3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
vrijdag 1 oktober 2010 om 21:56
Ik zat net ff in Floor dr ballenbak te vertellen en moet het hier ook ff kwijt:
Vanochtend zat ik in de auto naar mn werk en op de radio was: Mika... met: Relaxxx.. take it easyyyyy
Ik heb Bianco gebeld en de hoorn bij de speaker gehouden. Soms word ik gewoon overvallen door een gevoel van geluk. Dan ben ik zo blij dat we gezonde kinders hebben, zelf gezond zijn en elkaar hebben..... zucht.....
ach.. 3 ouzootjes en ik ga op standje sentimenteel
Vanochtend zat ik in de auto naar mn werk en op de radio was: Mika... met: Relaxxx.. take it easyyyyy
Ik heb Bianco gebeld en de hoorn bij de speaker gehouden. Soms word ik gewoon overvallen door een gevoel van geluk. Dan ben ik zo blij dat we gezonde kinders hebben, zelf gezond zijn en elkaar hebben..... zucht.....
ach.. 3 ouzootjes en ik ga op standje sentimenteel
vrijdag 1 oktober 2010 om 22:12
quote:Gravinnetje schreef op 01 oktober 2010 @ 22:07:
Bi, je moet eens wat minderen met de ouzo hoor!
Knutselen mag je ook met mijn minigravin doen hoor. Ga ik lekker toppopdvd's kijken......
Maar ehm, kan ik het goedmaken met je?
Wijffie.. je hoeft het niet goed te maken, ik vind je supergezellig hier op 3000 en al zien we elkaar nooit in real life is het voor mij ook goed
Maarrehhh.. we hebben een deal.. jij Toppop kijken met Bianco, ik knutselen met klussen met Mini-gravinnetje Graaf
Bi, je moet eens wat minderen met de ouzo hoor!
Knutselen mag je ook met mijn minigravin doen hoor. Ga ik lekker toppopdvd's kijken......
Maar ehm, kan ik het goedmaken met je?
Wijffie.. je hoeft het niet goed te maken, ik vind je supergezellig hier op 3000 en al zien we elkaar nooit in real life is het voor mij ook goed
Maarrehhh.. we hebben een deal.. jij Toppop kijken met Bianco, ik knutselen met klussen met Mini-gravinnetje Graaf