Oeps!
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:09
Ik moest net heel hard hoesten. Zo hard dat er wat omhoog kwam. Laat ik nou net bij het raam staan en we wonen op 4 hoog. Mijn snelle reactie was: naar buiten! Ik heb dus uit het raam gekotst. Ik denk dat de ramen van de onderburen helemaal onderzitten.. ohnee schaam schaam! (hahahah.. eigenlijk is het ook heel grappig)
Moet ik naar de onderburen om sorry te zeggen? Het ligt ook op de stoep beneden.. maar ik durf niet naar buiten en ben ziek.
Dergelijke genante verhalen welkom, dan voel ik me hopelijk iets minder stom..
Moet ik naar de onderburen om sorry te zeggen? Het ligt ook op de stoep beneden.. maar ik durf niet naar buiten en ben ziek.
Dergelijke genante verhalen welkom, dan voel ik me hopelijk iets minder stom..
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:15
Mjah, ik zou wel willen schoonmaken maar dat kan helaas niet. Ramen zijn heel groot en maar een klein raampje kan open. Glazenwasser voor nodig dus.. Misschien dat de schade wel meevalt.. ik ga zo wel even langs als ze thuiskomen. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen denk ik. En het zijn aardige mensen
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:17
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:15:
Mjah, ik zou wel willen schoonmaken maar dat kan helaas niet. Ramen zijn heel groot en maar een klein raampje kan open. Glazenwasser voor nodig dus.. Misschien dat de schade wel meevalt.. ik ga zo wel even langs als ze thuiskomen. Ik zou er zelf wel om kunnen lachen denk ik. En het zijn aardige mensen
Ik ben ook heel aardig, maar niet wanneer m'n ramen onder gekotst worden.
Glazenwassertje betalen dus.
Ik ben ook heel aardig, maar niet wanneer m'n ramen onder gekotst worden.
Glazenwassertje betalen dus.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:ramiaatje schreef op 01 oktober 2010 @ 15:13:
huh? Dus je hebt echt overgegeven?? Niet gewoon een fluimpje dus?
Dat doe je toch niet uit het raam???
Je kunt je onderburen natuurlijk niet met ondergekotste ramen laten zitten. Even aan bellen met een emmer sop.
gatver....Nee, dat zou je denken he? Was een paniek reactie in een hele heftige hoestbui. Echt stom..
huh? Dus je hebt echt overgegeven?? Niet gewoon een fluimpje dus?
Dat doe je toch niet uit het raam???
Je kunt je onderburen natuurlijk niet met ondergekotste ramen laten zitten. Even aan bellen met een emmer sop.
gatver....Nee, dat zou je denken he? Was een paniek reactie in een hele heftige hoestbui. Echt stom..
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:24
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:20:
ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor!
Ik vind confiture anders wel grappig om je nick in dit licht te zien.
Ok misschien hadden we je beter had advies kunnen geven om dweil en emmer er achter aan te gooien.
ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor!
Ik vind confiture anders wel grappig om je nick in dit licht te zien.
Ok misschien hadden we je beter had advies kunnen geven om dweil en emmer er achter aan te gooien.
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:25
quote:Boertje037 schreef op 01 oktober 2010 @ 15:20:
ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor! Als je ziek bent hoor je in bed en niet op het forum rond te hangen en ramen van buren onderkotsen or whatever!
ja ok "ondergekotst" is een groot woord. Zo erg zal het ook wel weer niet zijn. Had wel een beetje grappigere reacties verwacht hoor. Stelletjes pruimpjes, ik ben ziek hoor! Als je ziek bent hoor je in bed en niet op het forum rond te hangen en ramen van buren onderkotsen or whatever!
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:26
vrijdag 1 oktober 2010 om 15:26