Oeps!

01-10-2010 15:09 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moest net heel hard hoesten. Zo hard dat er wat omhoog kwam. Laat ik nou net bij het raam staan en we wonen op 4 hoog. Mijn snelle reactie was: naar buiten! Ik heb dus uit het raam gekotst. Ik denk dat de ramen van de onderburen helemaal onderzitten.. ohnee schaam schaam! (hahahah.. eigenlijk is het ook heel grappig)

Moet ik naar de onderburen om sorry te zeggen? Het ligt ook op de stoep beneden.. maar ik durf niet naar buiten en ben ziek.

Dergelijke genante verhalen welkom, dan voel ik me hopelijk iets minder stom.. :-)
Het is dat dit niet je eerste bericht is TO, anders zou ik denken dat dit verhaal alleen bedoeld is om ons op de kast te krijgen. Stond je bij een open raam, of heb je tussen het hevige hoesten door het raam ontgrendeld en wijd open gezet? Ik zou nog eerder in de plantenpot kotsen dan uit het raam.

Je denkt dat de ramen van de buren onderzitten. Ik zou eerst maar eens naaar buiten gaan met een emmetje sop om wat er buiten ligt op te ruimen, kun je meteen de schade bekijken.
Kom op zeg, je kan vast zelf ook wel een emmer over de stoep leeggooien. Thuiskomen en over de kots moeten stappen is ook niet leuk!
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:25:

En als vriendlief thuis komt mag hij het stoepje aanpakken. :-)Je hebt de griep maar van even in je fleecevest en trainingsbroek naar buiten om het op te ruimen voordat spelende kinderen ermee geconfronteerd worden ga je toch niet dood. Je kunt ook forummen.
Ik denk dat je vast wel even met een emmer heet sop naar beneden kunt lopen. Als je echt zo ziek bent dat je dat niet lukt, dan lukt achter de computer zitten laat staan uit je bed komen om uit het raam te kotsen ook niet.

Misschien lopen er wel mensen langs/doorheen, nou lekker dan!! gatver..

En inderdaad gelijk een emmer met heet water en sop naar beneden richting het raam van je buurtjes gooien.

Evt een briefje in de brievenbuis met geld erbij voor de glazenwasser.
ik vind dit wel grappig hoor en lekker onschuldig...... beterschap boertje
@ Maja82.. Heel herkenbaar!!

In mijn puberjaren heb ik ook eens uit het raam gespuugd..zeg maar. Daarna verder geslapen en volgende ochtend toch maar eens even gekeken of je er nog wat van zag. Had het 's nachts goed gevroren en mijn slaapkamer raam was precies aan de straatkant. Toen met emmers water geprobeerd weg te spoelen voordat mijn vader het zag!
Kun je niet uit het raam een emmer sop op de stop gooien?
Mijn hond geeft net over maar likt het zelf weer op!
quote:Draadloos schreef op 01 oktober 2010 @ 15:33:

ik vind dit wel grappig hoor en lekker onschuldig...... beterschap boertjeTot je het bij jezelf op de stoep vindt.
Zal het trouwens wel even gaan schoonmaken..!! Wel zo netjes!!
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:35:

[...]

Tot je het bij jezelf op de stoep vindt.Dan zou ik ook niet in een stuip schieten hoor.
quote:borderwalk schreef op 01 oktober 2010 @ 15:30:

[...]

Je hebt de griep maar van even in je fleecevest en trainingsbroek naar buiten om het op te ruimen voordat spelende kinderen ermee geconfronteerd worden ga je toch niet dood. Je kunt ook forummen.

Okeee je hebt gelijk! aargg.. twee emmertjes met sop al naar beneden gegooid. Vriend aan de telefoon moest hard lachen en vond dat ik het inderdaad zelf maar moet opruimen. Jammer dat ik geen fleecevest heb.. ga nu maar meteen naar buiten

btw: het raam stond al open. en heb vloerbedekking (verzachtende omstandigheden dus)
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:36:

[...]

Okeee je hebt gelijk! aargg.. twee emmertjes met sop al naar beneden gegooid. Vriend aan de telefoon moest hard lachen en vond dat ik het inderdaad zelf maar moet opruimen. Jammer dat ik geen fleecevest heb.. ga nu maar meteen naar buiten

btw: het raam stond al open. en heb vloerbedekking (verzachtende omstandigheden dus)

Goed zo.

En? gelukt?
Ik denk dat voortaan als ik jou op het forum langs zie komen, ik je niet meer serieus kan nemen en hieraan moet denken. Zoiets sufs kan toch iedereen overkomen...
Sinds wanneer wonen "Boertjes" in appartementen of flats? Die wonen toch in boerderijen?

Ongeloofwaardig dit.

Ik denk dat mijn voorvaderen boeren waren en ik alleen de achternaam heb gekregen.

MAAR ik heb de stoep schoongemaakt, en ik kon het niet heel goed zien maar het sop heeft zijn werk denk ik wel gedaan.

kwam in de lift andere buurman tegen en die vond het hilarisch en zou ook lachen als ik zijn raam zou besmeuren.

Ik ben moe van al het gedoe, gauw maar naar bed om bij te komen :-)
Je bent in ieder geval wel opgewekt voor iemand die griep en koorts heeft. Ik zou wat minder opgewekt zijn.
Als je grappige reacties had gewild, had je dit er beter uit kunnen laten

(en het antwoord daarop lijkt me ook vrij logisch)

quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:09:

Moet ik naar de onderburen om sorry te zeggen? Het ligt ook op de stoep beneden.. maar ik durf niet naar buiten en ben ziek.

Vind het walgelijk.
Whaha, goeie actie.
Ik heb ooit eens op het feestje van mijn ouders vlak voor de deur gekotst.
Foto's of 't is niet gebeurd!
Ik geloof er niks van.
Cum non tum age
Gadverdamme!! Zelfs al gooi je sop naar beneden dan grote kans dat je het nog ziet of sop strepen op de ramen.. Ik vind echt dat je een glazenwasser moet betalen indien nodig..
quote:Hummeltje_ schreef op 01 oktober 2010 @ 16:28:

Ik heb ooit eens op het feestje van mijn ouders vlak voor de deur gekotst. Dat is nog niks! Ik heb een keer dóór een deur heen gekotst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven