F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Balen Dok, hopelijk kunnen ze idd strippen, of is dit gewoon echt teken dat het vandaag gaat gebeuren

Afwijzing binnen voor sollicitatie helaas
Dit is wel balen, Dokkie. Ik hoop echt dat je snel gaat bevallen. Slaap lekker (als dat gelukt is)!!

Lau, jammer zeg!
Jammer Lau
Ik heb kool gegeten zondag en vergeten dat ik daar niet zo leuk op reageer, lig nog steeds dubbel nu. auw.
Jammer Lau.

Trouwens wel fijn om te horen dat er meer ontspoorde kinderen zijn. Ik mag thuis ook niet zeggen tegen Tim dat hij zijn piemel moet wassen want ik mag het p-woord niet zeggen. Hij wist niet hoe ik het dan moest zeggen. Zal nog wel 800 keer uitleggen worden.

Trav, dat is inderdaad niet leuk als je er 3 dagen later nog last van hebt. Heb je dat bij alle soorten kool?

Tim is op moment ook heel erg bezig met brand. Ze hebben pas een ontruimingsoefening gehad op school en dan maandag weer die sirenes. Thuis wilde hij ook weten hoe het zat met de brandmelders. Als er brand is dan wil hij zijn hondjes (knuffels) en zijn horloge meenemen. En wat nou als er brand is bij het trapje van mijn bed. Pfff, lastig hoor. Hoe kan je zo'n kind dan geruststellen behalve steeds zeggen dat de melders ons waarschuwen en dat er niet zomaar brand komt.

Komt daarna nog weer de vraag of de melder ook gaat piepen als hij hoest, haha. Hij vindt die piep nogal eng omdat het zoveel herrie maakt en hij kan niet goed tegen harde geluiden.
samen een tekening maken van jullie huis? en dan samen erin tekenen van 'stel dat daar brand is, dan gaan we daar langs' etc. Mss stelt dat m gerust en ben je gelijk creatief bezig (hij dan)

Moest wel erg lache dat ie dat gezegd had hoor! wat een flauwe juf

wel lastig idd hoe je uitlegt dat piemel enzo thuis wel gezegd mag worden, maar niet als 'raar'woord.

Jes zit nu in de stront fase (en bedankt papa) dus ipv domkop, ben ik nu gepromoveerd tot strontkop.

Bummer Lau... Nog andere leuken gezien?

Tieg hou je het og wat vol daar?

Nitro hoe is het met je moeder ?

Dok, spannend allemaal, maar klinkt niet zo fijn, zo'n lichamelijke reactie. Hopelijk toch sneller verlost dan 101010...

Vis je stinkt.

En nu gauw verder surfen, heb een wekker gezet, want het is dieptriest dat ik geen drol uitvoer zodra de laptop aan gaat. Had al 1 deur in de verf kunnen hebben vanochtend, zonder de kids om me heen, maar nee, zat er de hele ochtend achter. Dus knal m zo ui!
Oeh, herkenbaar, niks meer doen zodra de laptop aan is... Hier ook namelijk

Dok, vervelend dat het niet doorzet, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten...

Lau, balen van je sollicitatie.

Travis, vervelend, met de kool. Maar daar staat het om bekend toch, de winderigheid? Of heb je daar geen last van?

Nic, Floor weer helemaal opgeknapt?

Hier is het regelmatig 'dikke drol'. Krijgt oudste ook voor op z'n kop, dat we dat niet willen horen en niet willen horen dat hij dat op school zegt. Maar oudste neemt helaas nog wel eens wat gedrag over van klasgenootjes

Verder gaat het hier wel aardig, vanmorgen eerst met jongste, Lau en L. naar het nieuwe winkelcentrum geweest, en daarna door naar het cb. Jongste is nu 4420 gram en zo'n 56 cm, dus bijna een kilo gegroeid sinds het laagste gewicht in 4 weken tijd. Groeit prima, zit net boven het gemiddelde.

Maar wat een irritant cb zeg, over alles liet de arts me twijfelen. Ze reageerde nogal verbaasd op mijn opmerking dat ik eigenlijk niet wist hoeveel ze dronk op een dag (tja, ook flesvoeding kan op verzoek), en vond jongste nog wat huilerig (duh, etenstijd.. ) En ook het slapen leek ze maar matig te vinden, dat jongste veel op de arm (buik), in de doek of in de wagen slaapt, en 's nachts vaak bij ons in bed. Tja, ik ga geen huilend kind in een wieg laten liggen, als ze stil is bij ons... Daar is m'n nachtrust me te lief voor

Maar goed, volgende keer weer naar het eigen bureau, en dan nog 4 jaar te gaan, dan zijn we er weer vanaf

Verder gaat het hier wel aardig, morgen voor het eerst een dagje alleen met alle 3 (oudste wel gewoon naar school). Borstvoeding is zo goed als helemaal afgebouwd, en dat geeft ook wel rust. Ik heb er (nog) niet zoveel spijt van het stoppen als bij middelste, misschien komt dat nog wel. Vooral omdat de voedingen soms nog steeds lang duren, want ook jongste is van de kleine slokjes

Nu maar even gauw wat doen, morgen komen de achterburen op kraamvisite, dus nog even gauw wat opruimen in huis...
Cees, braaf hoor wekker zetten. Stop je dan ook echt? Ik kijk altijd op het klokje van de computer en geef mezelf dan bv tot het volgende hele of halve uur. Om vervolgens daar makkelijk weer een half uurtje aan vast te plakken.. Gelukkig ben ik met verlof en moet ik een beetje rustig aan doen.

Lau, niet leuk! Had je nog ijzers in het vuur?

Groeit lekker die kleine meid Tieg! En dat je nou niet op de ml bijhoudt wat ze drinkt, tss! En gewoon de hele tijd laten brullen in eigen bedje hoor, is heel modern.. Waarom was je naar ander cb dan?

En is de borstontsteking al over intussen?

Intussen alles weer rustig hier, vanochtend nog lekker 3 uur liggen pitten en toen ik me lodderig omdraaide keek ik in het lachende gezicht van (een leuke!) glazenwasser! Rolgordijn was niet helemaal naar beneden en we slapen boven dus niemand kijkt gewoonlijk naar binnen. Als ze op een ladder staan wel.. Ik had ze notabene zelf besteld, maar er niet bij stilgestaan dat ze konden komen (zou ergens vandaag of morgen zijn). Gelukkig lag ik niet met een blote kont naar het raam gedraaid of zo.
Afgelopen nacht was het rustig, dus nog geen baby hier. Straks weer naar vk.
Dok, je hebt dus weer een beetje kunnen bijslapen (of viel dat ook tegen).

Moest wel lachen om je glazenwasser verhaal. Nog een leuke ook. Je was zeker meteen wakker?
quote:Nicolette80 schreef op 07 oktober 2010 @ 09:28:

Dok, je hebt dus weer een beetje kunnen bijslapen (of viel dat ook tegen).

Moest wel lachen om je glazenwasser verhaal. Nog een leuke ook. Je was zeker meteen wakker?
Die Dok met haar glazenwasser .. Maar nog geen beeb dus...Heb je nog wel lekker geslapen?

Succes straks bij de vk..

Alleen vandaag nog werken en dan weekend. We gaan naar MoviePark Germany. Is iemand daar wel eens geweest? Ben benieuwd hoe de kids dat vinden...

Zo nog even wat doen hier...
Marlee, dat is leuk daar. Ben er ooit eens geweest maar dat is al errug lang geleden. Toen woonde ik zelfs nog thuis. Zal vast veel veranderd zijn en ook geen idee hoe leuk het is voor een 4 jarige.

Veel plezier in ieder geval!
Rommelt er al wat Dokkie??

Veel plezier Marlee!

Heb vandaag weer wat binnengehouden, 1 beschuit, 1 kop thee en een kommetje rijst. Goed he
Gaat goed met afvallen zeker?

Ik zit hier intussen met een kop warme melk op de slaap te wachten.. zucht. Kan mijn draai niet vinden, lig maar te woelen. En geen wee te bekennen. Bij vk alles ok, bloeddruk zelfs wat lager, kind niet ingedaald en zat vruchtwater. Ze blijft gewoon nog rustig 2 weken zitten, het loeder!
Van harte gefeliciteerd marlee!!

Woelen klinkt wel of er iets gaat gebeuren toch?

Afvallen I wish, pas weer niks maar ga ook niks kopen dus zie er geweldig uit Buik nog steeds zeer.
Marlee, gefeliciteerd!!!

En heel veel plezier met je weekend. Ik ken het niet, maar zal vast leuk zijn.

Vis, weer beetje bijgekomen.

En dokkei, je gaat echt voor 10-10 he, is ook een mooie datum!

Voor jullie t vergeten: mini wordt vandaag alweer 1 jaar!! maar ze is gewoon op t kdv (waar ze wel trakteert), we hebben t zelf

afgelopen weekend gevierd.

En morgen mannetje alweer 3! Dus heel t weekend feest ;)
joehoe! Marlee ook weer een jaartje ouder en wijzer

Nogsteeds last van je buik Vis? Dat duurt ook lang zeg, geen kool meer eten hoor!

En Dok hangen je wallen al op je knieën?
Oh, goed dat je het zegt Nitro, dat zou ik helemaal vergeten

Hoera voor Mini! En papa en mama en midi en maxi natuurlijk ook!

Haha en ik mezelf steeds herinneren dat Mannetje morgen jarig is,vergeet ik gewoon Mini!! Gefeliciteerd, 1 jaar alweer (voorbij)!

Dat het me niet is bijgebleven dat die 2 achter elkaar jarig waren..

Net met Sil en paar oppaskindjes naar HA geweest. Ging prima, dus kan best 1 of 2 eigen kids bij in dit gezin

Sil heeft opgezette klieren en dus pijn aan nek en oor. Niks gekregen, normale recept: even aanzien.........

En ik heb krentenbaard, ook zo fijn.. Geen last van, maar als de dood dat het uitbreid, want erg besmettelijk.. Zit achter op mijn been, vraag me af hoe dat dan kan.... Voorlopig maar niet meer op zijn hondjes dus ...

Fijn weekend allemaal!
Bedankt voor alle felicitaties!!!! En nitro en family, gefeliciteerd met mini (en alvast met mannetje!!)

Flink verwend en ben dus blij :-).

Dokkie, nog geen beeb. Zou nu ook echt voor 10-10 gaan! Gaat het nog een beetje?

Cees, knuffel voor jou en Sil. Hoop dat jullie je snel beter voelen. Niet op zijn hondjes
Gefeliciteerd Marlee en Nitro (ik wist niet eens dat Mini en Marlee op dezelfde dag waren.., zag Mar voorbij komen op Hyves) En kleine man alweer 3!

Cees, van wie heb je die krentenbaard dan? Kwijlende peuter die aan je been hing zeker?

En ja, als die kleine tot nu is blijven zitten kan die ene dag er ook nog wel bij hoor! Dan liever de nacht van zaterdag op zondag dan deze nacht.

Bovendien wil ik nu liever slapen dan baren.

Dus gewoon benen bij elkaar houden, lukt vast bij een stortbevalling..

Mijn schoonouders gaan morgen op vakantie, hadden er stiekem op gerekend dat ze eerder zou komen. Nu balen ze een beetje, want kunnen dus niet dezelfde dag nog komen. (ze gaan maar 1 weekje overigens)
Jeeeeetje Mini ook alweer 1!! Sorry Nitro! En nog van harte natuurlijk!!

Ga je voor de gratis Lodger Dok
dok ik heb je naam: Myrthe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven