F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Maar Ilse is het mooist!
Myrthe vinnik leuk Cees, stond vorige keer op mijn lijstje. Vriend vond het minder mooi en 2 dagen voor Maartje hebben vrienden van ons hun dochter zo genoemd. Nu vind ik het ook teveel op Maartje lijken. We zijn het (zo goed als..) eens over Karlijn/Carlijn. Alleen Lisa vindt het niet mooi. Tsja. Maar nu nog een 2e naam die er mooi bij past.

Die lodger kost trouwens 65 euro! Als iedereen het zou weten en er gebruik van zou maken kost het ze 6000 van die dingen! (185.000 kinderen per jaar, 500 per dag, elke 10e van de maand) Maar ze besteden er niet erg veel aandacht aan.
O ja niet bij nagedacht..

Ook nog een 2e naam.. jullie maken het wel moeilijk hoor!

Mag ik dan bij deze de naam Ilse/ Ylse reserveren, mocht er nog wat gaan kriebelen? (en dan niet die krentenbaard )
iemand aanwezig voor een live-bevalling?? niet dat ik tijd heb voor updates straks.. maar 1e serieuze weeen gesignaleerd!
Grmbl! Iedereen blij gemaakt met een dooie mus! Inclusief de vk die al hier was. Baarkruk stond al klaar, kruik was warm. Weg weeen! En ze waren best pittig en kwamen steeds sneller. (wel nog maar 1 per 10 minuten, maar dat slaat bij mij snel om in 1 per 2 minuten. Deze keer niet dus! Vk is weer vertrokken na een kopje thee en wij zijn gedesillusioneerd gaan slapen. Nog geen baby..
Hiep Hiep voor Mannetje!!!

Oh Jee Dok, zo stond het niet in de planning!!!

Hoe is het nu?

Wat vind je van Jasmijn trouwens? Karlijn met K vind ik mooier. Met C Carline of Carmen.

Karlijn Eline ?
Pet dok... En nu? Nu vk weg is? Weer begonnen? Vliezen nog niet gebroken? Want dan gaat t mss ineens sneller..

Sterkte!
Vandaag in de krant de volgende namen bij geboorte:

Froukje Anna (of Anna Froukje)

Anna- Rixt

Elin Wijke

Senne Bett

Femke

Lutske

Jes vraagt of ik sjaal voor hem wil breien, ik dacht dat doe ik ff, maar weet niet mee hoe het moet... arggghhh
Karlijn Eline?
Ow hahahahahahah, das toevallig..

Of heb jij ook de Ljouwerter Krant Vis?
Tuurlijk, is de enige krant in de buurt hier!
Argh dol, dat is prut. Dan ben je er echt op ingesteld dat t nu snel gaat gebeuren, en nada. Hopelijk nu toch snel voor t echhie!! Sterkte!

Nog wel even kunnen slapen?

Carlijn/karlijn is leuk!! Ook de combi met Eline vind ik mooi. Jasmijn trouwens ook, zo heet m'n nichtje.
Hoi meiden, verder geen nieuws (mijn lijf houdt me liever 's nachts uit de slaap!). Alleen nu pijn in buik, rug en bekken, kan niet veel meer, echt vervelend.

Misschien dan toch nog 10-10-10. Vriend opperde dan nog 'Leontien'..

Karlijn Eline staat bij mij bovenaan. Jasmijn is Maartjes 2e naam.
Leon10 Eveline dan misschine?

Zat dus wel weer goed met de namen grappig
mss je beroep van maken?

bummer dok, hopen dat vanavond / vannacht doorzet dan en je om 10:10 jullie dochter in de armen houdt!!

ik ben standby voor een vraagouder die ook van plan is morgen te bevallen. Vang ik hun 1e kindje op. Spannund. Zij wil echt heeel graag die lodger!
Een beroep? Wasdah?
Dok je houdt t wel spannend zo!! Ik duim voor vannacht!

Hier leuke dag gehad met opa's en oma's. Mannetje lekker verwend. Vond t erg leuk en erg spannend. Vanmiddag nog even heerlijk met z'n allen naar t strand geweest. En nu morgen nog een klein kinderfeestje en dan keert de rust weer terug.
En? Zijn ze nog terug gekomen?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar!
Of ze heeft eens goed geslapen, of ze is net bevallen...
Ja, om 10.10.
Nog geen beeb.. Lief dat je op me gewacht heb, dokkie

Hoop dat je nu je baby in je handen hebt.

MoviePark was erg leuk, kids hebben genoten (en wij dus ook). En alles was in halloween sferen, mooi park.

En nu wachten op het goede nieuws van dok!!!
Niks goed nieuws en ook niet goed geslapen! Weer veel weeen, zelfs een tijdje elke 5 min, maar toen weer over. 2 uur later weer, daarna weer even geslapen, toen weer wakker, etc. Vk net gesproken en zij denkt dat het indalingspogingen zijn maar dat de baarmoeder nog te weinig vat op de baby krijgt ivm vrij veel ruimte, veel vruchtwater en klein kindje. Daar kunnen ze weinig aan doen. Strippen helpt misschien, maar wilde ze pas volgende week doen ivm meer kans op succes. Ik ben zo moe en het zo zat! Ze vroeg of ik het nog een beetje volhield en ik moest meteen huilen.
Oh dok, wat balen voor je!!! Een hele dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven