Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Deze wil ik nog graag

Nfu Oh 50 aangebracht over zwarte nagellak.

Jaaaa, ik ben een stalkerT .... misschien ben ik jou trouwens wel hierheen gevolgd vanaf het Lush topic
Waarom mag je trouwens niet met knopjes spelen, Elle? Ik lees dat nu al tijden in je motto en ik vraag me dat elke keer af .....
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:25:

Jaaaa, ik ben een stalkerT .... misschien ben ik jou trouwens wel hierheen gevolgd vanaf het Lush topic
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:26:

Waarom mag je trouwens niet met knopjes spelen, Elle? Ik lees dat nu al tijden in je motto en ik vraag me dat elke keer af .....

Ik heb een knopjestic

Ik moet en zal aan knopjes zitten/drukken, met als gevolg dat een fitnesszaal zonder stroom zat, maar ook hier op een ander topic 60 keer hetzelfde bericht achter elkaar geplaatst omdat een knopje op mijn laptop vast bleef zitten doordat ik er op bleef rammen.
Mooie lakjes Naomii! Ben benieuwd naar je ervaringen met die Drip 'n Dry.

Elle, die Nfu Oh is moooi!!!
quote:elleinspe schreef op 01 oktober 2010 @ 17:31:

[...]

Ik heb een knopjestic

Ik moet en zal aan knopjes zitten/drukken, met als gevolg dat een fitnesszaal zonder stroom zat, maar ook hier op een ander topic 60 keer hetzelfde bericht achter elkaar geplaatst omdat een knopje op mijn laptop vast bleef zitten doordat ik er op bleef rammen. Ik moet spontaan hieraan denken

Nou Indigo, ik heb net laag honderdduizend gelakt en DripDry erover heen gedaan. Ik vond het relief toch te lelijk. Ik laat vanavond wel weten of het nog heel is
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:55:

[...]

Ik moet spontaan hieraan denken

[afbeelding]

Wat ik allemaal wel niet zonder licht of stroom heb laten zitten

Man is er al helemaal op bedacht, let altijd op waar ik mijn handen heb

Ik heb het redelijk onder controle moet ik zeggen
quote:indigoblue schreef op 01 oktober 2010 @ 16:48:

Ah, ja, ik wou zeggen, slecht voor je nachtrust zo'n topic. Blijf je vanzelf uren hangen

Ik moet maandag afrijden voor het eerst, nog even spannend dus. Ja, het nasleeptopic kan wel heftig zijn, maar het is voor mij wel lang geleden en ondertussen voor ook geen probleem meer. Maar achterliggende problematiek kan nog wel lastig zijn, dan is het topic wel fijn.

Wat spannend! Gaat vast helemaal goedkomen. Ik zal voor je

Gelukkig dat je er goed uitgekomen bent. Heb van dichtbij kunnen zien hoe heftig zoiets is...
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:09:

[...]

Ah, ik heb een review van de OPI Drip Dry teruggevonden, ik ben blij dat ie positief is want ik heb hem net gekocht. Ik heb vanochtend weer niet kunnen voorkomen dat er relief in mijn nagellak is ontstaan. Het lijkt wel of er gelei op mijn nagels zit ipv lak! Ik heb de Herôme topcoat direct weggegooid

Ik heb trouwens schandalig veel nagellak gekocht voor iemand die zelden nagels lakt Ik heb naast de Drip Dry ook nog een OPI nagellak gekocht: Bogoto Blackberry

[afbeelding]

Ik heb Essence corrector pencil, Essence matte topcoat, Essence glitter topcoat, Mavala Quick finish topcoat en 4 setjes WIC nagellak & lipgloss gekocht in de kleuren Amsterdam, Rome, Las Vegas en Helsinki. Van de laatste kan ik geen plaatje vinden.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb zin om mijn nieuwe OPI uit te proberen maar ik ga me inhouden Ik heb geen zin om overnieuw te beginnen met lakken namelijk.

Zodra ik de Drip Dry heb getest laat ik weten hoe die bevalt.

Mag ik even heel hard lachen! Ouwe nagellak shoppert

Die OPI is mooi zeg!

Ik ben nog voor de wic kleurtjes gaan kijken, maar ik vond het echt ontzettend tegenvallen helaas. Had ze mooier ingeschat. Vond ze wel ok, maar heb zoveel gavere kleurtjes liggen dat ik ze maa heb gelaten voor wat ze waren. In plaats daarvan heb ik lipfinity gloss gekocht van max factor in een nude kleurtje...
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 17:16:

Eens Elle, die is echt mooi

Ben ik nu de enige die ontopic kletst trouwens?

Ik post net als Zwup ook op het Nachtbrakers topic en ben van daaruit hierheen gehobbeld, achter Zwup aan. Ik ben trouwens ook achter Zwup aan naar het nachtbrakers topic gehobbeld. Goh, ik was me niet eens bewust van mijn gestalk

Heb ik gewoon mijn eigen stalkerT?

Wat gezellig

Uit welk topic ben je me dan gevolgd naar de nachtbrakers trouwens? Dat ben ik even kwijt
dat weet ik ook niet meer Zwup, we raakten op een topic in gesprek over loepjes en rare topics en jij melde dat het NB topic leuk was en ik geloofde dat

Lipfinity was hier in de Bijenkorf maar in 2 kleuren te krijgen, donkere kleuren ook nog Ik ben wel blij met de WICjes maar ik heb dan ook nog niet zoveel nagellak

De OPI is wel errug mooi, mijn handen jeuken om hem uit te proberen
Indigo, succes met afrijden maandag! Hoe laat moeten we voor je duimen?
Zwup, ik had trouwens bijna OPI Yodel me on my cell gekocht Ik vind die zo gaaf! Ik weet alleen dat ik moeite zal hebben om iets anders dan een naturel, roze of roodtint op mijn nagels te lakken dus ik heb de Bogota maar mee naar huis genomen
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 19:11:

dat weet ik ook niet meer Zwup, we raakten op een topic in gesprek over loepjes en rare topics en jij melde dat het NB topic leuk was en ik geloofde dat

Lipfinity was hier in de Bijenkorf maar in 2 kleuren te krijgen, donkere kleuren ook nog Ik ben wel blij met de WICjes maar ik heb dan ook nog niet zoveel nagellak

De OPI is wel errug mooi, mijn handen jeuken om hem uit te proberen

Dat zou best weleens kunnen Noom

Ze hadden bij mij 3 kleurtjes....2 vond ik ook niks en deze is best ok. Ik kan alleen geen swatch vinden. Het is nr 7 Rosy Whisper. In het potje ziet hij er wat donker uit, maar op de lip is hij prima

Gewoon lakken! En een foto plaatsen natuurlijk
quote:Naomii schreef op 01 oktober 2010 @ 19:17:

Zwup, ik had trouwens bijna OPI Yodel me on my cell gekocht Ik vind die zo gaaf! Ik weet alleen dat ik moeite zal hebben om iets anders dan een naturel, roze of roodtint op mijn nagels te lakken dus ik heb de Bogota maar mee naar huis genomen

Gewoon doen! Hij staat zo ontzettend geweldig super mooi Als je je kleren verder rustig houdt en ook geen knal make-up op je ogen smeert dan is het absoluut te doen!

Misschien toch een wensenlijstje voor TD maken?
Ik ga eerst maar rustig de huidige kleurtjes uitproberen en nee, ik ga die Bogota niet vanavond opsmeren! Het was zoveel gedoen om mijn huidige lak er fatsoenlijk op te krijgen en vooral om de lak fatsoenlijk te houden dat ik deze er pas afhaal als hij chipt. Daarna gaat meteen de Bogota erop
Essence krijgt magnetische lak!!
Geen bijenkorf van binnen gezien, als ik nu heel hard ga lopen red ik het nog voor 9 uur....maar heb niet zo heel veel zin.

Mijn haar; nou komt ie;

Kleur hoofdzakelijk blauw/zwart

Lange lok voor is donkerpaars

De undercut, korte stukje pony is nu rose red. (Was magenta maar dat bleef niet plakken)

Kleurjes die ik erin pleur varieren van; turkoise, rood, roze, paars, blauw, groen en soms oranje en alles wat daar tussen in zit.
Echt? Wat gaaf!

Heb je ook van die lange bakkebaarden?
@Indigo, jij wil die grijze zo graag......ik stuur hem op en hoef en niets voor. Is dat iets? Wordt het wel pas na mijn vakantie, want ik vrees dat ik morgen nergens meer een zakje gevonden krijg wat gaat passen.
@Zwup, rechts wel, links niet.
Enige symmetrische zit aan de achterkant van mn hoofd, zie ik alleen zelf niet.
Wat ben je een schat Glitter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven