Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Als de mijne shipped is, kan die van haar niet lang op zich laten wachten. Leek me wel leuke informatie dan toch?

Die lubu heels is gaaf Glitter! Ik zal ook eens de was in de droger gooien....
Droger heb ik niet en dat is nu wel helaas zeg maar.

Ik heb trouwens van Essence een of ander groen dun goedje, kan niet meer zien hoe het heet, maar dat is de primer zeg maar, ontvet en zorgt dat de lak beter hecht. Vorige week uit de graaibak gehaald voor 50 cent, als ze die morgen nog hebben wil ik er nog een. Mn WICje zat nl 3 dagen nog perfect op mn nagels.
Ik kan niet zonder. Mijn huis is zo klein dat ik mijn was gewoon niet kwijt kan..... Heb er eentje in combi met de wasmachine gekocht. Goed A-merk en goedkoop (800 euries).

Oh,dat klinkt goed! Ik zal ook eens sneupen...
Ik zou niet weten waar ik de droger zou moeten laten, ik heb alles aan droogrekjes aan de deur hangen.
Bovenop de wasmachine
Jeetje, wat wordt er een eind weggekletst vanavond. Gezellig!!!

Naomii, welkom, ik begrijp dat je mee komt schrijven hier?

Leuk, Lubu Heels Glitterzzz!

Zwup, fijn dat je lakjes onderweg zijn! Je had echt supermooie besteld

Jammer dat al die wat bijzonderderder lakjes via internet gaan, anders had ik wat gevraagd voor mijn verjaardag.

Nou, ik ga strijken en was vouwen onder Oh Oh Cherso
Droger vreet stroom
Weet ik, maar dat heb ik er wel voor over. Zolang ik nog 40% van mijn voorschot terug krijg is er vrij weinig aan de hand toch

Ja, das irritant hè! Ik zou ook het liefst gewoon een winkel willen leegkopen. Kan je niet geld voor een lakje vragen?
Ik heb Douglasbon gevraagd dus misschien kan ik nog zo'n mooie YSL van de herfstcollectie kopen, maar ik denk dat het dan WICjes worden (veel goedkoper dan YSL), misschien een KOH.
Maar voor de prijs van een KOH kan ik 2 WICjes kopen, dusssssss keuze snel gemaakt
Oh, das ook een goed plan

Hoe duur is zo'n YSL eigenlijk?
Bedankt voor je welkom Indigo, ik lak alleen veel minder vaak dan jullie hoor dus dat schrijven zal ook wel wat minder zijn.
Maakt niet uit Noom

We kleppen hier ook over genoeg andere dingen
De WIC is morgen trouwens in de aanbieding bij de Bijenkorf. WIC nagellak + bijpassende lipgloss voor 7,50 Euro
Echt?? Das niet verkeerd
Noteert hop naar Bijenkorf...

Op de wasmachine kan niet. Daar staat mn magnetron. Wasmachine kan nog naar boven.... maar daar ligt parket. Dus als het lekt geen succes.
Mag ik nu blijven? Ook als ik (nog) geen Seche Vite heb??
Ja hoor Naomi, ik mocht ook blijven en had ook geen Seche op dat moment.
Pffff, ik stroop mijn nagellak op op een van mijn nagels Nu was dit gelukkig ook de nagel waar ik mijn nagelriem had meegelakt, was uitgeschoten met corrigeren en waarin een vuiltje was geland tijdens het topcoaten ... morgen maar even de hele nagel opnieuw doen
YSL ik gok zo rond de 22 euro
Oh, dat wordt dan wat krapjes Glitter. Je kan ook nog de magnetron aan de muur hangen ergens.....mijn oven hangt ook aan de muur

Argh! Das zo irritant hè Noom!
Nogal ja, ik ga morgen proberen of ik het kan corrigeren met nog 1 laag (heb het wel redelijk plat kunnen strijken ) en anders moet die nagel echt overnieuw

Dat jullie deze frustratie keer op keer weer aangaan zeg,.. ik weet nog niet of het een hobby wordt
Met seche is dit allemaal verleden tijd!

Ik denk dat je het wel met één laagje kunt repareren. Zeker als je al gladgestreken hebt.
... die had ik kunnen verwachten
Ach ja....open deurtje hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven