Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Goedemorgennnnnnnn

Naomii, ik heb ook gen Seche hoor!! Ben lekker rebels (nee hoor, gewoon geen geld) Ik denk dat je juist vaker moet lakken, oefening baart kunst een uitgeschoten stukje kan je trouwens met een wattenstaafje gedoopt in remover corrigeren. Werkt perfect.

Zwup, YSL kost inderdaad zo'n 21/22 euro. Kan ik toch 3 WICjes voor kopen, dan weet ik het wel! Maar goed, misschien krijg ik geen Douglas bon.
Goedemorgen

Ik moet ook vaker oefenen, ook met het wattenstaafje met remover want daarmee had ik dus de hele onderkant van mijn nagel weer blanco gemaakt

Ik zal toch ook echt aan een goede, sneldrogende topcoat moeten. Ik heb er nu een van herôme maar kon vanochtend nog een laklaag aanbrengen vanwege de deuken en kreukels in de lak

22,50 is vandaag 3 WICjes en bijpassende lipgloss Ik ga straks naar de Bijenkorf
Indigo, ik heb net bij de Kruidvat het laatste flesje Looking Greyt gekocht....was de 2de die ik binnen liep, in de eerste hadden ze niet wat ik moest hebben en de lak ook niet meer.

Zal ik hem opsturen?
Glitter wat ben je een mop!

Wilde je nou ook die paarse nog hebben of vergis ik me daarin? Want dan sprint ik vanmiddag het kruidvat nog even binnen.
Tadaaaaa, belofte maakt schuld. Hier een foto van het resultaat Zwup.

Noom, wat lief!

Wat ziet het er gaaf uit! Mooie nagels heb je
Die paarse en rode hadden ze nog meer dan genoeg. In Eindhoven in ieder geval.
Dit is een foto van gisteravond trouwens, voor de extra herstellaag van vanochtend Hij dekt nu iets beter
Dank je Zwup
Hey wat lief Glitterzzz Ik ga zo even bij de Trekpleister hier kijken (25% korting op Catrice deze week) of hij er is. Hij past toch wel door de brievenbus, anders wordt het een beetje duur geintje voor een Catrice lakje.

Ik laat jullie het weten! Bedankt nogmaals voor al jullie lievigheid
Indigo, bij mij kan hij door de brievenbus, heb t net geprobeerd.

Naomi ohh staat je mooi dat kleurtje maar niets voor mij, veel te lief haha.

Zo en nu boodschappen doen.
Ja, ze passen door de bus. De sleek lakjes zijn even groot en die ploffen er mooi doorheen.

Ziet er prima uit toch! Ook al was het gisteravond.......
Ik doe me graag liever voor dan ik ben Glitterzzz Jou zie ik inderdaad niet met zo'n neutraal kleurtje lopen, past niet bij je haar
Wat voor haar heeft Glitterzzzz dan?
Ik heb het nooit gezien hoor maar Glitterzzz heeft weleens een beschrijving gegeven van haar (wisselende) uiterlijk op een ander topic. Ze is duidelijk meer van de felle kleurtjes
Zo ben ik weer! Net even bijgelezen, ik zit ook aan de Seche! Sinds een paar maanden, en ik vind het goed werken, maar heb nooit andere base/topcoat gehad dus is niet helemaal eerlijk hè.

Hoe gaat het hier??
quote:Zwup schreef op 30 september 2010 @ 20:58:

ELLE ELLE ELLE!!!

BIJ MIJ STAAT ER SHIPPED!! Bij staat er nog steeds In Process
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 15:00:

[...]

Bij staat er nog steeds In Process

NEEEEE

Dan zal het vandaag wel moeten komen! Ze hebben gelukkig nog een hele werkdag voor zich
Ja ik hoop het, dan kan het er volgende week zaterdag zijn.

Ik ben ongeduldig hoor
Ow, en een droger zou ik niet willen missen.
Kan me niet voorstellen dat ze dat niet versturen vandaag. Er zat maar een uur of 12 denk ik tussen jouw bestelling en die van mij.

Ik ga trouwens straks nog even naar de dwaze dagen om naar een wicje te kijken.
Ik ook niet!

Ik kan gewoon ook niet zonder....het droogt in de badkamer erg slecht omdat ik maar 1 termostaat voor mijn vloerverwarming heb. Dus het is of in het hele huis of nergens. Niet alleen in de badkamer. Das behoorlijk klote. Nu hangt het ruim 1,5 dag en dan is het een keer droog (ik gooi niet alles in de droger)
Ooh leuk Zwup, welke WICje(s) is het geworden?

En Glitterzzz, heb jij ook WICjes gescoord bij de Bijenkorf? Wij hebben volgens mij heel die collectie van Catrice hier niet! Was even bij de Trekpleister, maar de vorige collectie staat er gewoon. Ik weet niet of je het moet opsturen, dan kost het lakje 3,80 bij elkaar (incl. verzendkosten) i.p.v. 2,50 en ja...ik kan eigenlijk echt, écht niks extra's uitgeven deze maand Dan lijkt 4 euro niks, maarja, hier een paar euro, daar een paar euro... (meestal ben ik echt niet zo moeilijk met geld hoor )
Ik ben nog niet geweest Indigo Ben nu nog aan het werk.....

Wat stom dat ze het bij jullie helemaal niet hebben! Raar ook eigenlijk....
Update vd zoektocht naar n lakje in 'foundationkleur': gevonden! In n grabbelbak bij Sephora.

Ik vind het er superclean uitzien met matte topcoat. Een mooie strakke French Manicure is me nog gelukt, maar dit is een redelijk alternatief qua cleane look (en vingers lijken er langer en slanker door whooha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven