3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=gn6SDCetFDU



En dit hun finale optreden. Ik ben fan van ze!
Alle reacties Link kopieren






Heppie new topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 17:54:

[...]

En Himalaya heeft lekker ook een Boerderie Oh jee... tweedeling binnen de club?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Apppel!



Ik haat de boerderie, Himalaya !



Alle reacties Link kopieren
De boerderie is wel leuk Friez!
Alle reacties Link kopieren
Heb ik iets gemist in het oude topic? Of is het volgetrilvingerT?
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al gehoord dat Roos dr laptop is gecrashed?
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 18:02:

Hebben jullie al gehoord dat Roos dr laptop is gecrashed?



He bah wat balen.



Kan die snel gemaakt worden?
Friez, Wat een schatjes zijn paps en zoon...!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 03 oktober 2010 @ 18:02:

Hebben jullie al gehoord dat Roos dr laptop is gecrashed? Nee had ik nog niet gehoord. Dat is balen!
Alle reacties Link kopieren
quote:lunaan schreef op 03 oktober 2010 @ 18:07:

Friez, Wat een schatjes zijn paps en zoon...!jaaa geweldig toch! Een goed voorbeeld van hoe vader en zoon met elkaar om zouden kunnen/moeten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Das balen voor Roos.

Appel, je hebt gemist hoeveel ik gedaan heb vandaag. Kan mijn lijstje niet meer vinden tussen het getrilvingerT.
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb naar aanleiding van de post van Spuuk even een stukje van deel 1 gelezen. En zelfs daar werd al getrilvingerd!
Alle reacties Link kopieren
Das lang geleden deel 1
En ik kan ook mijn lijstje niet meer vinden



Nou ja... het 'in de zon zitten' heb ik niet afgestreept, de rest zo goed als wel



Wat balen van Roos dr laptop!!!
Alle reacties Link kopieren
ja bijna een jaar, Jos!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 18:12:

En zelfs daar werd al getrilvingerd! Expres?
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 18:13:

[...]





Expres?Ja!
Alle reacties Link kopieren
Bi, dat kon ik ook niet afstrepen. Schuld van Piet.
Alle reacties Link kopieren
Ik wist wel wel dat het vanaf 14 oktober was, ik ben erbij vanaf deel 39
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even eten koken
quote:friezinnetje schreef op 03 oktober 2010 @ 18:12:

Oh en ik heb naar aanleiding van de post van Spuuk even een stukje van deel 1 gelezen. En zelfs daar werd al getrilvingerd! Door wie??
Alle reacties Link kopieren
Ja wie was dat
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 18:14:

Bi, dat kon ik ook niet afstrepen. Schuld van Piet.Ja! Kutpiet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven