Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
zaterdag 2 oktober 2010 om 21:03
Ik zit elke keer weer mijn nagels te bewonderen
Ik denk dat ik er toch maar een gewoonte van ga maken om ze te lakken want het staat wel heel mooi en verzorgd en ik begin er handigheid in te krijgen met dank aan dit topic en de bloglinkjes Iemand heeft hier geschreven dat je vooral niet moet proberen elke laag perfect aan te brengen zolang de laatste maar goed is. Open deur misschien maar ik vond hem toch wel erg handig
Ik ga morgen naar de Bijenkorf dus misschien kom ik met nog meer lakjes thuis
Ik denk dat ik er toch maar een gewoonte van ga maken om ze te lakken want het staat wel heel mooi en verzorgd en ik begin er handigheid in te krijgen met dank aan dit topic en de bloglinkjes Iemand heeft hier geschreven dat je vooral niet moet proberen elke laag perfect aan te brengen zolang de laatste maar goed is. Open deur misschien maar ik vond hem toch wel erg handig
Ik ga morgen naar de Bijenkorf dus misschien kom ik met nog meer lakjes thuis
zondag 3 oktober 2010 om 14:04
quote:Zwup schreef op 03 oktober 2010 @ 13:57:
Elle!
Is er al nieuws over je TD pakketje?
Blue, wat heb jij nu op je nagels? Of zijn ze kaal?
Zwup
Nee nog geen nieuws, maar het is nog vroeg daar, zal straks nog even kijken.
De tekst is weg van de site, van de bestellingen die na de 26ste zijn besteld voor 1 okt geshipped zullen worden, dus ik heb hoop
Elle!
Is er al nieuws over je TD pakketje?
Blue, wat heb jij nu op je nagels? Of zijn ze kaal?
Zwup
De tekst is weg van de site, van de bestellingen die na de 26ste zijn besteld voor 1 okt geshipped zullen worden, dus ik heb hoop
zondag 3 oktober 2010 om 14:06
quote:elleinspe schreef op 03 oktober 2010 @ 14:04:
[...]
Zwup
Owja, het is daar op z'n laats nu 8 uur 's ochtends
Zag idd ook dat de tekst weg was. Dan kom het vast wel.
[...]
Zwup
Owja, het is daar op z'n laats nu 8 uur 's ochtends
Zag idd ook dat de tekst weg was. Dan kom het vast wel.
zondag 3 oktober 2010 om 14:31
Je kan al ruim vantevoren bestellen....je weet maar nooit wat de levertijd is
Is het trouwens heel slecht dat ik net heb besloten even heel snel de stad in te vliegen. In eerste instantie om cakemix te halen en nadat ik me bedacht dat de sephora nog steeds 3 voor 10 euro heeft daar ook even langs te gaan?
Is het trouwens heel slecht dat ik net heb besloten even heel snel de stad in te vliegen. In eerste instantie om cakemix te halen en nadat ik me bedacht dat de sephora nog steeds 3 voor 10 euro heeft daar ook even langs te gaan?
zondag 3 oktober 2010 om 16:10
De hele sephora collectie was al geplunderd, ben geen poeder meer tegengekomen. Zwarte mascara was ook nergens meer te vinden. (het begon volgens mij woensdag ook al)
Heb uiteindelijk een groene oogschaduw, een glittergloss en een roze lip-plump gekocht.
Dit hele gebeuren had trouwens zonder de actie ruim 40 euro moeten kosten!
Heb uiteindelijk een groene oogschaduw, een glittergloss en een roze lip-plump gekocht.
Dit hele gebeuren had trouwens zonder de actie ruim 40 euro moeten kosten!