F2006
zaterdag 2 oktober 2010 om 22:41
daar was ik weer!
laptoppie doet t weer, kan weer los gaan!
maar ontdekt dat een leven zonder laptop veel meer tijd geeft
had wel mijn look-a-like nitrophone om te internetten, maar daar ga je niet relaxed achter zitten!
nog geen verse beeb, paar borstontsekingen, sollicitaties, afwijzingen, gebroken nachten, ziek en snot, herstel, overlijden, weekendjes weg.. voor diegene die m willen een dikke
hier lekker op dreef met verven, maar is ook wat leerontwijkend gedrag, over 2 wkn examen, maar nog maar op de helt vh boek..
en ben 3 vriendinnen "kwijt", waar ik het ff moeilijk mee had.
Maar besefte me dat mijn leven momenteel goed is, die ene dag minder werken geeft zoveel meer ruimte in tijd en hoofd, ben dr echt van opgeknapt!
En wie heeft nou vrienden nodig als je het viva forum hebt
Dok, ben benieuwd naar jullie naam!
Nynke vink wel leuk (door een leuke juf van Jes), Nina ook.
Iris en Ilse vink ik zelf leuk, en Evi.
Verder ben ik zelf meer van de unisex namen.
Als je op 10 10 bevalt schijn je gratis lodger (?) te krijgen.
Heb een zwangere vraagouder die graag een lodger wil en gaat dus voor 10-10!
laptoppie doet t weer, kan weer los gaan!
maar ontdekt dat een leven zonder laptop veel meer tijd geeft
had wel mijn look-a-like nitrophone om te internetten, maar daar ga je niet relaxed achter zitten!
nog geen verse beeb, paar borstontsekingen, sollicitaties, afwijzingen, gebroken nachten, ziek en snot, herstel, overlijden, weekendjes weg.. voor diegene die m willen een dikke
hier lekker op dreef met verven, maar is ook wat leerontwijkend gedrag, over 2 wkn examen, maar nog maar op de helt vh boek..
en ben 3 vriendinnen "kwijt", waar ik het ff moeilijk mee had.
Maar besefte me dat mijn leven momenteel goed is, die ene dag minder werken geeft zoveel meer ruimte in tijd en hoofd, ben dr echt van opgeknapt!
En wie heeft nou vrienden nodig als je het viva forum hebt
Dok, ben benieuwd naar jullie naam!
Nynke vink wel leuk (door een leuke juf van Jes), Nina ook.
Iris en Ilse vink ik zelf leuk, en Evi.
Verder ben ik zelf meer van de unisex namen.
Als je op 10 10 bevalt schijn je gratis lodger (?) te krijgen.
Heb een zwangere vraagouder die graag een lodger wil en gaat dus voor 10-10!
zondag 3 oktober 2010 om 08:58
Ha Cees, goed je weer te zien! Maar i'net kost wel veel tijd ja. gewoon selectief zijn. vrienden schrappen scheelt ook..
hier erg onrustige buik, vanochtend vanaf 5u voorweeen gehad, niet heftig maar genoeg om niet te slapen. slijmprop komt ook, blech! banden en heupen doen zeer, ben moe, heb koppijn en wil baby vasthouden! dan maar geen lodger!
hier erg onrustige buik, vanochtend vanaf 5u voorweeen gehad, niet heftig maar genoeg om niet te slapen. slijmprop komt ook, blech! banden en heupen doen zeer, ben moe, heb koppijn en wil baby vasthouden! dan maar geen lodger!
zondag 3 oktober 2010 om 12:39
Morgen is ook een goeie dag zei mijn pa: Dierendag
Buik is weer rustig, wel nog een duf hoofd.
Vriend heeft intussen nog een nieuw bovenblad op de commode gezet (was ietsje te smal) en nieuwe planken in de kast gemaakt. Nog even en het huis is klaar!
Ik heb zelf vorige week nog 4 verhuisdozen uitgepakt die in onze kamer stonden te wachten sinds oktober 2009..
Buik is weer rustig, wel nog een duf hoofd.
Vriend heeft intussen nog een nieuw bovenblad op de commode gezet (was ietsje te smal) en nieuwe planken in de kast gemaakt. Nog even en het huis is klaar!
Ik heb zelf vorige week nog 4 verhuisdozen uitgepakt die in onze kamer stonden te wachten sinds oktober 2009..
maandag 4 oktober 2010 om 10:16
Wat? Nogsteeds niks? dok, schiet eens op joh! Hoe is het met je bloeddruk?
Wel lekker dat het huis nu ineens bijna af is natuurlijk
Cees, fijn dat laptop het weer doet! Scheelt inderdaad wel tijd ja, dat dan weer wel.
Niets spannends te melden hier, geen bericht van sollicitatie nog, maar sluitingsdatum was de 30e dus denk dat ik nog even geduld moet hebben.
Wel lekker dat het huis nu ineens bijna af is natuurlijk
Cees, fijn dat laptop het weer doet! Scheelt inderdaad wel tijd ja, dat dan weer wel.
Niets spannends te melden hier, geen bericht van sollicitatie nog, maar sluitingsdatum was de 30e dus denk dat ik nog even geduld moet hebben.
maandag 4 oktober 2010 om 20:54
En Dok, hoe was het met je bloeddruk?? Alles goed en man nog steeds last van nesteldrang .
Ben benieuwd wanneer je wat hoort van je soll, lau!!
Hebben ze morgen bij jullie op school ook de dag van de leraar?? M mag pas om 9.15 uur naar school. Geen vso hier dus kan mooi vrij nemen .
Gaan we maar uitslapen ( zo ver dat kan met mijn kids, not!!)
Ben benieuwd wanneer je wat hoort van je soll, lau!!
Hebben ze morgen bij jullie op school ook de dag van de leraar?? M mag pas om 9.15 uur naar school. Geen vso hier dus kan mooi vrij nemen .
Gaan we maar uitslapen ( zo ver dat kan met mijn kids, not!!)
maandag 4 oktober 2010 om 22:39
Bloeddruk was hetzelfde, niet zorgwekkend maar ook niet gezakt ondanks veel rust. Vanmiddag ook weer koppijn en mijn enkels vertonen mooie richels waar mijn sokken zitten.
manlief heeft de hele dag gewerkt en hangt op de bank. Ik heb niks gehoord over morgen, maar heb Lisa niet gebracht en vent ziet dat soort briefjes nooit.. Merkt hij morgen vanzelf..
manlief heeft de hele dag gewerkt en hangt op de bank. Ik heb niks gehoord over morgen, maar heb Lisa niet gebracht en vent ziet dat soort briefjes nooit.. Merkt hij morgen vanzelf..
dinsdag 5 oktober 2010 om 09:31
Hier ook geen dag van de leraar.
Dok, hoe is het nu? Nog een goede nacht gehad. Balen dat je last hebt van hoofdpijn. Is het bloed of urine al wel eens gecontroleerd omdat je nu zoveel hoofdpijn hebt en veel vocht vasthoudt? Niet dat je straks stiekem toch een zwangerschapsvergiftiging aan het opbouwen bent ondanks dat je bloeddruk nog niet aan bepaalde waarden voldoet. Jij hebt normaal toch een hele lage bloeddruk?
Dok, hoe is het nu? Nog een goede nacht gehad. Balen dat je last hebt van hoofdpijn. Is het bloed of urine al wel eens gecontroleerd omdat je nu zoveel hoofdpijn hebt en veel vocht vasthoudt? Niet dat je straks stiekem toch een zwangerschapsvergiftiging aan het opbouwen bent ondanks dat je bloeddruk nog niet aan bepaalde waarden voldoet. Jij hebt normaal toch een hele lage bloeddruk?
dinsdag 5 oktober 2010 om 10:45
Zou het inderdaad even laten controleren, Dok. Ik had bij Marius ook niet extreem hoge bloeddruk (wel alle andere verschijnselen) en werd toen toch mooi opgenomen in ZH ivm zwangerschapsvergiftiging. Hoop natuurlijk dat het bij jou zo niet gaat en dat je gewoon snel die kleine in je armen hebt... Misschien toch nog 10-10!! Of 8-10, is ook een hele mooie datum
Rara hoor, die dag van de leraar. Nou ja, ik heb hem gebracht en was lekker laat op kantoor. Voordeel was wel geen file!!
Rara hoor, die dag van de leraar. Nou ja, ik heb hem gebracht en was lekker laat op kantoor. Voordeel was wel geen file!!
dinsdag 5 oktober 2010 om 12:38
Het is vandaag inderdaad Dag van de leerkracht maar op school niets van gezien of gehoord.
Tim Heeft gisteren weer eens straf gehad en bijna de hele dansles op school aan de kant gezeten.
Hij had (weer) tieten gezegd. Argh, thuis mag ik niet eens onze achternaam zeggen omdat daar tiet in voor komt.
Hopelijk begrijpt hij toch snel een keer dat hij daar mee moet ophouden.
Dok, al bevallen? Mijn schoonzusje is ook 10-10-10 uitgerekend dus ook erg spannend. Heeft ook al veel voorweeën gehad. Ben erg benieuwd naar mijn neefje en de naam die ze bedacht hebben. Was een naam die ze nog nooit gehoord hadden. Hopelijk niet al te rare naam. Ze hadden eerst Storm maar zo heet hun hond nu al.
Tim Heeft gisteren weer eens straf gehad en bijna de hele dansles op school aan de kant gezeten.
Hij had (weer) tieten gezegd. Argh, thuis mag ik niet eens onze achternaam zeggen omdat daar tiet in voor komt.
Hopelijk begrijpt hij toch snel een keer dat hij daar mee moet ophouden.
Dok, al bevallen? Mijn schoonzusje is ook 10-10-10 uitgerekend dus ook erg spannend. Heeft ook al veel voorweeën gehad. Ben erg benieuwd naar mijn neefje en de naam die ze bedacht hebben. Was een naam die ze nog nooit gehoord hadden. Hopelijk niet al te rare naam. Ze hadden eerst Storm maar zo heet hun hond nu al.
dinsdag 5 oktober 2010 om 15:02
Gelukkig maar dat ze de hond al zo genoemd hebben..
Valt wel mee met verdere verschijnselen hoor, 2x een tijdje wat koppijn gehad, gaat wel weer over na even slapen. Urine was o.k. en bloeddruk niet huizenhoog (120/85, was steeds 110/70)
Die Tim, tegen wie zegt hij dat dan? Of zo van: juf wat heb jij grote.. ?
Valt wel mee met verdere verschijnselen hoor, 2x een tijdje wat koppijn gehad, gaat wel weer over na even slapen. Urine was o.k. en bloeddruk niet huizenhoog (120/85, was steeds 110/70)
Die Tim, tegen wie zegt hij dat dan? Of zo van: juf wat heb jij grote.. ?
dinsdag 5 oktober 2010 om 16:57
Dok, valt inderdaad wel mee dan de bloeddruk.
Vond het ook een leuke naam voor een hond, haha.
Tim zei het gisteren bij de dansles. Ze moesten (geloof ik) schudden met de billen en toen zei/riep hij: En dan schudden met de tietjes.
Op zich wel grappig maar hij had er pas al voor op zijn kop gehad omdat hij het in de kring een keer had geroepen. Toen hebben ze het er in de klas over gehad. Dat het niet mag en ook niet leuk is.
Vond het ook een leuke naam voor een hond, haha.
Tim zei het gisteren bij de dansles. Ze moesten (geloof ik) schudden met de billen en toen zei/riep hij: En dan schudden met de tietjes.
Op zich wel grappig maar hij had er pas al voor op zijn kop gehad omdat hij het in de kring een keer had geroepen. Toen hebben ze het er in de klas over gehad. Dat het niet mag en ook niet leuk is.
dinsdag 5 oktober 2010 om 20:22
woensdag 6 oktober 2010 om 08:19
Vannacht erg onrustige nacht, misselijk, rommelende ingewanden, vage weeen die niet echt doorzetten, stekende koppijn, bah! Ik dacht echt dat het de goede kant opging, en toen zakte alles weg en viel ik in slaap (rond 4 uur, gaaap!) Om 6.30u weer wakker met harde buik, nog steeds koppijn en dikke vingers. Vk wil nog wel een keer bloeddruk meten en evt. eerder strippen. Vriend gaat thuiswerken en let op Maartje zodat ik nog wat kan slapen.