimpje dus?

Dat doe je toch niet uit het raam???

Je kunt je onderburen natuurlijk niet met ondergekotste ramen laten zitten. Even aan bellen met een emmer sop.

gatver....
Ja, wil je je buren je kots laten opruimen dan...?
Hoe denk je dat jij je voelt als je thuis komt en je ramen zitten vol kots

Netjes excuses aanbieden en schoonmaken dus.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Mjah, ik zou wel willen schoonmaken maar dat kan helaas niet. Ramen zijn heel groot en maar een klein raampje kan open. Glazenwasser voor nodig dus.. Misschien dat de schade wel meevalt.. ik ga zo wel even langs als ze thuiskomen. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen denk ik. En het zijn aardige mensen :-)
Wat een raar verhaal! Dan ren je toch snel naar de wc?

Blij dat je mijn bovenbuurvrouw niet bent hoor.
Ik vind het ook niet zo grappig..
Gatverderrie...hoe krijg je het voor elkaar. Wat er op straat ligt kun je best even opruimen door een water over heen te gooien.

Sjee, wat goor. Volgende keer toch maar gewoon in de plee of in een emmer kotsen....
Hahahahaha. Dat wordt boenen voor jou! Heb ooit bij iemand in de voortuin staan sproeien na een iets te heftig feestje, feest was meteen over. Netjes een emmer water overheen gegooid. Vond het achteraf wel lachen, vond het feestvarken toch een onmetelijke trut.
Dat je dat nog moet vragen!

Hup, naar beneden met twee emmertjes (één met sop en één voor het geval dat.)
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:15:

Mjah, ik zou wel willen schoonmaken maar dat kan helaas niet. Ramen zijn heel groot en maar een klein raampje kan open. Glazenwasser voor nodig dus.. Misschien dat de schade wel meevalt.. ik ga zo wel even langs als ze thuiskomen. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen denk ik. En het zijn aardige mensen :-)

Ik ben ook heel aardig, maar niet wanneer m'n ramen onder gekotst worden.

Glazenwassertje betalen dus.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:ramiaatje schreef op 01 oktober 2010 @ 15:13:

huh? Dus je hebt echt overgegeven?? Niet gewoon een fluimpje dus?

Dat doe je toch niet uit het raam???

Je kunt je onderburen natuurlijk niet met ondergekotste ramen laten zitten. Even aan bellen met een emmer sop.

gatver....Nee, dat zou je denken he? Was een paniek reactie in een hele heftige hoestbui. Echt stom..
Zeg smeerlap, kun je geen emmer water tegen het raam gooien? Is het ergste weg... ;)
Ik zou gewoon een flinke emmer sop en daarna heet water in dezelfde richting als je kots gooien. Moet er toch weer af spoelen denk ik dan.
Kan je de schade niet beperken door uit je raam een emmer water leeg te gooien? Als je kots al tegen het raam komt, dan dat water ook, lijkt me.
Je nick ook, hahaha.
ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor!
Ik visualiseer het ook even. Had het graag willen zien. Lig dubbel hier.
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:20:

ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor!

Ik vind confiture anders wel grappig om je nick in dit licht te zien.

Ok misschien hadden we je beter had advies kunnen geven om dweil en emmer er achter aan te gooien.

ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor! Als je ziek bent hoor je in bed en niet op het forum rond te hangen en ramen van buren onderkotsen or whatever!
Is tijdens een date zo in de lach schieten dat de sinas door je neus terug wil komen en als bonus de hik krijgen, leedvermaak genoeg?
Jezus waarom bedenk ik dat niet zelf?! Sop erachter aan! Snel voordat de zon z'n werk doet!

Misschien zorgt koorts voor een minder helder hoofd. Ik ga het meteen doen. En als vriendlief thuis komt mag hij het stoepje aanpakken. :-)
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:25:

[...]

Als je ziek bent hoor je in bed en niet op het forum rond te hangen en ramen van buren onderkotsen or whatever!Ik vind ziek zijn de enige goede reden om overdag op het forum rond te hangen..

ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor! Als je kunt internetten, kun je ook even de boel opruimen.... :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven