Mode & Beauty alle pijlers

Nagellak kletstopic

10-08-2010 21:33 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft

Have fun!

Een lijstje met webshops

Engeland

Beverly Beaute

(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))

Eyeko

(Geen verzendkosten! Eyeko)

Nederland/Belgie

nagelgroothandel.nl

(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)

JS Internationals

(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)

Boozy Shop

(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)

Alicejohavessentials

(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)

Beauty Queen

(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)

Nail Polish Fashion

(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)

Enchantra

(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)

Verenigde Staten

Trans Design

(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)

Estland

Viis

Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.

Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Ik ben weer bijgelezen.

Ik heb gisteren 4 lakjes gekocht, toen ik laatst die grijze van Catrice kocht had ik de groene zien staan en die kreeg ik toch niet uit mijn hoofd. Gekocht.

Die heb ik gisteren opgedaan.

Verder nog een knaloranje gekocht, lag in de grabbelbak voor 80 cent en dat leek me wel handig voor EK's en Wk's!

Dan nog de WIC Chicago 58. In het licht van de winkel leek dat mijn huidskleur. Nu thuis is het veel rozer dan mijn huid. Ik heb dus nog altijd niet de perfecte nudekleur, beetje frustrerend...

En een lichtblauwe:

Ik heb voor het eerst bij een ander gelakt, dat is raar de eerste keer! Een vriendin loopt nu met barbieroze rond mét toplaagje seche.
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 01 oktober 2010 @ 20:10:

@Indigo, jij wil die grijze zo graag......ik stuur hem op en hoef en niets voor. Is dat iets? Wordt het wel pas na mijn vakantie, want ik vrees dat ik morgen nergens meer een zakje gevonden krijg wat gaat passen.

Ooh Glitterzzzz jij bent echt té lief Ik wou zeggen dat het niet hoeft, maar heb nu een leuker idee. Als jij hem nu (na je vakantie) opstuurt zal ik in december (heb dan pas weer geld ) een lakje naar jou opsturen. Goed plan?

Wat gaaf je haar trouwens!!!!

Ik kan helaas verder niet reageren, heb megadruk weekend. Fijn weekend allemaal
Vero & Indigo

Mooie kleurtje heb je gekocht vero. Ik vind lakken bij anderen trouwens ook moeilijk!

Indigo, veel plezier met je megadrykke weekend! Tot volgende week!
Pfffff, vermoeiend hoor dat leren lakken

Zwup, ik heb mijn roze lak er toch maar afgehaald. Hij lijkt niet hard te willen worden, er zaten alweer afdrukken in de lak vanochtend. Volgens mij was het echt teveel lagen en te slechte topcoat.

Ik heb nu tenminste wel de Bogota Blackberry op kunnen smeren Ik heb er 2 lagen op zitten en het is behoorlijk goed gelukt eigenlijk Ik heb niet alle zijkanten van mijn nagels geraakt maar ik laat het hierbij. Ik ben erg blij met de corrector pencil van Essence trouwens, daar kan je nauwkeurig mee corrigeren en hij kost bijna niets!

Na mijn topcoat maak ik wel weer een foto van het resultaat.

Mijn rechterhand lakken gaat me trouwens beter af dan links terwijl ik rechtshandig ben, hoe vreemd is dat
quote:Zwup schreef op 01 oktober 2010 @ 19:55:

Essence krijgt magnetische lak!! Dit lijkt me echt leuk voor in het weekend Zou je automatisch tekening krijgen in je lak of moet je er nog met een magneet over ofzo? Ben ik een hele erge nagellak dombo nu?
Mmmh, nog eens beter gekeken en volgens mij wordt hij inderdaad met magneetje geleverd
Indigo, ik hoef er niets voor terug, maar als jij anders die grijze niet wil..... (Ik ben er inmiddels ook over uit dat die toch niet bij mij matcht, nee heb hem niet gebruikt, maar er zit wat blauw in en daar krijg ik weer zo'n raar kleurtjes van. Mn essence grijze is gewoon echt grijs en dat werkt wel. Raar hoor)
Ik ga zo nog even de stad in, kijken of ik echt niets vergeten ben voor mn vakantie. Volgens mij niet, koffer kan nog dicht, 21,7 kg, die van vriendlief weegt nog geen 10 kg, dus gaat helemaal goedkomen.
Het zou best weleens kunnen dat doordat de lagen te dik zijn en er teveel op zit het niet meer droog kan worden

Ben bloednieuwsgierig naar de foto van je bogota!

Ik ben echt super benieuwd naar dat magnetische gebeuren.....

Oh, glitter, dat gaat helemaal goedkomen! Veel plezier in de stad.
Alsjeblieft Zwup Ik ben erg blij met de kleur. Weer eens wat anders dan blank, nude en roze

Glitterzzzzz, veel plezier op vakantie!!!
Ziet er goed uit Noom!

Hoe bevalt de OPI topcoat dinges?
De DripDry zit er pas net op he dus een eindoordeel heb ik nog niet maar het lijkt snel te drogen.

Het zijn trouwens druppels die je vlak na je topcoat eroverheen moet druppelen. Het was ook even oefenen om de druppels over de lak te laten uitrollen maar het blijkt nogal makkelijk: druppel aanbrengen bij de nagelriem en de nagel iets naar beneden laten wijzen en je ziet de druppel over de hele nagel verdelen
Glitterzzz, we mailen wel na je vakantie

Zwup

Naomii, mooi die Bogota! Mooie nagels heb je ook.

Ik ga gauw verder.
Klinkt goed Noom!

Ben benieuwd naar je hele verslag
Dank je Indigo , veel plezier met je drukke weekend!

Wauw Glitter, echt geweldig haar heb je!!

Hou ik wel van, die aparte kapsels

Wat lief van je om die nagellak naar Indigo te willen sturen zeg!

Voor ik het vergeet wil ik je nu alvast een hele mooie vakantie wensen, veel plezier!!

Nomi, lijkt mooi hoor die Bogota, en je lakt best wel netjes voor een groentje

En je nagels zien er ook mooi uit!!

Indigo, ik duim voor je maandag, hoe laat moet ik beginnen met duimen?
En mijn pakje van TD is nog In Process
Das best balen Elle

Morgen dan? (zaterdag zijn ze dicht) Anders even eenmailtje sturen zou ik zeggen......
Dank je Elle

De Bogoto is trouwens iets meer richting paars en donkerder dan op de foto, daar lijkt de lak echt puur rood. Lak fotograferen is lastig, zelfs bij daglicht.

Oja Indigo, hoe laat moeten we nu duimen??

Zwup, verslagt volgt morgen wel. Dan laat ik weten hoe mijn nagels de eerste 24 uur hebben overleeft

Elle, balen van je pakketje
Zo, geen OPI hier bij de V&D en bij de Beijenkorf ook geen lakjes in de uitverkoop die ik de moeite waard vond. Nog wel wat WIC maar heel veel roodtinten.

Wel nog even de Marlies Dekkers Pink Ribbonset aangeschaft als vervroegd verjaardagscadeau.

Alvast bedankt voor jullie fijne vakantiewensen, gaat helemaal goedkomen, nog 2 dagen....

Oh die OPI van Naomi vind ik mooi.
Heerlijk Glitterzzz, zo is die laatste week toch nog best snel gegaan! Heel veel plezier op vakantie. Geniet ervan!!

Ik wil je trouwens echt wel iets terugsturen voor die nagellak. Leuk!

[...]
Mijn nieuwe wishlist

Jafra Pure Sand

Orly, Winterwonderland

Wet 'n Wild, Night Owl

Wet 'n Wild, Sleepwalker

Woh die Wet en Wildjes zijn erg gaaf Ellen.

Ok dan kan ik dus nog net mee duimen...Indigo.
Glitterzzzz, geen OPI bij de V&D? Nou ja, wat stom! Dus dan koop je maar Marlies Dekkers? Bij mij ging dat vrijdag net andersom

Indigo, ik zal voor je duimen maandagochtend!

Elle, wanneer ga je ze kopen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven