Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
nog=nooit
quote:Zwup schreef op 01 oktober 2010 @ 15:10:

Ik ook niet!

Ik kan gewoon ook niet zonder....het droogt in de badkamer erg slecht omdat ik maar 1 termostaat voor mijn vloerverwarming heb. Dus het is of in het hele huis of nergens. Niet alleen in de badkamer. Das behoorlijk klote. Nu hangt het ruim 1,5 dag en dan is het een keer droog (ik gooi niet alles in de droger)

Da's vervelend zeg, maar 1 thermostaat.

Ik heb er 6 door het huis, is erg makkelijk.
Das wel heel handig Elle

(al zou 6 in mijn huis van 35 m2 een beetje overdreven zijn )
Leuk een grabbelbak Tijgermeisje

Hier helemaal geen Sephora in de buurt, baal ik best van
quote:Zwup schreef op 01 oktober 2010 @ 15:32:

Das wel heel handig Elle

(al zou 6 in mijn huis van 35 m2 een beetje overdreven zijn )
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:32:

Leuk een grabbelbak Tijgermeisje

Hier helemaal geen Sephora in de buurt, baal ik best van In de V&D in Groningen zit er eentje
quote:Zwup schreef op 01 oktober 2010 @ 15:34:

[...]

In de V&D in Groningen zit er eentje Is voor mij nog 3 kwartier rijden
Ik bestel wel vaker wat bij een webshop, Everyday Minerals, bevalt ook prima!
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:37:

[...]

Is voor mij nog 3 kwartier rijden Ah, das dan nog niet heel dichtbij.
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:38:

Ik bestel wel vaker wat bij een webshop, Everyday Minerals, bevalt ook prima! Die ken ik niet! Wat is het voor shop? Moet het in de OP ?
www.everydayminerals.com

Nee hoeft niet in de OP, ze hebben geen nagellak
Klinkt goed tijgermeisje.

Ik heb 1 gaskachel op zo'n 60m2
Hahaha, ok dan is het inderdaad niks voor de OP. Ik zal thuis eens even op de site gaan sneupen. Zit nu op mijn werk zwaar illegaal te forummen volgens mij.
Brrrrr....das koud Indigo!!
Hebben jullie trouwens nog meer "vaste" topics behalve deze?
Da's geen pretje, nee alhoewel, alleen de werkkamer en badkamer zijn in de winter echt gruwelijk koud. Woonkamer is prima, keuken ook oké en slaapkamer ook geen probleem. Maar dan nog, ik kijk uit naar CV!!!
Een koude badkamer vind ik echt zo erg......dat ontneemt je spontaan de lust om 's ochtends je bed uit te komen en te gaan douchen.

Ik heb nog één vast topic, de nachtbrakers. Daar is Glitter inmiddels ook al vaste klant aan het worden

Jij dan?
In de winter sta ik vaak onder de douche totdat de boiler leeg is Zwup

Is dat een nachtelijke topic dan? Ik zie hem wel eens voorbij komen, maar heb er nooit gekeken. Ik schrijf bij [...]
Haha, kan ik me voorstellen met winterse temperaturen inderdaad!

Ja, het is ooit begonnen door een topic wat ik had geopend over Yo&Wes We kletsen vaak in de nachtelijke uurtjes, maar inmiddels is het een 24/7 topic geworden. Zeker nu het normale leven na de vakanties weer begonnen is.

Ben je je rijbewijs aan het halen of heb je hem inmiddels al in the pocket?

Heb het eetproblematiek-topic ook weleens voorbij zien schieten. Heftig zeg!
Ah, ja, ik wou zeggen, slecht voor je nachtrust zo'n topic. Blijf je vanzelf uren hangen

[...]
quote:akka schreef op 13 september 2010 @ 11:06:

Die drip 'n dry van Opi is echt heel fijn. Je wacht na het lakken 1 minuut, druppelt dat spul op je nagel en het is bijna meteen droog! (ik klink als een goedkope reclame, maar het werkt echt) De lak gaat er ook mooi van glanzen.

Ik ben echt nagellak verslaafd! Het lakt alleen wat lastig met een baby... dus vandaar de drip 'n dry

Ah, ik heb een review van de OPI Drip Dry teruggevonden, ik ben blij dat ie positief is want ik heb hem net gekocht. Ik heb vanochtend weer niet kunnen voorkomen dat er relief in mijn nagellak is ontstaan. Het lijkt wel of er gelei op mijn nagels zit ipv lak! Ik heb de Herôme topcoat direct weggegooid

Ik heb trouwens schandalig veel nagellak gekocht voor iemand die zelden nagels lakt Ik heb naast de Drip Dry ook nog een OPI nagellak gekocht: Bogoto Blackberry

Ik heb Essence corrector pencil, Essence matte topcoat, Essence glitter topcoat, Mavala Quick finish topcoat en 4 setjes WIC nagellak & lipgloss gekocht in de kleuren Amsterdam, Rome, Las Vegas en Helsinki. Van de laatste kan ik geen plaatje vinden.

Ik heb zin om mijn nieuwe OPI uit te proberen maar ik ga me inhouden Ik heb geen zin om overnieuw te beginnen met lakken namelijk.

Zodra ik de Drip Dry heb getest laat ik weten hoe die bevalt.
Oe, dat Las Vegas lakje van WIC is mooi
En die Bogota Blackberry heb ik over getwijfeld bij mijn bestelling bij TD.

Nou ja, de volgende bestelling dan maar er bij doen
Eens Elle, die is echt mooi

Ben ik nu de enige die ontopic kletst trouwens?

Ik post net als Zwup ook op het Nachtbrakers topic en ben van daaruit hierheen gehobbeld, achter Zwup aan. Ik ben trouwens ook achter Zwup aan naar het nachtbrakers topic gehobbeld. Goh, ik was me niet eens bewust van mijn gestalk
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:16:

Eens Elle, die is echt mooi

Ben ik nu de enige die ontopic kletst trouwens?

Ik post net als Zwup ook op het Nachtbrakers topic en ben van daaruit hierheen gehobbeld, achter Zwup aan. Ik ben trouwens ook achter Zwup aan naar het nachtbrakers topic gehobbeld. Goh, ik was me niet eens bewust van mijn gestalk

Nachtbrakerstopic, nooit op gelet trouwens.

Dus jij bent een stalkerT

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven